Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BLBOST NÁRODA, nebo LHOSTEJNOST, která nás přivede do záhuby!??
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 26.8.2021 > už jsi viděla ten pořad o BILDERBERGU a záběry UFO - zde...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 26.8.2021 > j.f.julian> 


https://fb.watch/7AYFbAAkkb/
MAFIE SVĚTA - BILDERBERG - spiknutí mocných

https://www.facebook.com/114461526597472/videos/490825874984783/
real UFO


Já se na to mrknu, až budu doma a budu mít čas - na některé ty odkazy mě to ale nepustí, protože nejsem na FB a tudíž se nemůžu přihlásit.
Kdyžtak ti pak napíšu, jestli mě to pustilo a co na to říkám.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.8.2021 > https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/britska-moderatorka-zemrela-kvuli-ockovani-astrazenekou-potvrdila-pitva-40370203#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=BRCV1Oqs8lr-202108261324&dop_id=40370203&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.8.2021 > https://fb.watch/7JSQqxyLGe/

Tady je pravda o vrazích a covid mafii!!
Nikoliv covid TV, ale tady.
"Očkovaným" upřímnou soustrast!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.9.2021 > https://www.facebook.com/100036361042622/videos/371580584364368/

tohle je odkaz jen pro chytré! Stále vy, kteří jste podlehli propagandě covidu, roušek a očkování chcete nějaká fakta, tak tady je máte. Očkovaní do 2 let zemřou... říkají odborníci, kteří provedli testy na zvířatech těch vašich "bezpečných" vakcín! Bohužel! To neříkám s radostí, někteří členové mojí rodiny v tom jedou s vámi a proto vím, jak je těžké někoho přesvědčit, když to do něj ládují ze všech stran! Co na to říci... vláda se očkovat nenechala, ti hujeři co to do vás hustí z tv také ne! Když už jste na smrt připraveni VY, nenuťte k tomu své děti!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.9.2021 > Přetiskuju od Anála...

fašismus v Austrálii

neuvěřitelný-tohle se blíží na nás!

https://fb.watch/7Mjn_lPqK6/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > https://www.facebook.com/100008213791192/videos/2950334878548906/

jasný a srozumitelný názor odborníka ! Světového odborníka, když ti naši hujerům nestačí!

Očkování je SMRT, bližší či pozdější, TEČKA!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.9.2021 > Kdy už konečně začnou orgány činné v trestním řízení konat, jak mi dle principu oficiality ukládá trestní řád a z úřední povinnosti stíhat ministra zdravotnictví a zodpovědné úředníky pro trestný čin zneužití pravomoci úřední osoby. Tito pachatelé opakovaně úmyslně nerespektují výklad právních norem daný závaznými soudními rozhodnutími a zásadním způsobem zasahují do práv a povinností lidí.

Podle poznatků z celého světa i logiky respiračních onemocnění v minulosti je již dávno jasné, že imunita z prodělání nemoci je mnohem lepší (ale dražší, samozřejmě, lidé umírají) než imunita z očkování. Lidé s protilátkami jsou nejvíce chráněni a představují nejmenší riziko pro ostatní. Naopak tito lidé by měli mít nejmenší (resp. již dávno žádná v současné epidemiologické situaci) omezení a lidé s pozitivním PCR testem a lidé očkování by měli být (pokud tedy už to divadlo neodpískáme) testováni na protilátky, když víme, že pozitivní PCR test vůbec neznamená nákazu, může jíž o zbytku mrtvého viru jen na sliznici a spousta lidí si protilátky nevytvoří ani po očkování a mnohem rychleji je ztrácí než ti, kteří mají protilátky po nemoci (jsou na to studie, např. v Brně).

Celé je to jen o penězích a moci, vůbec nejde o ochranu veřejného zdraví. Je zde snaha prodat co nejvíce testů, roušek, respirátorů a vakcín bez ohledu na to, zda to ještě má nějaký smysl.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.9.2021 > https://fb.watch/7NEU9cEuzZ/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.9.2021 > https://fb.watch/7NGa1-0dR0/

hezké srovnání neočkovaných se segregací, rasismem atp...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.9.2021 > názor pana primáře...

https://www.facebook.com/100001260242150/videos/580524556415633/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.9.2021 > https://www.facebook.com/watch/?ref=saved&v=685437749080814

koncentráky za Prahou...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.9.2021 >

https://www.facebook.com/100008213791192/videos/2950334878548906/



nu, co na to říct-přetitulkovali jsme to jen kvůli vám, protože chápeme že vaše angličtina není valná, protože mnoho slov vám sluníčkářský Google prostě nepřeloží... (pročpak asi!?§

Takže není pravdou, že se nedělají testy vakcín, které do vás a našich dětí zapíchávají. Dělají! A tady je odpověď, tady jsou výsledky testů! Nic moc, že?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.9.2021 > https://www.facebook.com/martina.trnena.376/videos/371580584364368

zaměnil jsem minulý odkaz, který byl ovšem také velmi důležitý, neb uznávaný profesor možná někomu otevře očka...

Nicméně, toto krátké video je ta smrtící zpráva, která jen potvrzuje tisíce dalších...

Vím, co očkovaní řeknou... konspirace... Nebo-jak můžeme věřit černochovi... ap. bláboly: Já vím, rozumím vám-to se brání vaše mysl a opravdu vám tohle nepřeju! Nesmíte to soudit podle sebe - jakože - když ze mě Babiš udělal vola, tak ať se očkují všichni! Opakuji-já bych byl první, kdo by stál na straně proočkování, byl jsem očkován mnohokrát, ale tohle není "vakcína". která vám má pomoci-tahle vám má ublížit a bude jen dobře, jestli vám má upravit JEN DNA, ale jak slyšíte sami...

Opravdu nejsem odborník, jenomže to není ani parazitolog Hořejší, nebo "studna", atd., to je např. prof. Beran, primářka Machovaá atd. atd., není vám opravdu divné, že tito skuteční odborníci jsou umlčováni, že jsou na blacklistu vraha KUBKA, tč. presidenta lékařské komory, Smejkala, Maďara-který má mimo jiné garantovano, že je výhradním distributorem vakcín do škol?! Není vám divné že prof. Prymula si pořídil Pohřební ústav a že Babiš je většinovým vlastníkem testovacích a očkovacích center? Není? Gratuluji... tak vzhůru na dovču-co oči nevidí a mozek nepřijme, to se nestalo, že...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.9.2021 > tady je potvrzení slov jfj, že ti šašci kteří vás v covid tv straší nejsou ani doktoři!!! Není tu info, že berou za minutu strašení 56000 korun, ale to už si dokreslete, ten trouba Flégr tam sedí jak hovado a přitom by měl bejt za mřížema na doživotí, šmejd! Je to krátký, tak si to vy vyplašenky s očkováním poslechněte. Ale zítra opět masáž! Chápete to někdo, jak je možný že národ ty zmrdy nepopraví?
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2021 > https://www.mix24.cz/izraelci-jsou-v-soku-nejohrozenejsi-skupinou-jsou-ti-kdo-dostali-dve-davky-vakciny-oznamil-premier/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=W72VcVPEv0t-202109060931&dop_id=13324023

tak když už i covid médium přizná, co říkám už rok, tak jsem potěšen, avšak zmanipulovaní joudové, kteří uvěřili, že po očkování zažijí tečku, asi nebudou... i když tu TEČKU brzy opravdu zažijí! Takže - upřímnou soustrast KUBKU? HOŘEJŠÍ, MaĎare ap. Neblbněte! Já přece vím, že tihle grázlové a vrazi se napíchat nedali, to jen z vás udělali nástroj pro svůj milionový příjem! Takže, co uděláte? Půjdete po nich a nebo sklopíte hlavu a zalezete do díry?! chacha, to druhé, že????
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.9.2021 > https://fb.watch/7SNySdrSsa/

Válečný zločin = vakcinace!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.9.2021 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vysel-Zelezny-usmal-se-Lubomir-Volny-Co-bylo-po-vysilani-A-co-naseptal-Foldyna-676313

Předpokládám, že jste všichni viděli jak komouš Železný dostal po držce od našeho hrdiny-neuvěřitelná arogance a šikana covid České tv, kdy nedal ten grázl šanci Volnému bloku k prezentaci jeho Programu, což má přímo nakázáno jako povinnost zákonem! Takže jasná manipulace voleb!!!

Volte VOLNÝ BLOK, jedinou svobodnou stranu v ČR!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.9.2021 > Vy už jste v médiích někdo viděl, že B. Gates je už 4 dny obviněn a vyšetřován kvůli covidu, genocidě ap.?? Nějak nám ta covid média umlkla, copa to?
Jen jeden náhodný pořad který váhavým může otevřít očka, jestli tedy ještě maj po očkování kapacitu...

https://fb.watch/7XaUhBp4-W/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.9.2021 > https://fb.watch/849US4oHLv/



tak co vy na to, vyplašenky?! HNUS! A takhle je to s celou tou propagandou covidu! Idioti, kteří jim na to nalítli a nechali se napíchat! Naštěstí jim to trápení skončí do 730 dní, blahopřejeme!

Pamatujte si!!! MŮŽETE SI ZA TO SAMI!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.9.2021 > https://www.facebook.com/1850992545/videos/284940989820175/

Izrael má být náš vzor očkování!
No, tak to upřímnou soustrast očkované ovce!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.10.2021 > https://www.facebook.com/100003127213297/videos/452757176081050/

píseň Volného bloku
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.10.2021 > https://cnn.iprima.cz/glosa-diky-velka-britanie-zakazte-ceske-rasisticke-deti-34759?fbclid=IwAR2h2BFXlwYTdDlfBCA8ixLlXH0nUr4QtD1UsbT07J9QQKUUwa6bWnjzZC4

prča
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.10.2021 > https://youtu.be/K2uqLnTTWD8

dobrá práce!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.10.2021 >

https://www.facebook.com/100001260242150/videos/382790656711841/



tohle je názor většiny národa, tady to je bez příkras!

jen očkovaní to nechtějí vidět!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.10.2021 > https://fb.watch/8pc_F_4A-B/

jo jo, lidi jsou tupci!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.10.2021 > https://fb.watch/8qBnLJqdFE/

krásné video, coviďáci - pořád nic?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.10.2021 > VRAŽDA Dětí

https://www.facebook.com/100006085982790/videos/578956636642159/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.10.2021 > https://fb.watch/8whWAqkJdk/

HALO-POZOR, už i v Německu hlásí, že po vakcíně dostanete coviD, znovu pro idioty-OČKOVÁNÍ ZPŮSOBUJE COVID, nebo SMRT!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.10.2021 > https://fb.watch/8x6IvU7PjH/

tak tohle máte v těle, chytráci!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.10.2021 >
Zlatá slova hrdiny ČR! Vy si to zasloužíte, co vás čeká, HNUS! Ještě že už tu nebudu!

https://c.tenor.com/2cVmIkey2V8AAAAM/pokemon-pikachu.gif


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.10.2021 > a konkrétní slova zdravotní sestry... ale ovce zase nic?!

https://www.facebook.com/100001260242150/videos/611960893446059/

jak jsem již před volbami upozornil-boj teprve začíná, a VY, napíchaní, kteří jste ještě nepochopili, že to není očkování, vy, kteří jste si naivně mysleli, že máte klid a teď, nejste-li tedy totální ignoranté, už víte, že v Izraeli a Británii leží na ARU 75% očkovaných, tak vy budete tak dlouho vopícháváni, dokud nepochcípáte. Je to prosté, oni už vás jednou dostali, vy už jste jim dali najevo, že jste slabí jedinci, že s vámi si mohou dělat co chtějí, s prominutím-vytírat si s vámi zadky! Tak vy jednou pochopíte, že musíte říci dost! Ale bude pozdě... jojo, sorry matko zata slova...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 16.10.2021 >

BĚŽTE SI STĚŽOVAT NA NÁDRAŽÍ!!

vím že je to dlouhé, ale proti smrti, která očkované dřív nebo později čeká, je to důležité, logické a poučné. Výše uvedená věta-heslo je bohužel ironie, která se používala za komoušů a dnes se proměnila v realitu!



https://fb.watch/8GvSng2tq4/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > 17.10. > https://www.facebook.com/1850992545/videos/180363214163519/

30000 lidí v Británii už zemřelo na očkování atd...!
Tak rychle rychle hadry na držku a "posilovací" vakcínku, zapíchat děti, lidi jsou totální idioti, když lidi zjistí že měl VOLNÝ pravdu, tak radši zabijí své děti a zemřou s nimi!! Dobrý co? To je úroveň inteligence Bohuňi! To se pobavíte hloupostí voličů covid mafie!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.10.2021 > chacha, nezbývá než se smát, zase jsem měl a pořád mám náskok v informacích, miluji, když se má slova potvrzují...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > https://fb.watch/8HHVgvH4g-/

máme tady seznam vrahů-krásný příspěvek!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > https://fb.watch/8HMb26mAne/
no a covid tv má radost-už informuje o prvních koncentračních táborech...bravo!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 17.10.2021 > https://www.facebook.com/100001260242150/videos/371722724624796/

bez komentu, chytráci!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.10.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/konference-patologu-a-lekaru-analyza-covid-injekci-a-jejich-obsahu-cast-2-2/?fbclid=IwAR1H7Gqhd2vnla-FYKKnIr15HxX24teguw7Ym11y_X2Rp31Lh22Pvjys6vw



tady máte odborníky, ne ty naše zvěrošarlatány-o tom, co obsahují vakcínky, na které jste stáli fronty na nádražích...

Snad vám ta dovča za ty šílenosti, které vás čekají stála! A nebojte, teprve to začalo, v dalších dávkách budou ještě horší zvěrstva! Gratuluji přesvědčeným covid ovcím!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.10.2021 > a co tahle prasárna...


19.10.2021 15:52:22 j.f.julián
Slovensko je dnes doslova fašistický stát, s fašistickým a Eurohujerským vedením, o tom žádná! Ale přesto my jsme ještě dál! Proč? Protože Slováci pořád mají v Parlamentu lidi, kteří říkají pravdu, zatímco u nás je národ ovcí a kreténů, kteří sice něco vidí, ale reprodukují to navenek naopak, lidé, kteří si do sebe nechají píchat vakcínku obsahující mrtvé lidské zárodky, koňské ..., oxid grafenu atd, to už najdete v minulých komentech. Takže to sečtěme-jistě že volby byly zmanipulované-už je podáno mnoho desítek protestů, ale já osobně si naději nedělám-v den, kdy skončila demokracie u voleb v USA mi bylo jasmé, že u nás to nemůže dopadnout jinak, jenom si říkám-co je to za lidi, kteří pochodují jak jim krysař píská, poslušně ke smrti, akorát, že dnes se tomu říká-posilující vakcína pro vaši bezpečnost-dříve se tomu říkalo CYKLON B... Často čtu o sobě, že jsem agresivní... Když máš všech 5 pohromadě, tak ti prostě nic jiného nezbývá, protože víš, že tyhle ovce jednoho dne na písknutí budou organizovat pogromy na zdravé-chcete-li, neočkované, budou je na ulicích lynčovat, upalovat a vláda jim to posvětí novými zákony!

Osobně jsem připraven! Mám kurz přežití, býval jsem nejlepší střelec na vojně, neodevzdal jsem, jak idiot, zbraň, protože vím, že ji budu potřebovat na ochranu svých blízkých, ale i těch rozumných, kteří budou v ilegalitě opět bojovat za svobodu a proti vrahům, ale i proti ovcím, protože, jednoho dne i vy budete muset vylézt ze zbabělého davu! Nebo si vás prostě z toho davu vytáhneme před Lidové soudy a pak to teprve bude tečka za tím vaším smyšleným covidem, za vaší zbabělostí projevit odpor, názor, ochránit své děti...

(Já nezapomenu ani na ty, kteří mně nedali TIP za Nasráno)

https://fb.watch/8KwBEqvoP1/
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.10.2021 >
20.10.2021 12:25:51 j.f.julián
https://www.novinky.cz/komentare/clanek/komentar-nova-opatreni-zachranovat-lidi-proti-jejich-vuli-nema-smysl-thomas-kulidakis-40375468#dop_ab_variant=630821&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=4BA41heOG4Q-202110201007&dop_id=40375468&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Na covid Novinkách takový osvícený názor jsem ještě nečetl! Tento pán shrnul to, co si myslí všichni Češi, jen někteří jsou ale ovce, takže ač vědí, že pán má pravdu, stejně si nasadí hadr na držku a budou si platit nesmyslné nicneříkající, nedokazující testy, aby zvýšili zisk covid mafii, vrahům z Bílé mafie ap. Bezva článek! Tleskám!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2021 >
21.10.2021 12:07:34 j.f.julián
tak taková je to fraška-čerstvá čísla, která dokazují, ci ti vrazi s lidmi hrazí za levou...

Údaje z 2021-10-18
787 testovaných pozitivně na 10,7 mil obyvatel včera.
74 testovaných pozitivně na 1 mil obyvatel.
7 testovaných pozitivně na 100,000 obyvatel.
86 hodnota týdenní incidence pozitivně testovaných na 100,000.
34 kteří by skutečně mohli být nemocní, na 100,000.
Nejnižší limit pro vyhlášení epidemie na respirační onemocnění (třeba chřipka) na 100,000 je 1600 osob.
21 677 Kč cena za zjištění pouze 1 pozitivní osoby.
17,06 mil Kč, škoda na veřejných penězích za včerejší testy.
19,838 mld Kč, škoda na veřejných penězích za všechny testy.
10,159 mld Kč, škoda na veřejných penězích za vakcinaci obyvatel
30,00 mld Kč, škoda na veřejných penězích pouze za testování a vakcinaci
Za tuto částku by se dalo postavit: 2-3 nové nemocnice či 10 školek či 5 základních škol.
463 pacientů je údajně v nemocnicích na 10,7 mil obyvatel.
To je 43 na 1 mil.
To jsou 4 na 100 000.
Bez testování při vstupu do hotelů, bazénů, kadeřnictví a kulturních akcí bychom ani nevěděli, že jsou nějací nemocní.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2021 > A další čerstvé info pro ty, kteří ještě nepodlehli a ty, kteří ještě žijí!!!

máte to i s odkazem pro nevěříci ovce!

FDA je Americký úřad pro kontrolu potravin a léčiv a ten měl 17.9.2021 online zasedání poradního výboru pro vakcíny a příbuzné biologické produkty, na kterém se projednávala doplňková žádost společnosti Pfizer-BioNTech o licenci pro podání třetí dávky neboli "posilovací" dávky vakcíny COVID-19 u osob starších 16 let.
Na virtuálním zasedání poradního výboru FDA
v čase 4hod a 20minut probíhalo veřejné slyšení, ve kterém se vyjádřil Steve Kirsh,
výkonný ředitel nadace pro včasnou léčbu COVID-19 s jeho vlastním pozorováním toho, jak "kvalitní" je očkování.
Tvrdí, že jsme byli společností Pfizer podvedeni ohledně bezpečnosti vakcíny.
Že počet infarktů je 71krát vyšší než u jakékoli jiné vakcíny,
a že Pfizer vakcíny zabíjejí lidi.

Video zde:
https://youtu.be/WFph7-6t34M?t=15616
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2021 > no a tohle je nejdůležitější zpráva dneška 21.10.21

https://www.facebook.com/photo/?fbid=3115814165407694&set=a.1772594913062966

pro líné- je to prohlášení ÚSTAVNÍHO právníka, že vláda v demisi nemá právo nic nařizovat, takže všechny ty včerejší "opatření" jsou NEPLATNÁ!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.10.2021 > 1. PORUŠENÍ TRESTNÍHO ZÁKONÍKU
Soukromá osoba (zaměstnanec prodejny, agenturní pracovník), která aktivně vynucuje u druhých osob dodržování povinností dle mimořádných opatření (např. povinnost nošení roušky, respirátoru) se dle paragrafu 328 trestního zákoníku dopouští trestného činu přisvojení si pravomoci státní nebo místní správy. Za spáchání tohoto trestného činu hrozí soukromé osobě sazba odnětí svobody až na dva roky nepodmíněně.
2. PORUŠENÍ ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE
Tento zákon č.634/1992 Sb. prodávajícím a poskytovatelům služeb jakýmkoliv způsobem zakazuje spotřebitele diskriminovat. Není tedy možné např. zákazníka v prodejně neobsloužit proto, že nemá nasazenou roušku, respirátor. Porušením zákazu diskriminace páchá prodávající přestupek, za který mu od České obchodní inspekce hrozí pokuta až do výše 3.000.000 Kč.
3. PORUŠENÍ ZÁKONA O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
Tento zákon č.110/2019 Sb. slouží na ochranu občana před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života. Tuto ochranu zaručuje také Listina základních práv a svobod. Jméno a příjmení jsou osobní údaj. Informace o zdravotním stavu patří do kategorie citlivých údajů. Pokud jakákoliv společnost (např. obchodní řetězec) prostřednictvím svého zaměstnance nebo agenturního pracovníka vyžaduje po zákazníkovi zdravotní potvrzení jakéhokoliv druhu, aniž by měla souhlas dotyčné osoby (např. zákazníka), porušuje tím zákon a může být proti ní vedeno soudní řízení.
Několik dalších informací k zamyšlení:
Žádný zákon, ani tzv. pandemický zákon, ministerstvu zdravotnictví neumožňuje vydat jakékoliv nařízení s plošnou platností.
Opatření může vyhlásit pouze krajská hygienická stanice, a to s řádným zdůvodněním a pouze s místní platností.
Nejvyšší správní soud zrušil (ke konci července 2021) 24 vládních nařízení nebo nařízení ministerstva zdravotnictví – buď odporují českým zákonům anebo jsou nedostatečně odůvodněná, případně obojí. Vláda i ministerstvo zdravotnictví rozhodnutí soudu trvale ignorují.
Nejvyšší správní soud zrušil již třikrát plošné nařízení povinného nošení roušek či respirátorů. To poslední zrušil ZDE.
Dodržování nařízení, která jsou v rozporu se zákonem, nelze nijak vymáhat, pokud se člověk nerozhodne tato nařízení dodržovat dobrovolně.
Dodržování protizákonných nařízení nemůže vymáhat ani Policie ČR, natož podnikatel nebo zaměstnanec soukromé společnosti či agenturní pracovník.
Výňatky z Listiny základních práv a svobod, která je součástí Ústavy ČR:
Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá. [Nařízení, vyhlášky a opatření nejsou zákon.]
Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě zákona a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.
Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života.
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.10.2021 >
21.10.2021 15:43:09 j.f.julián
https://pravyprostor.cz/sok-rodicu-a-jasne-hlasy-hlavni-hygienicka-svrcinova-pred-soud/?fbclid=IwAR20D8YV_e5-80zT9gLeamkdxUiwqXkqKRw-xa09fdqXAvRU5v8uhVndVyc



ano, zrůda Svrčinová a další vrazi musí před soud! Týká se to každého z vás!


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.11.2021 > j.f.julián
https://cz24.news/ockovaci-horor-smrticimi-injekcemi-pokracuje-u-ockovanych-se-zacina-projevovat-neco-jako-aids-postupna-az-uplna-ztrata-imunity-vy-to-nevidite/?fbclid=IwAR2gSaGTIY0TNtJXlAcG4J74LXOPbc40owdS2mUqdWJq3LUfKeuRZSTXG4E

a jedeme dál, úmrtí mladých sportovců, ale bulíci to nechtějí vidět a budou do sebe ten jed pumpovat stále, dokud nepadnou za covidismus, BRAVO!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 12.12.2021 > https://www.facebook.com/100006805447591/videos/608490143682987/
slovo patologa!!!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter