Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)

Poté, co se začalo po internetu šířit porno video, ve kterém evidentně vystupuje
Andrea Svobodová Křešová a já tuto kauzu náležitě rozebrala a rozmázla ve svých článcích:

Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
http://www.totem.cz/enda1.php?a=357112

… se Andrea Svobodová Křešová k celé věci veřejně vyjádřila pouze na své FB skupině:

ASK odpověď


Tímto si tato lhářka zřejmě myslí, že všechno vyřeší.
Řekne, že na mne podá trestní oznámení a ona je nevinná.
Já že se leknu a přestanu a ona bude mít na věky klid.
Tak to se plete.

Já tu divnou paničku sleduju a protože ona stále produkuje nové a nové pořady, poskytuje mi stále
více důkazů a možností, jak ji rozmazávat čím dál víc.

Tentokrát se odvázala a začala mávat svýma oblýma ručkama:

ASK animace


… proto mne inspirovala a já vytvořila třeskuté srovnávací koláže o její levé ruce.

Které tu servíruji:


ASK tlusté ruce


ASK tlusté ruce+popis





ASK čáry na ruce


ASK čáry na ruce s popisem





ASK palec


ASK palec s popisem





ASK prsty


ASK prsty s popisem




Myslím si, že srovnávacího materiálu už jsem poskytla dost a dost a že je jisté, že ruce, jejich tvar,
čáry na dlaních, délka, tvar a tloušťka prstů, tvar nehtů a řasení kožních záhybů při pohybu je
u každé osoby naprosto jiné a srovnávací koláže o osobě z porno videa a ASK jsou čím dál,
tím více a detailněji dokazující, že Andrea Svobodová Křešová sprostě lže a je zaprodaná.

Proto je naprosto v pořádku na tuto věc neustále znovu a znovu upozorňovat, ať si laskavě
„duchovní veřejnost“ jasně uvědomí, s kým má v tomto případě, paní ASK, tu čest.
A ať si tedy každý jasně řekne, jestli chce osoby, které se neštítí hrát v pornu, jakkoliv respektovat.
A co to potom o nich samotných vypovídá.

Měli by se smířit s tím, že toto skutečně není náhoda:


ASK ksicht



A že ta ženská ve skutečnosti velice poškozuje Galaktickou federaci, protože brzdí pochopení
reality a je jasně zaprodaná pro falešnou exopolitickou NWO globalistickou kliku,
která prosazuje Elona Muska a další podezřelé korporátní, či politické osoby.






Poznámky k tomuto příspěvku
 Marianna24 (Stálý) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> hahaha, famózne 👏🏼👏🏼👏🏼

Inak, teraz ma tak napdlo, on sa volá Milan Berger.
Teraz ‘Auroran’.
A on podla jeho logiky vlastne neexistuje.

Napríklad: “Milane, Aurorane, slyšíš?”
On vlastne nikdy nemôže na nič zareagovat, lebo neexistuje.
Jeho vlastná existencia sa sama neguje.

Mila-NE, Aurora-NE.
Neexistuje, podla vlastnej logiky neexistuje.
Pekne si z neho vystrelil ten Anubis, z blba jedného 😀😂
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > Marianna24> 

To je fakt, člověk se ho z logiky ani nemůže dovolat. Kdyby se jmenoval Josef - bylo by to Josefe a člověk by se dovolal.
On vždycky končí na N jako NE

To má tedy vskutku blbé. Tyto extrémní snahy vyčistit jazyk jsou ujeté, za chvíli budou pitvat i kroužky nad U, kdo to nasadil, kterej annunackej šmejd.

Jejich kokotiny nemá smysl rozebírat, já jsem Aurorana vydržela asi dva díly a začalo mi vadit, že jsem ve svém informačním poli začala operovat s jeho informacemi.
Nejpravděpodobnější, co mi připadá, tak že Auroran je podvodník, že nemá žádné spojení, ale je spojený s plazoidní entitou, ze své podstaty podvodníka, tedy špatné povahy, který je stavěn tělesně - posilovny, stravování atd. Což vede i k sexuálnímu zneužívání, tvoření si nanynkovské fanouškovské základny, atd. To dravčí plazí je v něm pravda, ty žvásty, co plácá, si vycucal z prstu, nějak to spráskal z toho, co vyčetl na netu, nějakých pc her a možná je v tom kousek jeho autorské fantazie - ale naprosto pochybuju, že mu jakákoliv entita z vesmíru cokoliv posílá za informace a že by byl on sám nějaký Persuánec, tak to je vzhledem k úrovni jeho vystupování doslova nulová možnost.

Nejenom, že vypadá jako jelito, ale ještě plácá nesmysly.

Jinak nechci celostně zavrhovat myšlenku, že některá slova mohou být naschvál pokroucena, že je to obecný princip, který funguje i tady na zemi, proč ne v Galaxii.
Příkladem budiž slovo "rouhání". A Hassan Rouhani, bývalý prezident teokratické diktatury.
Etymologie toho slova musí být výsostně zajímavá, protože jde evidentně o jeden výraz. Nejvíc to vypadá, že někdo po návratu do zemí českých a moravských rozhlásil, co viděl někde na dalekém východě, že tomu říkají "Rouhání" a tady se to chytlo a usadilo ve významu, který běžně chápeme pod pojmem rouhání - tedy bezbožné jednání.

To téma je určitě zajímavé, ale myslím si, že čahýnština to nespasí.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.9.2022 >





Vskutku krutoslovansky.

Já bych chtěla upozornit všechny lidi, kteří se primárně nikdy nezabývali mimozemšťany a vždy se na vše snažili přijít věcně, pragmaticky, politicky a právně, že jim v budoucnosti zdaleka nebude stačit dívat se stranou, když Křešovka začne o Aurím.

Děláte ze sebe kretény a devalvujete svoji práci, když vystupujete u Křešové.

Já nevím, proč třeba SV nemá nějakou porno kauzu, byli by koukatelnější a jejich sledovanost by se i na YT zvedla na dva až tři tisíce.

Pokud chcete, aby se věc kamkoliv hýbala, zkuste si založit vlastní porno kanál, kdyby se vám to nechtělo hrát, můžete to nakreslit.
Dejte si to do štítku a teprve pak tam syp CCCP.
Ať to má nějakou úroveň.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To jsou milí lidé národního svérázu. Paní se zabývá lingvistikou, tak se divím, že u čahýnštiny a slovínů pouze cudně odvrátila zrak.

Ale až na ASK rupne její porno, tak budou milí lidé národního svérázu v hajzlu.
Všichni, kdo s ní nechtějí do pekel, od ní dávají ruce pryč, prý i Pavel Zítko a to je prý podle Aurího hvězdná láska ASK.
A ON JI NECHCE.

No jo no, tak jednak viděl její lepou krásu asi a potom nechce znemožnit celé hnutí a to je správné.

Všichni kdo s ní vystupují, až to na Andrejku praskne, budou vypadat jako absolutní kokoti.

Přidávám další věc, tentokrát ouško a pro zpestření jsou tam i ouška i někoho jiného, než ASK, jsou to ouška žen náhodně splašených přes google vyhledavač.
Schválně, který ucho je který.







<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

I to ouško je takový podobný ... i ty prstíčky ... i ty faldíky ... tvar prsou a jejich velikost, fald na břiše, všechno všecičko jsem to kontrolovala a byla by to skvělá srovnávačka před deseti lety a teď, ale NIKDY, ani jednou se nestalo, že by něco nesedělo a bylo to vyloženě jinak.

Jakože kdyby to porno, co vyplulo na Andrejku, andělíčka miláčka, byl fake, tzn. počítačem zhotovený podvrh, tak by byla opravdu veliká snaha její obličej jasně a zřetelně zvýraznit a detaily až tak neřešit.

Ale v tomto videu je naopak viditelná snaha líčením, vyholením špičky vlasů směřujících do čela, výraznými brýlemi atd. zamaskovat a znejistit dojem, že na videu je osoba ASK, zato ji nemilosrdně prozrazují nepodstatné detaily, jako prsty, nebo uši.

Andělíček porno Andrejka nevinná dušinka VŠECHNY spojující ... jo jo, naštěstí už od ní ezo - ufo - alternativa dává ruce trochu pryč a začíná procitat.

To, že se vrhla na tohoto Mojmíra, je u ASK od začátku valící USA podivné, ono je to vůbec celé ujeté, spojovat slovanství a Q-Annon, nicméně toto se u nás děje, že se jede Q-Annon a do toho panslovanství.

To jako asi úplně nepůjde, tohle může dobře dopadnout jedině tak, že padne USA a bude pokoj a nebude potřeba ani vyhrocené panslovanství.
Že by se jako rozhostil klid a mír a hluboký pokoj.

Ta doba je nevím jak daleko, ale co nám tu hrozí a zdá se, že ASK se to nedaří až tak, jak chtěla, totiž nabalit na sebe jako na anděla co nejvíc alternativy a stát se jednou z hlav a vůdčích postav, co nejvíc viditelnou personou a pak je všechny nehorázně vykoupat a podrazit v její vlastní špíně.

Protože veřejnost je tupá a tupější, tak by výsledný dojem byl:
"jo to jsou ty s těma mimozemšťanama Galaktické federace a ty antivaxeři, ruský švábové, jak jsou všichni zavrženíhodné existence, blázni, jak je vedla ta ženská, jak hrála v pornu - to neber vážně, to jsou úplný magoři"


Bacha na Andrejku, to je hmyzáček kudlanka.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Místo vyjádření, že "netušila, že lidé nepoznají, že to není ona" by měla říct "netušila jsem, že lidi prohlédnou tu levnou snahu o zamaskování mé identity.

Vždyť je to tak průhledný!
Tohle použije NWO, až se jim bude hodit setřít hmyzáčka Andrejku i se všemi důvěřivci, co se na ní nabalili a hlavně definitivně pohřbít pověst "Galaktické federace"


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Tahle klika hmyzáků, co mají na svědomí USA exo-politiku, Elenu Danaan a u nás nasadili ASK, mají jednu superschopnost, kterou vynikají.
A to je emoční manipulace, protože sami emocemi nijak zvlášť netrpí.

Já to zažila na jednom šmejdovi, který byl emoční vyděrač do neuvěřitelných rozměrů a nakonec se z toho právě vyklubal buď pavouk, nebo kudlanka.

Kudlanky jsou stupidní, ve skutečnosti nejde o inteligenci ve smyslu vysoké inteligence. Jsou tupí, úporní a primitivní a jejich emotivita je taky parazitní.
Dělají přesně včelumedu kousky a přitom tam vzadu člověk cítí ty parazitní sosáčky. Jsou mistři v hraní na emoce, protože jejich rozsah schopnosti předstírat ublíženého trpícího člověka jsou extrémní, právěže za hranicí lidského rozsahu takhle lhát.

To předvádí ASK, úplně jasně.

Hrála v pornu - to je na těch fotkách vidět a dělá ublíženou chudinku. Už to je pro dost velkou část lidí za hranicí jejich schopností lhát a mít na toto žaludek.
Ale u ASK je to teprve začátek jejích superschopností dělat andělíčka a přitom mít nejčernější úmysly.


Hlavní argument proti Křešové je její porno - to ji odhalilo, to ukazuje její pravou podstatu.

Jaké je tedy jiné rozumné vysvětlení toho, že takové video existuje, než že je to prostě pravda.

Vzhledem k tomu, jak ASK nechutně tláská hlava nehlava všechny nápady a ideologie a snaží se za každou cenu se vnutit, chudinkovat, očerňovat autentické, ve jménu "spojování se" ... je to průhledné.

Teď se objevil opět po dlouhé době Pavel Roško
https://www.youtube.com/watch?v=exRSlfiOYic

K mému zděšení se lehce opřel i o Zprávy z Galaxie a nějaký obrázek Eleny Danaan, aniž by se vůči nim jakkoliv vymezil. Upřímně doufám, že to je jen nějaký povrchní první dojem, kdy do problematiky ASK ještě nezabředl a filosofií GFS spolupracující s Elonem Muskem se doopravdy nezabýval.
vyzval lidi, že si ho můžou pozvat, na přednášky atd., ... jestli ho ASK pozve a on s ní zrealizuje pořad, tak už mě fakt omeje.

Jinak P. Roško říká, že se mu objevil někdo z podzemí, s tím, že první, se kterým proběhne kontakt, budou oni, skupina, co sice spolupracuje s GF, ale vlastně jsou obyvatelé této planety, jen žijí v podzemí.

Všechno všecičko je možné - skupina tajných zasvěcenců v podzemí spolupracující s GF se mi vůbec nijak nevylučuje.

Co mi ale nesedí, je ta teze "nezasahujících pozorujících ras", protože "moje GF" se angažuje a zasahuje.

U nezasahujících pozorujících ras mám ten problém, že o nich vůbec víme, když tedy nezasahují a pozorují.
Protože informovat o tom, že "pozoruju a nezasahuju", je porušení tvrzení "nezasahuju".
Svým způsobem je to to nejhloupější, co kdo může udělat - přijít někam, kde se děje strašná věc, chvíli to pozorovat, pak do někoho drnknout a říct mu - jsme tady, nezasahujeme a pozorujeme - a dál tedy nezasahovat a pozorovat.

Co to je za hovadinu?

Snad se jednou dočkáme pravdy.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já si myslim, že Roško sešel z cesty tím, jak se spolčil s tim šedivákem. To že se opírá o ED a ZZG to bohužel asi jen potvrzuje :/

Snad to tak není, ale ...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > DELTA 2> 

To bych tak neviděla, že sešel z cesty.
Myslím si, že třeba neviděl ZZG nijak víc, že Elenu Danaan nestudoval do hloubky, její vyjádření, že to třeba někde zahlédl a nedělal si o ASK, ED atd. pořádně názor. Alespoň doufám.

On má dlouhodobě kontakt s různými druhy mimozemšťanů, má schopnost se s nimi naživo vidět, s přátelskými, i nepřátelskými.
To jsou vlastně non-stop žité šamanské stavy, být schopen takových setkání vyžaduje jistě vnitřně velice otrlou povahu.

V tom je zvláštní - že tu není "jen" pro své Plejáďany, ale je schopen mluvit s více druhy.
Šedivými, Siriany, Arkturiány, Plejáďany.

Je to moje dedukce, jak to s ním je - ale myslím si, že v r. 2014 došlo k nějakému rozkolu, kdy byla původní Plejádská mise stažena, ten důvod je v infiltraci temných do GF v té misi, což bylo tehdy zjištěno.

A myslím si, že Roško tu vlastně svým způsobem osiřel, že s tímto se původně nepočítalo. Ale protože on je superschopný v tomto ohledu, že je schopen komunikace s mimozemšťany napřímo a to je velice vzácné, tak je pod ochranou a nikdo si na něj nedovolí, zároveň má další kontakt s jinými druhy mimozemšťanů, kteří tu jsou.

A v jeho případě si nemyslím, že by mohlo dojít k "sejití z cesty", jako nositel velice zvláštních zážitků nás informuje o tom, co viděl a zažil. Nemyslím si, že by jakkoliv mohl pracovat pro protistranu.
Nakonec, jeho srdeční spojení s mimozemšťany, ti, které má nejraději, jsou ti Plejáďani, ta mimozemská žena, která se s ním znovu zkontaktovala a přiznala mu "že si jejich životy taky představovala jinak".
Roškovi Plejáďani nejsou blonďatí, což je zajímavé a řekla bych, že to ladí s realitou, protože ta skupina, které jsem navnímala jako Plejáďany a kteří se později ukázali jako nepřátelská skupina, taky nijak nevynikali blonďatostí.

Ta infiltrovaná klika do GF udělala obrovské škody, podrazila mnohé, všechno bylo jinak, věci neběžely podle původního plánu.

U jednoho podrazáka mu na věc přišla Gf až v 90. letech, kdy byla mise už naskákaná do inkarnací a nedalo se s tím už nic dělat. V dobách této dimenzionální války se nakonec konečně rozhoupali a jeho hibernovanou podobu na lodi GF zabili - pak ale s hrůzou zjistili, že zabili klon, že pravá podstata tohoto hajzla je hmyzák, co se probudil hluboko v podzemí planety v archaické rakvi a je to jeden z kápo skupiny vesmírných zločinců.
Nakonec tato existence skončila v paralelní pavoučí dimenzi naší reality, takže se jeho dosah na náš svět už snižuje, protože od tohoto vývoje, kdy naši planetu přemůže hmyz, jsme dostatečně vzdáleni.

To jsou pakárničky, už jsem netrpělivá a radši bych, kdybychom si o takových věcech mohli povídat s mimozemšťany napřímo.


<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Mnj ... kdo ví.

Když řekne, že jeho hlavní kontakt byl nahrazen šedivcem, tak to zní fakt divně.
<reagovat 
 DELTA 2 (Občasný) - 27.9.2022 > DELTA 2> 

Dost lidí ho po tý odmlce necejtilo tak jako předtím ... a ještě z něj vypadlo tohle.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > DELTA 2> 

Já vím, píšu svůj názor. Věřím, že pro mnoho lidí to musela být nepříjemná zpráva - ten šedivák mu řekl, že si nepřeje, aby se do věcí nějak motal.
Já z něj mám dojem, že on neovlivní, kdo s ním bude mluvit, resp. že je velice otevřený všem, že je velice odvážný, že je schopen mluvit i s těmi strašidelně vypadajícmi mimozemšťany.
Myslím si, že je pro mimozemšťany "želízko v ohni" a že tehdy prostě nevyšly ty velké plány, protože na konci r. 2019 vše vypadalo velice nadějně, ale pak bohužel, přišel karambol, věci se zamotaly a podle toho vypadá i to Roškovo kontaktérství.

Ale fakt si nemyslím, že by sešel z cesty.

Pokud nezačne bezhlavě vyznávat ASK, to by mi dal asi studenou sprchu.


<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 27.9.2022 > Trochu to znělo jak agitka za to, že některý šediváci sou cool ... ale kdo ví, třeba ho jen "špatně zařadil" :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > DELTA 2> 

No, ono mezi těmi šedivými mimozemšťany jsou i druhy, které vůči nám nejsou nijak agresivní.
Jeden specifický druh nám vyloženě pomáhal, ale to bylo poměrně složitější, píšu o tom tady:

O energetických implantátech, šedivácích a jedné rase šedých
http://www.totem.cz/enda.php?a=355512

Pak jsem navnímala jeden druh, se kterými jsem mluvila jenom chvíli a ti říkali, že mají rostlinné DNA a vůči nám byli v neutrální pozici.

Ale většinově jsou nebezpeční - ta klasika s únosy podle mě nebyli ani mimozemšťani, ale že jsou to umělí roboti, které používalo NWO k vyděšení lidí - to je teze, kterou říká Steven Greer a myslím si, že je to pravda.

No a potom jsou vyloženě ohyzdné existence, ty Maytry, což je vysoce odporný druh, kdyby tu bylo připodobnění k organismu, tak už je to toxická hnijící nekrotická tkáň a její "inteligence".



<reagovat 
DELTA 2 (Občasný) - 27.9.2022 >


Já jsem rád, že tu konečně zaznělo toto:

"Úplně nejmocnější ochranné a uzdravující kouzlo, které v tom všem existuje, je z mého pohledu spojení se Stvořitelem a planetou Zemí/Tarrou/Gaiou/Ardou, ve středu planety, v srdci. Je to ten archetypální přístup - spojit nahoře i dole, nebe a zemi.
To funguje.

Je to mocnější, než samotná GF.
Je důležité mít na prvním místě sebe a čistotu spojení se Stvořitelem..."

Páč celym světem zní a pak i tak vypadá, že bez souhlasu a pomoci GF se už ani nevyserem 🤦‍♂️
Body: 1
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > DELTA 2> 

Já si myslím, že v celé této věci běží nehorázná duchovní žárlivost a plno nepochopení.

Lidstvo se plete, že by bez GF jakkoliv mohlo zvládnout válku proti NWO a dokud nepochopí, že musí dokázat na civilizační, veřejné úrovni komunikovat s GF, případně s tou podzemní společností napojenou na GF, tak bude mít NWO.
Což si myslím, že tato lekce je prostě naše budoucnost, protože mudrolíni se staví zadkem proti GF a plácají, že to všechno musíme zvládnout sami.

Protože jejich duchovní ego chce zvládnout tu Nirvánu ještě, za každou cenu, než dojde na rozkrytí galaktické reality.

Přitom GF ctí Stvořitele a planetu.

Já, jak jsem začala psát někdy před cca dvěma roky, jsem byla samozřejmě optimisticky nastřelená a nedošlo mi, s čím vším se budu muset potýkat, s jakými předsudky a nepochopeními.

Je to ten základní rozdíl chápání celé této věci.
Buď ti jde o tvůj osobní duchovní růst a vývoj ega - pak nepotřebuješ GF.
Nebo ti jde o společnost a planetu a veškerou naši budoucnost - pak potřebuješ GF.


Když se tyto dvě věci tláskají dohromady, tak to nefunguje, pochopitelně.



<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 >


Jinak, studio Morava Radek - ten mě teď fakt pobavil. Natočil dvě videa, jedno se jmenuje Technika u které si temnota stěžuje samotnému Bohu, aby zastavil světlo v jejím šíření - THUIK - to jsem poslouchala extrémně zrychleně a stejně chci vrátit zpátky ten čas co jsem tomu věnovala...plkání plkání plkání... spousta rádobydůležitých keců. Normálně ho neposlouchám ale zaujal mě titulek. Na konci se hlavní pointu ani nedozvíš, protože je to utnutý, řekla jsem si OK, posloucháš to pro nic a opět to bude někde v placené sekci, fakt nezájem, tyhle věci nekupuji když mě člověk neumí přesvědčit že skutečně má informace které jsou natolik převratné že by mi to za to členství stálo.

Druhý den z něj vypadlo další video s názvem Temnota nechce aby jste to slyšeli ne ne nechce a dělá pro to vše!!!!!!! - s tím že se mu vypnulo nahrávání zrovna v okamžiku kdy to chtěl sdělit. To si pusťte a připravte si kapesníček... 🤣 takový doják, on tam pustí nějakou ženskou která jim předala opětně nic neříkající vzkaz na nějakém jejich semináři. A úplně mě přitom napadla myšlenka "Kačenka archanděl Gabriel, Ježiš nevim kdo" stále žije??? 🤣🤣🤣 fakt jsem měla dojem že je to ona... vzkaz typu "nevzdávejte se, dáte to," a on to dává na internet jako kdyby tato slova měla spasit svět. s tím že je to univerzální návod který nechtějí temní abyste slyšeli... LOL 🤦‍♀️ ne to je fakt moc tohle.

Pak tam ještě plká o nějakém svém minulém životě, kde jsou dlouhé dojímavé mezery kde je slyšet jak popotahuje. Úplně jsem si řekla - ať to vypne a jde se vybrečet do polštáře. To jsou mi světelní vůdci, co si v éteru větrají svá srdíčka . Jako jsou to soukromé věci, nikomu to nic nedá, tomu může rozumět jen ten člověk ve kterém se to odehrává. Jasný, něco se mu otevírá, něco se mu čistí, ale to je jeho záležitost, pokud to chce s někým sdílet tak jedině se svými přáteli, rodinou, ale proč to dávat takto na internet? Takových balastů o ničem je fakt strašná kupa a bude super, mít celou youtube scénu zadělanou názvy videí o převratných věcech a v nahrávce člověk slyší soukromé popotahování někoho komu se zrovna něco otevírá. Nevysmívám se, ale z praktických důvodů, kdyby bylo takových videí na české scéně tisíc a mezi nimi jen jedno které má nosnou myšlenku která je 1000 000 + a OPRAVDU přinese převrat v životě každému kdo by to zaslechl, kolik lidí najde takové video? Po deseti ufňukaných videích přestane každej hledat... tohle je prostě o ničem. Chápu, že se kdekomu tady otevírají bolístky, čistí si to, atd. Taky jsem to dělala, a děkuji všem duchovním strážcům kteří mi nedovolili tohle předvádět někde veřejně, protože jiným lidem to stejně žádnou hodnotu nepředá.

Není to nic hodnotného, neplést si poselství s hodnotným nábojem s něčím, co jenom soukromě vzbudilo v člověku nějaké čistící procesy. Nejedná se o nic senzačního, dneska kdo se čistí přirozeně energiemi, toho rozpláče i video se šťěnátky a výsledek je stejný! Takže poprosím, nedávat k tomu nápisy o jak převratné záležitosti jde, že to je univerzální a zázračný návod atd. NENÍ. V tu chvíli jste jen rozněžnělí, něco se vám čistí a to je vaše soukromá záležitost. Nahrávek a videí o tom jak někde někdo tvrdí, jak jste důležití je milion a samozřejmě že vám to připadá důležité, ono v tu chvíli také je - pro vás, protože potřebujete tohle slyšet, celý život vám nikdo neříkal že důležití jste, takže teď když vám to někdo řekne, tak vás to rozbombí. Ale tohle si můžeme říkat i normálně, bez epických nápisů, bez falešné reklamy na zázračný všelék pro celou společnost. Je třeba umět rozlišovat, co ven vysílat a co ne - copak tady toho balastu s nulovou informací nemáme už hodně? Dezinformací je strašná spousta, nepřidávat! Pak se toho chytají andělíčkáři, rouranisti, andrejofilky a předkládají nám, že poslouchat růžová slova od rána do večera je to pravé duchovno.

Však pomyslete, pověstná Kačenka si otevírala své srdíčko před desítkami lidí kteří platili za vstup a nešlo přitom o nic jiného, než léčení nějakého jejího vlastního traumatu. To, co "předala" nikoho nikam neposunulo. Protože taky nemělo nikoho nikam posunout, bylo to JEN A JEN JEJÍ.
Pak nemáme všichni jít ekonomicky do háje když platíme za vstup nebo za video kdekomu, kdo si zrovna fouká na bebíčka. Je lepší si zaplatit lidem, kteří si tím už prošli a nemusej tedy na pódiu předvádět scény očistné pláčem. Nehledě na to, že spousta lidí ještě když vidí takového člověka, tak od něj ten balast přebírají! Ano, to se také děje, soucítíte s člověkem kterého něco rozbrečí natolik, že si to do sebe vtáhnete. dokud neumíte s tímhle pracovat, tak se nežeňte prosím za každým bláznem který má tendenci se veřejně předvádět když na to ještě není ready. Je totiž plno lidí co si zfouknou jeden dva semináře, naroste jim ego a jdou hned zakládat vlastní kanál nebo rovnou školu duchovna. Co vám takový člověk asi opravdu předá? divadlo které vás vrcholně dojme, ale to si rovnou můžete zajít do kina, nic hodnotnějšího než to představení to není.
Tihle lidé zakládající vlastní kurzy obratem, navíc sami uvíznou v té pozici "jsem léčitel, jsem guru, jsem čaroděj" a pak nemají tendenci sami na sobě dál pracovat, něco dělat, posouvat se dál, protože za nimi už chodí banda zbožně hledících fanynek a to jim dodává na pocitu že už mají všechno zmáknutý.

Pak nemá být na české ezo scéně bordel.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > Kiki_> 

Jo, podívám se, já si ty pořady Studia Morava pouštím málokdy, je fakt, že jsou to hodně plky, že málokdy říkají něco pořádně k věci.
Ten Radek je původně z křesťanského prostředí a hodně se oprírá o Smetanu, který v podstatě taky vychází z křesťanského prostředí, ač oba se od těch vadných, rigidních směrů distancují. Zároveň se ale přidržují "tradičních" náhledů.
A zabývají se regresemi.

Kdo je "Kačenka archanděl Gabriel"? Z google mi vypadla nějaká FB stránka zaměřená proti Kačence Urielovi, léta páně 2016, jé, to byly svým způsobem blažené doby, kdy toto šlo mimo mě :-D

Někdy se opravdu dělá z jedné jediné věty obrovské haló, někdo dělá, jakoby bylo na světě medium, které přináší Poselství s velkým P, což sestává z jedné vágní věty a je to naprosto posvátná věc, kterou je třeba mít na vyšívaném polštáři za vitrínou.

Pak si tady můžu zvěstovat kompaktní poselství, jak chci, ale nemám k tomu tuto nablblou posvátnou náboženskou auru, tak mám smůlu :-)

Ale je fakt, že já se zase nezabývám duchovnem, jako takovým.
Mně připadá nebetyčně pitomé, chtít někam duchovně růst formou meditací jako buddhista, či tak nějak, když to do nás pálí vysílače, radary, techniké vojenské systémy, satelity ... v minulých dnech o stošest, teď teprve mi přijde, že to trochu polevilo, nevím.


Myslím si, že jak planeta prochází osvobozením od sevření temných sil a padly nároky Drakoniánů, tak se uzdravuje a na nás to má vliv, že třeba něco chápeme víc, nž dřív, jsme schopni opustit staré a hledat nové, jsme odvážnější, najednou nám staré koncepce nestačí, atd., že se objevují nové myšlenky, nové vize.
A nakonec stejně budeme muset přijmout existenci GF, protože to je galaktická realita.
Takže vidím jako řešení spojit se s GF a další duchovno už pořešit s nimi, protože oni nejsou zkřivení těmi žvásty, co tu do nás mydlili tisíce let Drakoniáni.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
https://www.youtube.com/watch?v=F_69AeOKWf4

Kačenka - to byl tenhle Úkaz s velkým ú. Jooo to fakt byly blažené doby, chodil mezi námi znovuzrozený Ježíš 🤣🤣🤣 (ale pak šel makat prý někam do banky takže od té doby jsme jako lidstvo asi v hovnech)

Vesměs když se vypne video a jenom se to poslouchá, tak úplně jak když si zapneš studio Morava. Lidi si prostě jenom pletou, když se jim děje něco s emocemi, čakrami nebo se něco čistí, za nějaké poselství a pak to horentně musejí předávat někam dál. On sám Radek to tam řekl - že prostě má touhu se podělit se všemi.

Neubírám jim na té zkušenosti, je dobře že se to děje, ale lidi to prezentují absolutně šíleně a vydávají to za něco co není. Bohužel je blbý že tohle ani sami lidé v ezo scéně neumějí rozlišit a pojmenovat, a proto není divu že se tu tisíce lidí plácá od zdi ke zdi, nevědí ani koho sledují a proč. Nějak to s nimi "rezonuje" ale netuší že se v nich chvějí jen věci které mají s tím uplakaným světlnošem společné. Jsem prostě pro to pojmenovat, čím to skutečně je, a přestat kolem tohohle divadla srocovat lidi, hrát si na proroky, posly a věštce. Není divu, že lidé se vyflákají při channelingu s kdejakou neznámou bytostí, když neumějí dělat rozdíly mezi tím, kdy dostávají poselství a kdy se jim čistí nějaký trauma.

Duchovno nezavrhuji v té podstatě, kterou by mělo být. My ho tu nemáme nastavené správně, teprve ho vytváříme právě tímhle objevováním. Ale sakra, plno z nás už umí udělat rozdíl mezi posedlým magorem (rouran), porno-ulítlou vlezprdelkou hrající si na vůdce hvězdných semínek, obyčejnou ženskou která má jenom smůlu a růžové brýle a někým kdo mluví trochu rozumně a evidentně si něčím prošel a umí to i podat bez toho aniž by u toho bulel jak želva. S rozumnými lidmi s rozdílnými zkušenostmi by se měly dělat hovory, mělo by se dál objevovat další a další možnosti, ne chodit plakat za peníze za nějakou Kačenkou (jo v tomhle směru myslím přímo Radkovo studio morava), to ať si lidé pořvávají doma, tyhle emoce se stejně musejí vyplavit a vyčistit z planety, vybrečet si to je to nejméně bolestivé co by lidstvo mohlo potkat. Ale nevydávat to za slzy svatých a každou větu která tohle spustí za slovo Boží. Jak jsem již psala, dneska takový výbrek může spustit i infantilní video s koťátky.


"Pak si tady můžu zvěstovat kompaktní poselství, jak chci, ale nemám k tomu tuto nablblou posvátnou náboženskou auru, tak mám smůlu :-)" - přesně tak!

"Takže vidím jako řešení spojit se s GF a další duchovno už pořešit s nimi, protože oni nejsou zkřivení těmi žvásty, co tu do nás mydlili tisíce let Drakoniáni.
" - ano tohle by bylo taky řešení, až konečně dostaneme rozum, dneska evidentně ani 90% lidí v ezo scéně netuší, kdy si ventilují nějaké vlastní bolístky a kdy obdrží něco skutečně důležitého k předání.
Jinak by sem mohla přistát i klidně okřídlená selátka a naše ezo scéna si ucvrkne dojetím a prohlásí je za svaté.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > Kiki_> 

Jo, tak Kačenka je docela nářez, pod tím jurodivá lidová zábava, z toho je fakt i těžké nedělat si srandu.
Já si nemyslím, že je to nějakou energo proměnou, ale že je ve spojení s nekalou inteligencí - to jsou praktiky té galaktické mafie, všelijací sígři, ono to fakt vypadá kolikrát jak čert, nebo nekroman, když jsou to plazíci, tak je to jasná věc, že.
No a ti dokážou vyvolat pomocí technologií intenzivní spojení, které člověka plně nadchne a pohltí a pak mu začnou cpát hovadiny, které jsou tomu člověku i nepříjemné, ale ten člověk protože ctí tu cestu, na kterou s nimi nastoupil, tak to přijme a pak to někde třesoucím se hlasem řekne.

A vypadá to tak, jak Kačenka, že je Ježíš. Těch Ježíšů je, Zeď nářků by se jimi dala obkládat.
Naštěstí se mi toto plně vyhlo, že bych měla být Ježíš, ale pochopitelně musím aspoň nějakého znát, to je jasňačka. Jakmile se člověk dostane do nějakého kultického napojení, což spojení s čímkoliv galaktickým bývá, tak se všechny magicko-kultické záležitosti dají do pohybu a udělá to člověku v palici pořádný fofr.
Je mi líto všech, na které padne, že oni jsou Ježíš, nebo archanděl.

U některých lidí je to relativně v klidu, třeba si myslí, že jsou archanděl ten a ten a normálně žijou. Nikdo jim to nerozporuje, nakonec je to možné, proč ne, jsou to většinou lidi spirituálně založení.

Já mám zkušenost s tím, co padlo na Kačenku - mám s tímto druhem napadení dlouhodobé zkušenosti, je to uonadávací, vysilující, patetické, překrucující. Tito šmejdi od NWO, z té galaktické mafie a SS struktur takto zavírali spirituální lidi do bludných kruhů, jejich specialita je právě vytvořit dojem, že ty jsi bůh, bohyně ta a ta, osobnost z dějin ten a tamta.

Na začátku této záležitosti mi nepřátelská skupina taky cpala identitu jedné egyptské dávné bohyně, naštěstí jsem na tyto hovadiny docela imunní a vymotala jsem se z toho.

Od GF mám informaci, že jsem mimozemšťanka od nich s elementem bojové vesmírné sféry, takže moje superego se chytlo tady - může to být pravda, i nemusí, dává to smysl, na druhou stranu, kdyby se mi jednou vyjevilo, že jsem docela normální máňa a žádná supermimozemšťanka ze sfér, tak se z toho nepo...

Což mám výhodu. Gf se taky nesnaží mne za každou cenu poutat k nějaké super identitě, ale ke Stvořiteli a planetě, kde je zdá se skutečný zdroj poznání, léčby a všeho, co chceme. Vyznávají tu tezi, že každý jsme jiskra Stvořitele a sami v sobě máme napsáno, jak nejlépe prospívat a toho docílíme spojení se Stvořitelem, tím, že ctíme kosmický zákon.

Je otázka, jestli se tato vnitřní autocenzura ezoterické scény dá vůbec nějak zařídit, protože těch lidí, kterým hrabe, či se probouzí, či přijímají informace, přibývá a ubývá, asi i podle astrologických konstelací a dále samozřejmě podle naší reálné informační situace, reality toho, co se děje, včetně mimozemského aspektu a stavu jak jsou na tom spojenci a nepřátelé.

Kdyby někdo přišel na to, jak zařídit zlatý řez channelingem, bylo by to milionové.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > Kiki_> 

Vyposlechla jsem si ten 19minutový díl ze Studia Morava, to je fakt pakárna, přesně jak píšeš :-)
Ty jeho dramatické pauzy už jsou jako technický výpadek. A pointa není až tak brutálně dramatická, i když pro pravověrná cukrátka asi jo.
Já to znám, ten pocit - jen ať to pochcípá.
Je přirozený, je sebeobranný.
Když celá společnost nemá na to, přejít do dalšího vývoje a celá společnost jako celek by zabředla degenerativním, nemocným směrem, tak je velice pozitivní jich nechat třeba polovinu zemřít, aby druhá půlka ozdravená mohla jít správným směrem.

A je to dobře, cukr necukr.

Třeba je to pro tyhle lidi taková bomba, že si to z jejich pohledu zaslouží tak dramatickou pauzu, že máš chuť mu pořádně nafackovat, ať má proč brečet.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
U těch "dramatických pauz" jsem měla to štěstí, že jsem poslouchala zrychleně, neumím si ani představit, jak je to reálně dlouhý bez toho zrychlení... Chápu, že to pro něj bylo něco zvláštního, ale v tu chvíli jsem si říkala, že je to jako když někdo nahrává nesvéprávného člověka proti jeho vůli v choulostivé chvíli, akorát že on " v záchvatu svěřit se celému světu" byl zároveň tím, kdo to natočil.

Někdy není prostě špatně, si sepsat, co člověk vlastně chce do éteru říct, párkrát si to přečíst, přehodnotit, a pak ještě trochu poodstoupit a podívat se, jestli to dává vůbec smysl, protože v jeho hlavě to smysl dává, ale nosnou informaci pro nezainteresovaného člověka to vážně nemá.


Je možné, že ta fáze "ulítnutí" teď vážně posedla naprosto celou ezo scénu? Copak ti "čerstvě probuzení", tam je to docela pochopitelné, ale ti řekněme starší veteráni by měli mít tohle už za sebou ne?

Je to jaks psala - spojení se Zemí i s Bohem, musí to téct obojí námi. A kdo není spojen se Zemí, se to bohužel projevuje často právě takhle - rozněžněné city, růžovoučké brejličky, všechno je znamení od andělů, všechno jsou poselství co se zlatem třpytí i kdyby to bylo hovno na cestě... atd.

Mimochodem, jakou má GF radu pro léčbu lidí kteří si takto ulítnou? 🤣 Můj tip je pár facek, protože to probralo mě. Jen se obávám že to budou právě ty facky od hmoty v podobě války, hladu, nedostatku... materiální nedostatek - prostě se ozve hmota aby se připomněla, že se jí věnuje málo pozornosti. A kvůli těm ezoslípkám od rourana si to musíme projít s nimi ne? achjo...




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > Kiki_> 

Mě k léčbě takových lidí napadá věc, kterou mi GF tak nějak podpořila, že jo, tak to je.
Těm lidem stačí, když uvidí realitu, když pochopí, co se jim stalo. Že jsou třeba napadení nepřátelskou skupinou. Kdyby jakýkoliv člověk, který od nějakého kontaktu uvěří, že je Ježíš, tak kdyby měl možnost vidět tu reálnou entitu, která mu to cpe, okamžitě by se vyléčil.
To je to "profackování", které funguje na duchovní, informační, myšlenkové úrovni. Fyzické fackování nepomáhá.

Naprosto stěžejní je v tomto poznání - když člověk procitne a zjistí, že entita je zlá, že si z něj někdo dělá srandu, tak ten kontakt ukončí a pokud k sobě pustí čisté uzdravující síly Stvořitele a "vrátí se", vlastně má šanci se uzdravit kompletně.
A ze škod spáchaných v životě se vyhrabat.

Bohužel, stále nemáme možnost si ověřit, s kým mluvíme. To vlastní rozhodnutí je důležité - já jsem taky navázaná vlastním rozhodnutím. Když řekneš ne, tak ne.

V případě toho Radka se ale nejedná o nějaký euforický zjitřený stav s nějakou entitou, asi má z té regrese zážitek, který je pro něj, jako pro člověka vyrostlého s křesťanskými zásadami, naprosto stěžejní a to, jaké má sklony k patetičnosti, je jeho osobní otravná vlastnost.
S těmi pauzami to opravdu přehnal.

Narozdíl od křesťanství, které je v podstatě na růžovo nalakovaná lež, jsou skutečné kosmické zákonitosti o dost kulticky krutější, ale co platí a to je pravda, je podpora Stvořitele, pro každou živou bytost.
Ale taky platí, že ty bytosti se, všechny milované, mezi sebou kolikrát nemilosrdně řežou.

Je to o "být se Stvořitelem", nebo "stavět se na odpor Stvořiteli". Myslím si, že bytosti, které ctí Stvořitele a nemají chuť se mu vymezit, jsou zdravá tkáň, u které je jakákoliv vůle se uzdravit bezpodmínečně podpořena. Nekrotická umírající tkáň už se zachránit nedá. A to jsou všechny ty přízraky galaktické mafie, Maytry, atd. Bytosti temnot, zkáza, nic víc. Tyto bytosti nemají vlastní spojení se Stvořitelem, ničí, vysávají, parazitují, zabíjí.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2022 > Kiki_> 

A další funkční verze je to, co říká Grunwald v tomto videu hned v prvních deseti minutách

https://www.youtube.com/watch?v=byuCu190w-U

On vyznává tu teorii, že veškeré tyto jevy jsou projekce vlastního vědomí. Já s touto teorií nesouhlasím, protože mám důkaz, že to není projekce mého vědomí, protože jak by mohlo moje vědomí naprojektovat opticky viditelné objekty na nebi, které spolupracují s moji myslí a stojí za nimi můj mimozemský kontakt GF a které se dají ve výsledku vyfotit?
To bych měla supervědomí, které ovlivňuje opticky zachytitelné úkazy na nebi a to už je tak vyšinutá verze, že je potřeba se doslova vráti na zem a přiznat si, že jsem v telepatickém kontaktu s mimozemšťany.

Ale - ta verze, co říká Grunwald, je psychologicky platná. V případě nějakého nedokazatelného a neprojeveného kontaktu, který je unavující, nikam nevede a ničí život, v případě, že člověk zaujme stanovisko, které vyznává Grunwald, tak vezme útočící entitě vítr z plachet, když ji začne aktivně zpracovávat jako projev svého vědomí - tím ji vezme pozici autority a tu entitu to může velice brzy přestat bavit a vypadne.

Dále Grunwald říká, že osoba musí být šťastná a že jakékoliv spojení s něčím, kde ve výsledku nemáš ty skvělé vztahy a děti a rodinu ... já s tím nesouhlasím, myslím si, že kdybych měla manžela a děti, nemůžu se účastnit dimenzionální války, že prostě některé orvané a zoufalé podmínky jsou nutné, aby se něco podařilo. Musela jsem jít do bojů, kdy jsem jednala jako sebevrah, muselo mi být jedno, jestli budu, nebo nebudu žít.
Načančaná pani s nažehlenými dětmi by toto nedala ani omylem.
Takže myslím si, že orvaní podivíni s kontakty, kteří se nesvěřují, mají své úkoly a nejsou tu k poučování, ale je fakt, že mohou být mnohdy na špatné cestě a pak to, co říká Grunwald, zabírá bezpečně.
Jakmile člověk přistoupí na to, co říká Grunwald, všechny entity utečou.
I mimozemšťani GF - ti by doopravdy nesnesli, abych je považovala za nezvládnutou součást své osobnosti. Nevím, kam by se do mně ty vyfocené UFO vešly.





<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 27.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Ano, tak jsem to s tou fackou i myslela. Mě nefackovali fyzicky, jen mě posadili ke stolu a položili mi otázku a v tu chvíli prostě uvědomění, které jsem ani nezpochybňovala...prostě to dozrálo samo, pak stačilo jen ťuknout do tématu a došlo mi jakou to dělám blbost.
Akorát problém je, že kdo tam tak nějak nedozraje, tak dávat mu jakékoliv facičky, kopance, sprchy nebo čočky nepomáhá, dotyčný si zarputile ten svůj bludík hlídá, hýčká, brání...doslova jak agent matrixu. Proto pro mě ulítlost k duchovnu není v ničem jiná, jako když je člověk zarputilý zemák, ateista, hmotňák, a dokud řeči o některých faktech nedostanou deset razítek od vlády, vědců a nepodepíše to sám prezident, tak to pro něj neexistuje... tyhle lidi nepřesvědčíte o zážitcích mimo tělo ani mimosmyslovém vnímání, stejně jako ulítlé nelze přesvědčit, že velebí vlastní bludy posypané třpytkama, a že pravda je opravdu uprostřed. Existuje obojí, a platí obojí, hmota i jemnohmotno. Hmotné není nadřazené nehmotnému a nehmotno není nadřazeno hmotě, je to obojí stejné, oboje je energie. Tohle hmotňákům ale žádnej vědec neorazítkuje a nebude jim to cpát před nos, zrovna tak jako tomu nebude přikládat důležitost někdo, kdo se odpojuje od Země, hmoty, a pluje si na růžovém obláčku a prdí jednorožce a duhu a bulí, že je z plejád a že sem nepatří a chce domů.
V tý hlavičce si tu rovnost hmoty a nehmotna musí už každej nastavit sám, udělat si tam priority i co bude brát rozumem a co srdcem.

A že Grunwald nepoložil tuhle svou teorii před ASK? 🤣 Ta naočkovaná od rourana by mu to vysvětlila chudáčkovi...

Tak je pravdou, že ta metoda funguje - pokud si člověk v sobě vyléčí důvody, proč se na něj chytá určitá bytost / entita / parazit či co... zkrátka oni se za něco v nás musí zaháčkovat, když zjistíme, kde jsou ty naše spínače které jim tohle umožnily, a nastavíme si je na "tady se už nechytáš kámo, tohle jsem si pořešil" tak je pravda, že takhle přestávají na lidi lést třebas přisedlé duše nebo astrální larvy.

Je také možnost že to Jarda myslel jako když se člověk napojí na pole Jednoty / jednotného vědomí? teoreticky by to pak ale nemohl nazvat bludem, v jednotném vědomí by sice platilo, že "my jsme i oni", protože všechno je vším a celé stvoření je jedna bytost, Vesmír je fraktální propojená existence všeho ve všech atd... ale pak se nedá druhou část Jednoty nazvat bludem vlastního vědomí. Dá se akceptovat, že existuje, že má své prožitky, že je to jiná bytost a že hluboko uvnitř jsme spojeny skrze to, že pocházíme z jednoho nejvyššího zdroje. Ale to se bavíme právě o té možnosti, když víme, že na druhé straně je existující bytost, a ne že si jen myslíme že neexistuje. Je ale dobře, že tuhle otázku vůbec otevřel, protože někteří lidé by mohli přestat mít stihomana a začali by konečně řešit, proč mají v palici tak nastláno. To je jak s tím Radkem, když se mu něco dělo v hlavě a hned to šel vytroubit do světa, kde člověk slyší jenom jeho dojímavé minutové popotahování soplu. A odpálilo ho poselství, které je na youtube zveřejňováno prakticky dnes a denně - typu "jste vzácné silné bytosti, věřte si, spolu to zvládnete"
Někdo, když se dozví o přisedlíkách, tak najednou za všechno v jeho životě může přisedlík, za nic si nemůže ten dotyčný sám? Přisedlíci na něj lezou..protože lezou, a způsobují mu to či ono. Takovým lidem je vážně lepší říct "kámo, není to přisedlíkama, to ty máš v hlavě bordel, přisedlík je až následek, ne příčina".
Takhle to možná myslel?
Je jasný, že u něj to možná takhle z velké části fungovalo, protože on jel v hodně drsných věcech, takže je možný že si všechno špatný ve svém životě opravdu vyfabuloval drogama. Co jsem slyšela, tak někteří experti zkoušeli říznout několik drog do jedný lajny, nebo já nevim jestli si to rovnou píchali, to byla prej móda ale to taky musely bejt stavy... jedna droga vás naspíduje, druhá vás chce uspat a uvolnit astrální tělo, a vy si dáte obě naráz... tam se nedá mluvit už o tom že by ho navštívili bytosti které si chtějí promluvit "vážně". Člověk po takovéhle zkušenosti pak zákonitě spekuluje o tom, jestli jsou některé věci výplodem jeho fantazie. A zpětně se musel dávat dohromady hlavně tím, že si přiznal, že ty projekce má jen on sám v hlavě.

O tomhle se nedávno podobně zmiňovala i Ava když mluvila o věštcích, channelerech a jiných tady "načítačích" toho co bude... že vlastně nikdo z posluchačů těch jejich keců neví s jistotou, v jakém rozpoložení se dotyčný kam napojoval, a jak moc měl sám sebe pod kontrolou, nebo jak moc dotyčný vůbec umí si určit hranici, kdy cítí něco vlastního a kdy cítí něco z vnějšku. Napojoval na nějaké informace, vědomí, akášu atd dneska umí s prominutím "každý kdo to o sobě asi tvrdí", ale někteří nýmandi se tohle učí ještě dříve, než se naučí rozpoznávat třeba sílu vlastního vědomí. Někdo může být obalený obyčejnýma přisedlíkama, pak si sedne na gauč a už jde předvídat budoucnost... těmhle lidem zobou z ruky senzacechtiví ezosledovači a kolik z nich si položí otázku, jestli dotyčný se vůbec umí zbavovat přisedlích duší, nebo pozná když ho ovlivňuje nějaká astrální potvora, zářič z NWO, nebo když se na něj napojí opravdu mimozemšťan? V tomhle má Ava vážně pravdu, že tady se taky ta přílišná důvěra v každého kdo tvrdí "já umím" zvrtává v následování falešných proroků. Každý v tomhle prostě jede na vlastní triko, na vlastní pěst, proto je to nepředatelné.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2022 > Kiki_> 

Když ono někoho vyndat ze stavu, které psychiatři říkají paranoidní schizofrenie, není snadné. Ten člověk neběží ve standardu "normálních lidí". Ten kontakt, který má, mu doslova převoral život. Dokud mu věří, nemá sebemenší smysl se snažit toho člověka léčit. Pokud se o to příbuzenstvo, blízcí pokouší, se zlou se potážou.
Oni nechápou, že se ten člověk dostal do takových stavů kvůli tomu, že něco zvenku nefungovalo - proto ho tak zaujala ta paralelní realita.
Já jsem taky prošla napadením, které bylo vyloženě od zlých mimozemských potvůrek NWO, ale já to tehdy nechápala a myslela jsem si, že jde o šamanskou iniciaci. Dokud jsem neměla důkaz, že to tak není, nedala jsem se léčit, nehledala jsem řešení. Utekla jsem k tomu, protože to ze začátku bylo lepší, než svět, plný prolhaných a zlých lidí, jejichž největší zálibou je šlapat po všem svatém a pravdivém.
Chceš-li někoho dostat ze schizofrenie a bludu, nejdřív mu musíš dokázat, že se plete, musíš mu dát důkaz, který naprosto pohřbí jeho blud. Pak teprve se dotyčný dá jakkoliv manipulovat.
To není stav jako u běžného zdravého člověka, který si jen postavil v něčem hlavu, tohle je něco úplně jiného.

To, co mám já, si nyní už nenechám vyvrátit.
Protože mám důkaz, který mně dal potvrzení, mám fotky, které mě zachránily.
Pro rozmazlené hloupé publikum, které absolutně nechápe, co ty fotky ve skutečnosti znamenají, jsou to jen nějaké čmouhy, které vůbec nejsou bombastické, ale já vím moc dobře, co to znamená.
Já těm malým vyfoceným světlům věřím, nepotřebuju velké oblaky vytvořené Haarpem, mě stačí tato malá světla.
A vím, že mluvím s mimozemšťany, nebo podzemní civilizací, která má tuto techniku k dispozici.
Takže u mě už bude velice těžké jakkoliv mi dokazovat, že mám blud.

A ta teze, co říká Grunwald a další mainstreamoví ezo šamani, že vše je projekce tebe, myslím si, že to je nesmysl a je to teze de facto materialistická a bezvěrecká, ač samozřejmě z hlediska klinické psychologie to může být funkční metoda a v té mystické realitě to může být do určité míry taky funkční, protože takový pohyb mysli může skutečně na entity zabrat.

Problém je ten, že se dějí věci, které jsou podle mě to, co popisuju.
Dimenzionální válka o tento svět.

Já to tak chápu, jsem opovrhovaná ze strany všelijakých takových ezo - bezvrců, pro které je to nepřijatelná verze, že by se měli soustředit na nebe a mimozemšťany.
Nevím, jak tato ezo-scéna dopadne, až nastoupí NWO, protože zatím tam směřujeme, protože GF je pro panstvo nic.
Možná, že je nechají NWO fungovat, protože nejsou nebezpeční. Na mimozemšťany se zvysoka vysrali a nadělali v tom tématu nehoráznou škodu, když propagují nejhorší NWO škvár ASK, tím naprosto zablokovali cestu k pokroku.
Jdou NWO na ruku, tak je asi nechají být.

Psychiatři, kteří neumí léčit, pouze vymazávat lidi, nejsou oblíbení a veškerá alternativa si musí umět poradit sama.
Psychologové a psychiatři prý nabízejí Grunwalda jako alternativu.

Takže se budou dále propagovat bludy, ve velkém.
Nevím, pořád doufám, že tam někde v budoucnosti je místo, kde je tahle zeď probořená a dostaneme se na druhou stranu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To téma GF je pěkně ve sračkách - když vidím, jak funguje NWO a kolik zlých bytostí v tom od začátku jede, aby tuto věc definitivně vyřadili z provozu, mám enormní vztek.

Já jsem byla pro tuto věc probuzená až 2015/2016 a nyní od 2019, jinak jsem se těmto tématům nijak nevěnovala, ani je na internetu nesledovala, o celou věc jsem se začala naplno zajímat až se současnými událostmi.

No a jak to vypadá, tak já jsem výjimka, protože jsem reálně ve spojení s GF, jako jedna jediná.
Nebýt mně, která se udržela na netu zázrakem zuby, nehty, proti obrovským snahám mě z veřejného prostoru dostat pryč, tak se NIKDO proti ASK neozval.

A to je mi na blití.

K čemu tady tedy je ta ezoterická scéna?
K sabotáži a jsou ve většině NWO, už nemám důvod si myslet něco jiného.

Když vidíš ty tzv. "média" s mimozemšťany, nebo šiřitele zpráv - Elena Danaan dračí oči, Silvie Válková dračí oči, ASK nasazená porno čubka od NWO, ... + další na tomto poli se chovají hloupě a jakoby neměli svéprávnost viz. exopolitika.cz a jejich posílání přiblblých poselství Renatě posílaná někam na ústředí politických stran ... nakonec najdeš dva zdroje, kteří to nesabotují a snaží se tomu tématu doopravdy pomoct a to je Chvátal a Suenee.

Zbytek ezo scény se usnesl na tom, že "pomoci si musíme sami", "NWO chápou jenom zdálky z rychlíku a rozum mají jak pětileté dítě" ... asi tak by se to dalo shrnout.

Jenže já nevěřím tomu, že je ta ezo-scéna tak blbá, já nevěřím, že je možné, aby měli všichni tak omezenou rozumovou kapacitu, podle mě je to jasná sabotáž a práce pro NWO, maření času, odklánění správného řešení.

Věřím, že 80% ezoterické scény jsou nasazení trotlové proti několika autentickým.




<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 10.10.2022 > škaredá baba
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.10.2022 > Mister NS.> 

Ona sama se dme pýchou, že ji takto někdo vidí a vy řeknete škaredá baba :-D
Ale jo, fakt je to škaredá baba.

<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter