Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Simulace mého vidění Galaktické federace na nebi
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.11.2022 (18:48:07)






Protože už přes dva roky pozoruji na nebi mimozemské lodě, které jsou zejména v mlze,
či na zatažené obloze doslova nepřehlédnutelné a připadá mi, že je vidím sama a nikdo jiný
to nevidí, rozhodla jsem se vytvořit animaci, která simuluje přibližně moje vidění.
Zkrátka jak vídávám mimozemské lodě na nebi, jak to vnímám, o jakém vjemu mluvím.

Ty objekty jsou éterické, téměř neviditelné a reagují na telepatický signál.

Vůbec nevím, jestli je vidím sama, tuto věc opravdu nechápu, jak to, že je nikdo jiný nevidí.

Naštěstí je ale vidí můj digitální fotoaparát, s kterým se mi tyto lodě podařilo vyfotit.

Napsala jsem o tom článek:

http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596
(pod tímto je klikací odkaz, kde nejsem schopná změnit barvu písma)

">>> zde odkaz na článek <<<


Vybrala jsem třetí fotografii z článku, kterou považuji za svůj nezjzdařilejší pokus vyfotit
tyto objekty, které vidím doslova vždy, když se podívám na nebe.
Vyfocené mimozemské světlo jsem rozpohybovala formou animace, bohužel nemám techniku,
která by měla tak dobré noční vidění, aby tento jev dokázala zaznamenat.
Ve dne ty letící objekty sice zachytí, ale tak slabounce, že by to vůbec nikoho nepřesvědčilo.
Ve videu to sice je, ale člověk musí ten jev velice chtít vidět.

Proto jsem rezignovala na autentické video a udělala tu animaci, na podkladu reálné fotografie.



Reálná fotografie:






Animovaná simulace (video uměle vytvořené z reálné fotografie):










Tato animovaná simulace sice dost neohrabaně, ale přeci jen přibližuje, co to vlastně vídávám
na nebi, o čem to pořád mluvím.

Přiznám se, že mě tento jev na jednu stranu uklidňuje, protože vím, že je tu
Galaktická federace s námi a na druhou stranu mě to uvrhává do hrozného zoufalství,
kdy jsem sama, kdo to vidí a kdy vím, jak je skoro nemožné prolomit bariéru lidského zla,
která brání, abychom se s nimi civilizačně kontaktovali a ukončili éru otroctví NWO.







Poznámky k tomuto příspěvku
 ma.ni. (Občasný) - 6.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Takže ani nevím, jak to přežiju.🤔
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 6.12.2022 > A vím, že zatím GF lodě neuvidím. Snažím se pracovat na sobě, nejde mi to, nevím, jak to mám všechno udělat. Až se z toho všeho dostanu, určitě se budu těšit, budu zvědavá na lodě. Vím, že chyba je ve mě. Nejsem ani vyvolená.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.12.2022 > ma.ni.> 


Já myslím, že s tím pozorováním GF na nebi ve skutečnosti nejde o žádný veliký krok. I kdybys je viděla, tak ti to život obohatí tím smyslem, že je příjemné je na nebi vidět, že tam jsou, že víš, že tu nejsme sami, že jsme hlídkovaní. Ale nespasí tě to, samo o sobě.

Reálně, v hmotném slova smyslu, se ještě neukazují.

Vidět nebo nevidět je věř mi otázka psychiky, stavu psychiky a bezpečnosti. Třeba by pro tebe nebylo dobré je vídávat, protože by to třeba s tebou příliš zamávalo, jakkoliv, tak je pro tebe bezpečnější je nevidět a proto to tak máš. Stejně tak se může stát, že se podíváš na nebe a uvidíš cosi letícího, co není ani tak vyloženě vidět, spíš se to jenom zvláštně mihotá, nebo sem tam jakoby zatřpytí, ty si řeknes - jasně, to jsou oni a neudělá ti to žádné psychické přemety.

Není nutné z toho tak šílet. V součanosti tu jsou dost těžké a drsné energie, jsou fáze, kdy je vše náročné, tvrdé, pak přijdou záse fáze vyčištění problému a úleva. Já se dneska odpoledne rvala s nacisty, co se snaží působit v podzemí české země, je to nějaká jejich definitivní čistka, energie vnímám dnes jako náročné. Někdo to může mít jinak... Taky nevím, co se přesně mele a děje, ale je nutné vždy započítávat všechny ty technické systémy, kterými jsme obehnaní.

Q-Annon je taková pohádka pro Američany, myslím si, že jejich plány se nenaplní, Elon Musk je taky jen taková vějička pro věřící technokraty, bůhví, co se semele, v Kanadě i USA asi vrcholí taky mega úchylárny. Zatím to vypadá, že globalisti chtějí hlavně za každou cenu vyvolat občanské války, hlad a nepohodu na celé severní polokouli a ideálně vůbec na celém světě...

Uvidí se.

Chvátal nyní říkal, že mezi USA a GF a Ruskem a GF probíhají rozhovory a že prý USA a GF by si rozuměli, Rusko a GF by si rozuměli, ale Rusko se není schopno domluvit s USA, kvůli bezpečnosti.
Já když jsem se ptala GF, na tyto rozhovory, někdy před měsíci, tak mi říkali, že je problém s USA, že nesouhlasí s výsledným obrazem, který by o nich vznikl, tedy že by se muselo přiznat, že jsou de facto zločinný stát.
Takže něco takového v tom bude a já to taky tak vnímám.

Prostě ta míra nenávisti ze vzájemného ohrožení je obrovská a musí se najít schůdná cesta, ohrožování a ničení Ruska musí přestat. Když je vidět, co se děje na Ukrajině, nelze se Rusku úplně divit. Musí skončit stará éra.

Navíc si myslím, že v tom hraje velkou roli doslova nepřipravenost populace na nějakou mimozemskou pravdu, když je vidět třeba tady, jak tu vyvádí kleromagoři, to je až neuvěřitelné.

Myslím, že lidi nechápou ještě rizika 5G a manipulace mysli na dálku, pořád můžou někde nějaký idioti celé téma bagatelizovat.
Pořád je t konspirační teorie.

Prostě ještě kousek chybí, jednání, chápání a asi i odstranění nějakých naci vrstev.
Už zdaleka nemůžou, co dřív, ale věc ještě úplně ukončená není.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 >


Toto je článek, jak v Německu zatkli nějakou údajně radikální skupinu, který chtěla udělat státní převrat v Německu.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemecko-razie-policie-krajni-pravice-rissti-obcane.A221207_083021_zahranicni_dtt

" Prokuratura uvedla, že síť zatím nemá název. Podle ní byla vytvořena na základě konspiračních teorií a její členové jsou přesvědčeni, že Německu vládne takzvaný „hluboký stát“, tedy skryté mocenské struktury, které fungují nezávisle na politickém vedení státu a sledují vlastní cíle."

Vůbec netuším, o co jde, ale může jít de facto o běžnou politickou alternativu, jako je u nás.

Tady je vidět pravda, které jsem si vědomá celou dobu a proto vůbec píšu.

Bez mimozemšťanů toto nezvládneme.
Ač nám vládnou nacističtí zločinci, Deep State, NWO, ve vládě řádí vlastizrádci, pořád jsou u moci přesně tyhle zrůdy.
Jakýkoliv alernativní pokus je jakkoliv silově dostat pryč nemá smysl.

Když bude revoluce, zničí toho, kdo ji organizuje.
Nebo tu revoluci zinscenují a převezmou.
Zbraně nemáme, máme holé ruce.
Vláda, věda je zkorumpovaná, lže se na všech frontách.

Naší největší zbraní je mysl a rozum a šíření informací. Musíme pochopit nebezpečnost 5G a zkontaktovat se na civilizační úrovni s těmi, kteří lítají na nebi, s mimozemšťany Galaktické federace.

To je naše jediná záruka bezpečí do budoucna.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


" Členové uskupení chtěli svrhnout státní zřízení a nahradit ho svým, jehož základy už měly připravené.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/nemecko-razie-policie-krajni-pravice-rissti-obcane.A221207_083021_zahranicni_dtt

Schválně tam nechávám tuto automatiku.
Těmito velkými hrubkami už vlastizrádci, kolaboranti, hajlující nacisti a podobná podplatná verbež od novinářů degraduje, rozmělňuje a ničí náš jazyk už roky.
Jsem přesvědčená, že mnoho trolů od NWO píše zásadně hrubkami, kupř. alternativa, zvláště esoterická, je plná takových debilů, zvláště v diskuzích.

Jsem přesvědčená, že je v tom dvojí záměr:
diskreditovat lidi, kteří se zabývají esoterickými tématy a zároveň narušovat vizuální gramatickou znalost, na bázi, že si správné tvary slov spíše pamatujeme z toho, co čteme, než abychom je doopravdy gramaticky odvozovali.

Ať se redaktoři plátků naučí nejdřív psát bez gramatických chyb, děkuji.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj, slyšela jsem to v rádiu, hned mě prostě napadla realita, bylo to v roce 1944, atentát na Hitlera, ti, kteří už nechtěli válku, tak taky něco podobného udělali. Prostě něco jako Deja vu.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> O tom něco málo vím, že SRN je prostě pesudostat jako ostatní. Od roku 1945 patřilo pod USA. Četla jsem něco málo o historii. A vím, že my lidé na to nemáme zbraně, to je pravda. A k tomu ty hnusný vysílače 5g návrh, je to prostě hnus, ještě chybí ten hnus chemtrails a H. A. A. R. P. 🤔
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > ma.ni.> 


Vidíš, to je zajímavé, třeba jsi v těch letech žila, tak tě to okamžitě napadne. Mám pocit a není to jen pocit, je to logické, že generace, které žijí teď, nemohly, nebo nemusely prožít 2. světovou válku a proto jim nyní nesvítí žádné varovné kontrolky. Možná už se stihli vrátit pamětníci, nebo oběti těchto událostí a nyní jsme vlastně ta alternativa, ti, co vidí pokračující nacismus a mají tendence jít proti tomu.

Bohužel, vypadá to tak, resp. je to vlastně i dokazatelná věc, že nacisti z třetí říše se usadili po válce v USA, kterému oficiálně podléhá Německo, jako poražená země, definitivně obsadili veškeré vedoucí posty v USA, ovládli vědu, politiku, sdělovací prostředky, zřídili CIA a rozvinuli tajné technologie imitující mimozemské, nyní se snaží definitivně rozvrátit Rusko a ovládnout lidstvo skrze blond rasy vyvolených Plejáďanů, atd., Galaktickou federaci Světů, zřídit nové náboženství.
Navíc, je vysoce pravděpodobné, že mohou vědět o vizi budoucnosti, kdy se zvedne hladina oceánů natolik, že zaplaví celou západní Evropu, proto by bylo logické, že nás chtějí nahnat do války mezi slovanskými národy, abychom se pozabíjeli a oni si pak mohli naše území ukořistit.

Realita je ještě daleko složitější, ale to, co jsem napsala, vypadá jako realita, protože by k tomu byly podklady - že USA ovládají potomci nacistů, to není nějaká velká konspirace, všichni ti zakladatelé těch CIA, ti, co rozvíjeli MK Ultra, vynálezci atomové bomby .... všechno nacisticko-židovský chumel z třetí říše.

A vím, že lidstvo musí pochopit, co se rámcově děje, pochopit realitu.
Jsme v situaci, kdy jediné racionální, co jde udělat, je dostat ty, co se pohybují na obloze, na zem a začít otevřenou komunikaci.

Zatímco NWO chce dělat velkolepé blond přílety, stejně už to není možné, jsou na konci, skutečná GF dělá na nebi zaujímací speciální čumící operaci.
Nejdřív si jich musí lidi všimnout a smířit se s nimi.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 8.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, to je pravda, bylo paperclip, vědce z Německa do USA a zbraně,vynalezy do SSSR.
Podívat se, kdo inicioval let na měsíc ( falešný) byl to herner von Braun. Takže potomci těch vědců určitě jsou. V učí, a vnučky taky.
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 8.12.2022 > Že by to u nás degradovalo?

http://www.infokuryr.cz/n/2022/12/07/ukrajinska-armada-bude-v-cr-v-dobe-ocekavanych-proti-rezimnich-nepokoju/
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 8.12.2022 > https://citem.webnode.cz/arkturiani/
<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 8.12.2022 > Navíc, je vysoce pravděpodobné, že mohou vědět o vizi budoucnosti, kdy se zvedne hladina oceánů natolik, že zaplaví celou západní Evropu, proto by bylo logické, že nás chtějí nahnat do války mezi slovanskými národy, abychom se pozabíjeli a oni si pak mohli naše území ukořistit

Ano s tímhle souhlasím taky. Oni si myslí, že se půjdeme dobrovolně v vraždit, možná těch několik procent, kteří jsou proti Slovanům, viz novodobí kolaboranti s pseudovládou. Ale mám pocit, že ze proste půjdou dobrovolně umírat jen v rámce tisícovek lidí. Věřím tomu, že lidi mají toho dost, ale bohužel ještě si nevsimaji na nebi letící GF a navic lidi nezajímá bohužel ani GF ani temní Anunnaki a spol, mají svět, ve kterým maximálně ufo bylo v nějakým sci fi filmu a v jejich realitě tam prostě nejsou, nechtějí tomu prostě otevřít mysl. Ani to, že je MK ultra, všechny zbraně, co se dělo a děje. Doma mi ani nevěří, že byla tartaria, prý se to neučí a že věřím každý kravině. Hledám a zkoumám informace.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 > ma.ni.> 


Teorie Tartárie je založená na hypotetické události, která se mohla uskutečnit zhruba v dobách před dvěma až třemi sty lety, kdy byla definitivně zlikvidována civilizace, její pamětníci, jejich knihy, civilizace byla zničena velkou pohromou a tehdejší globalistickou vládou, reprezentovanou tehdy jezuitskou inteligencí, byli vyvražděni poslední pamětníci těchto událostí a jejich svědectví zničena, nebo ukradena a zbylým lidem byla vštípena do paměti technokratická viz společnosti s vyloženě uměle nastavenou výukou dějin, podle tehdejších Darwinistických a klasicistních standardů průmyslové revoluce.

Ta teorie není vůbec vyloučená, jednalo by se o definivní zlomení ducha tehdejších Slovanů, protože by se to mělo krýt s událostmi 18., či 19. století, kdy vybouchla Krakatoa, ale i jiné sopky, ale mohly se udát i jiné události, o kterých nejsou záznamy. Vedlo to ale k efektu tzv. blátivých dešťů, které vysokými vrstvami napršeného spadu z atmosféry, případně závaly doslova pohřbily budovy.

Myslím si, že na této události je mnoho pravdy.

Něco jsem o tom už psala tady:
http://www.totem.cz/enda1.php?a=354355




<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.12.2022 >

O těchto čachrech, jak je to s nacisty, židy, CIA atd., USA a třetí říší, docela vědecky a při seriozním nakládání s fakty pojednává Vítek na rádiu Tapin Svobodného Vysílače, tam je spousta pořadů a podkladů.

https://www.youtube.com/c/RadioSVstudioTapinradio/videos

https://odysee.com/@radiosvstudiotapinradio:5




<reagovat 
čtenář Eliska - 26.11.2022 > ahoj :), nebudte frustrovana..co by som ja dala za to, kebyze vidim to co Vy. Dakujem Vam za tuto animaciu, je to super a aspon mam uz aku taku predstavu. Ja ich citim na podvedomej urovni a viem, ze tam hore su, ze ich je tam vela..len ich zial takto ako Vy nevidim. No verim, ze raz sa to aj mne ukaze a uz sa na tu chvilu tesim. Zelam slnko v dusi, usmev na tvari a lasku v srdci :)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > čtenář> 


Děkuji :-) Toto říká vícero lidí, že je vnitřně cítí, ví o jejich přítomnosti, ale nevidí je. Nebo někteří vidí třeba mimozemské lodě ve snu, ale při bdělém stavu ne.
Myslím si, že jde o nějaký filtr vnímání, který je spojený s bezpečím a strachem.

Že člověk to neuvidí, pokud by to v jeho životě způsobilo nějaké bezpečnostní narušení. Pokud je v jeho psychice nějaký strachový moment, který říká "radši ne", nechci to vidět.

Je to vlastně jedno z nejzákladnějších pravidel jakéhokoliv pozorování.
Takoví ti lidí, co zkoušejí skupinová pozorování, podle protokolu CE-5, prý nesmí mít ve skupině někoho, kdo se bojí, protože ten maří výsledek všem.
Je to sice zdánlivě kruté, ale určitě to má svoje důvody - pořád je menší zlo, když je skupina nabroušená, nebo zklamaná, než aby jeden člověk chytil nějakou děsivou strachovou reakci a rozjela se mu těžká psychická choroba, měl trauma atd.

Proto si myslím, že vlastně takový ten bombastický přílet mimozemšťanů, jak jsme v něj kdysi doufali, se ani nemůže uskutečnit, protože spousta lidí by se zbláznila, zešíleli by.
Ona to není až taková legrace.

Proto jsou mimozemšťané zatím v těchto zakrytých formách, že je vidí jen ten, kdo se na ně soustředí, chce je vidět, nemá strach. Pozorovatel se musí snažit a musí mít s mimozemšťany dobrý vztah.

Věřím tomu, že se tato věc časem ještě zlepší, že lidi více přivyknou, že je začnou více vidět, oni se začnou více objevovat, i viditelněji a že se podaří překonat to civilizační, mysteriozní, strachové napětí, ze kterého v případě špatné reakce hrozí velké nebezpečí a proto je dodržován tento bezpečnostní protokol, kdy se mimozemšťané maskují, aby nebyli jasně vidět.

Něco musí povolit, aby se tato věc jasně otevřela.


<reagovat 
 Čtenář - 26.11.2022 > čtenář> elektronická liško, pokud chceš vize jako ýťa, tak až vymyslíš, co bys za ně dala, ozvi se. budeš je mít
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > čtenář> 



Tady je zase UI (Umělá Inteligence) vynalézavá, neboť se snaží vytvořit dojem, že:

a/ to, co je na nebi zadarmo k vidění nabízí ZA NĚCO

b/ snaží se vytvořit dojem, že NWO umí to stejné, co Galaktická federace, tedy sdružení galaktických, statisíce až miliony let starých civilizací, které spravují naši Galaxii a na tyto šmejdy zde dělají policejní zásah


<reagovat 
 čtenář ahoj - 9.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mila moje a co když to nejsou mimozemci , ale podzemske a sem tam i nad zemske bytosti, každopadně jen zemske bytosti a byli vytvoreni pro nas. Je jich dost druhu, jedni ziji s nami a dalsi se dematerializuji.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, jak se chová GF na nebi, tím způsobem, jak jsem ji nasimulovala, kdy se nechává vidět jen těm, kteří ji chtějí vidět a nebojí se, je způsob nanejvýše chytrý.
Nevnucují se. Tímto způsobem jsou schopni mě, jako médium chytající jejich telepatický příjem ubezpečit, že mluvím skutečně s nimi, když se shoduje telepatický příjem s jejich pohybem.

Měla jsem i konflikty s loděmi, kde se telepatický příjem neshodoval a zasahovala jsem jim do řízení. Dle mých vjemů šlo o technologie Elona Muska.

To znamená, že i NWO má tyto technologie k dispozici, ovšem podle příjmu mých informací a podle zážitků, kterými jsem prošla, je dost vyřešeno. Protože ve všem hrají roli kosmické zákony a v případě, kdy já jako člověk s tzv. "holými rukami" dokážu zasahovat do řízení dimenzionálních nepřátelských lodí, mám absolutní právo na vojenskou pomoc vyšších civilizací, protože z kosmologického hlediska se tu děje zločin, který jsem schopná jako příslušník této civilizace nahlásit Galaktické federaci a tím dokazuju, že nejsem otrok a njesem z civilizace, na kterou by se dala taková metoda jakkoliv beztrestně aplikovat.

Takhle se to dělá, milí udavači.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Holt jsme v těžké situaci a je třeba být dostatečně ve střehu. Tyto manévrovací a mimosmyslové schopnosti technologií a inteligencí galaktických ras jsou již "jiná liga". Tady se vlastně teprve hraje ta pravá hra.

Protože "obyčejné UFO", tedy viditelné, loď jakýchkoliv podob, je svým způsobem passé.
Talíře --- pffff
Trojúhelník .... TR3B
Váleček? ... to spustilo Tunguzskou záležitost a to se ví, že tohle patří těm šmejdům z podzemí, na co hrajou ještěrky
Baba jaga? ... satelit Černý rytíř, to ví každý malý dítě
Pyramida nad Kremlem ... trapnej hologram
Nějaký blikačky na nebi už taky nikoho nedojímají

Mno ...
je třeba změnit styl a updatovat.
Takže teď se vybavujeme s houpajícími se loděmi v dohodnutém směru.
A běda když nebudou poslouchat.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Prostě dřív, než promovaní inženýři přiznají existenci mimozemských civilizací, tak já se naučím ty šmejdy sestřelovat myšlenkou, když se mi nebudou líbit.

To by bylo, kdybych s tím Elonovým vehiklem nehnula. By to před kosmem znamenalo, že mám tak mizivou sílu myšlení, že by mi mohl dělat Boha. To tak.

Elonkovy lodě totiž nehrály hru, jakou hrajeme s GF. Provokoval v protisměru a navíc byli velice neohrabaní a houpali se v poli jak SS vehikly, co natáčel Billy Meier.
Pořád však byli taky v neviditelné éterické hustotě. Byli však rozlišitelní.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Dalo by se říci, že co je dnes viditelné UFO, je nevěrohodné a s vysokou pravděpodobností NWO, pokud se pohybuje viditelně nad zemským povrchem tak, že je spatřitelné ze země.

Mimozemské civilizace stále dodržují bezpečnostní protokol, kdy se normálně neukazují a v drtivé většině případů jsou viditelné na této jemnohmotné, éterické úrovni. Do viditelné, nebo hmotné podoby vcházejí jen ve velice výjimečných případech.

No a v té jemnohmotné úrovni se dá právě rozlišit, kdo je přítel a kdo nepřítel, podle jednání, podle komunikace.
GF má tendenci vycházet vstříc, reagovat na myšlenku.

Já doopravdy vždy zbystřím, když se nějaká loď chová nestandardně, tedy že nereaguje na myšlenkovou komunikaci s GF. Letí jinam, chová se jinak.
Naposledy jsem incidenty tohoto typu řešila v lednu 2022, tohoto roku, kdy šlo o incident s technologiemi NWO, za kterými stál i Elon Musk.

Protože se ukázalo, že lidská mysl je schopná jim převzít řízení, tak byli odstaveni a už nemají právo mást lidi.
Hlavně, když zjistili, že jim může člověk převzít řízení na dálku, dost je to vyděsilo.
Na toto nejsou zvyklí.

Tím je možné vytřídit mimozemšťany.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Nemám sílu ovlivnit násilím směr letu lodi GF, ale když s nimi komunikuju, tak svůj pohyb přizpůsobí tomu, co si říkáme. Takové poznávací znamení je, že si dohodneeme směr a oni tím směrem alespoň kousek letí.

Ale u lodí Elona Muska, které vypadaly vizuálně úplně stejně, tedy slabé éterické světlo, to bylo jiné. Jejich pohyb byl těžkopádnější a méně mrštný a dokázala jsem ovlivnit směr jejich letu i proti jejich vůli.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


No a na to konto NWO zjistilo, že v tak prudkém a náročném prostředí neobstojí, když se jim do řízení hrabe lidská mysl.
Galaktická federace si samozřejmě dokáže svoji bezpečnost v dimenzionálních podmínkách obstarat, tak, aby lidská mysl nezasahovala do jejich procesů.

Ale NWO to neumí a ty dimenzionální technologie poslouchají silnější mysl.

Protože se NWO muselo pustit do vysoké hry, když jim obyčejné rezavé krámy už k oblbování lidí nestačily, tak si zkusili vyvinout dimenzionální lodě.
Ale neumí s tím lítat, tohle jim sejme každá čarodějnice.

Jsou už v koncích.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


I lodě GF se dají částečně ovlivnit myslí, kam poletí, když jsou v pasivním, pohupujícím se stavu. Ale jakmile jsou v akčním stavu, že někam letí, tak neposlouchají. Třeba na ten signál zareagují, ale určitě se nedají násilím donutit letět někam jinam. A taky na druhou stranu nedělají to, že by provokovali, lítali by si kam chtěli, ignorovali člověka. Taky většinou lítají spíš pomalu, tak aby neděsili.

NWO lodě se daly vyloženě donutit změnit směr.
NWO totiž nemá silné mysli.

To, že ty lodě nejsou vidět, je způsobeno zřejmě kmitem hmoty, popřípadě jde o maskovací technologii.
Spíš je to ale stupeň kmitu hmoty, frekvence. A NWO to zná a má to v repertoáru.
Jenže s tím neumí lítat - mimozemské složky NWO jsou poražené a lidi s tím neumí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Myslím si, že kontaktní událost s mimozemskými rasami se může zrealizovat jen tím způsobem, že lidi je začnou vidět, že se jim odblokují vnitřní stěny a filtry, že uvidí tyto lodě na nebi, všimnou si tohoto fenoménu a začnou s nimi reálně komunikovat.

Že jakýkoliv reálný civilizační kontakt může přijít teprve po takovém vývoji.
Že se nezačnou objevovat na nebi násilně, tak, aby třeba zaplašili hodně lidí.

Hlavně - když je možné pozorovat velice zlou sabotérskou činnost proti mimozemskýmm rasám ve veřejném prostoru, když je jejich existence zapírána, znevažována, případně zahalována falešnou alternativou do hrozivých podob, je možné si představit, co by se dělo při události, kdy by se začali objevovat na nebi a lidi by nebyli připraveni.

Rozjeli by děsivou hysterickou propagandu, aby se vše dobré okamžitě otočilo ve zlé.

Jediným řešením je mít dostatečný počet lidí, kteří je vidí a kteří s nimi dokážou díky tomu, že je vidí, komunikovat.
Takoví lidé by pak měli sílu umlčet hysterický jekot NWO a zastavit chaotický rozpad společnosti, při takové události.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 9.12.2022 > Nevím, co s tím jako budeme dělat?

Naše armáda dovezla již před měsícem cca 600 členů ukrajinského nacistického praporu Azov do výcvikového areálu Libavá. Cvičí se pro boj v městské zástavbě. Podle lékaře to nejsou běžní odvedenci, ale dobře vycvičení vojáci, fyzicky zdatní, většina má na zádech hákový kříž. Všichni mají nepřítomny pohled. Zřejmě jsou něčím nadopováni. Naše armáda jim nesmí dělat testy na alkohol ani na drogy. Má se jich sem dostat skoro 5 tisíc! Je na to informační embargo. Ale tím, že se to dostalo ven, tak je vidět, že se to nelíbí ani našim vojákům z řad vojenské policie.
Jednání vlády o jejich přítomnosti je jen fraška, když už tu měsíc jsou. Opět vláda lže. Krmíme z našich daní cizí armádu na našem území. Nehledě na to, že není zaručeno, že tu nezůstanou jako cizojazyčná ozbrojená složka proti našim obyvatelům.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 9.12.2022 > ma.ni.> .

Velký červený vykřičník ❗

(aneb aby zpráva nezapadla) jinak - zdroj? je více info?
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 9.12.2022 >
Qanonista v křesadle už zase jede.

https://kresadlo.com/masmedia/


Mě fascinuje, jak se může člověk, který psal o zkouškách pro lidstvo, o sítech které budou prověřovat inteligenčně jedince... se vymlátit hned na první zkoušce pro "probuzené lidi".

Jo, ohledně článku o médiích má pravdu. Ale taky jenom částečně, protože na to kouká zkreslenou optikou od Q CIA. Třebas v Egyptě normálně jedou v televizi anunaki a vchody do podzemních měst, tam se s tím neserou. Jenom u nás když koukneš do televize tak koukáš jako Alenka. Jsou státy, kde normálně o Zelenském v telce řeknou, že je to terorista, psychopat a fetka.

Taky určitě není ok jeho propagace toho, že by se lékaři a reportéři měli popravovat v ulicích jako někde to prý už dělají (to jako přímo na ulicích poznají lékaře který to dělal a který naopak ne jo?). Jasný, sice tihle lidé mohli za covid fašírku ale teď se hra zase změnila a NWO by naopak vyhovovalo, kdybychom se v ulicích mydlili jako zvířata. S těmito přívlastky proto asi raději opatrně. Kolik z nás co by tady mlátilo do doktorů, si vlastně umí samo naafirmovat plné zdraví, převzalo zodpovědnost za své tělo a umí se uzdravovat jako Ježíš? Kolik lidí z alternativy má takové samoléčící schopnosti, že ty doktory takto hodí přes palubu a řeknou si že je nepotřebují? To je podle mě protimluv jako prase, protože spousta lidí propagující alternativu jdou sami za bílým pláštěm v okamžiku kdy je trápí zub, slepák nebo se pořežou na nářezáku. Jasný, doktoři jsou sice tady ti, co popravovali aniž by o tom věděli, ale zpětně jim to dochází a dojde a vlastní svědomí je uhryzá k smrti. Zaplatí za to vlastními nemocemi a problémy a sejdou ze světa sami. Nakonec budeme rádi za těch pár neočkovaných co tady ještě zůstanou. Hlavně ženy přivádějící na svět nové děti budou rády za lékaře v oboru, porod není věc kterou můžete dát jenom s esenciálními oleji. Slyšte slyšte všichni trubci co byste házeli lékaře do jednoho pytle a do řeky jako koťata.

tohle je prostě největší pokrytectví Qanonistů - znají opět jednu jedinou pravdu, kterou načetli opětně z internetu (aniž by brali v potaz realitu která se jim děje pod okny) a kupodivu ten jediný zdroj je z USA! Země, která přinesla světu přeci tooolik spásy že... CIA z vás má prdel...

Jeden zdroj z USA vyslal do světa jakési smyšlené šifry a všichni se mu hned klaněj jako zlatýmu praseti. Nikdo si nevšiml, že Qanon umí vysvětlovat a žehlit věci pouze zpětně? Vždy si vymyslí k nějaké světové události něco, aby to sedělo do toho co chce vykreslit - chcete vykreslit Muska jako hrdinu? Není problém... Qanon je podobná dezinformační stanice jako je česká televize. Lidé, kteří v to věří se opětně vzdávají vlastní moci kterou předávají do rukou nějaké modly někde v dálavách. Z faktu že Trump si nechal udělat vlastní pamětní mince které si lidi v USA mohou sami zaplatit a koupit (ale ne tím platit?), je Qanon schopen udělat že vydal vlastní měnu krytou zlatem a že spravedlnost hlídá nějaký kvantový počítač. Na ten pojem kvantového počítače už začínám mít osypky. Celý Vesmír je "kvantový", ale to je vás asi málo...je třeba mít počítač ! (úplně slyším Růžičkovou jak se ptá maminky kam dala zlatý zuby když si musej jít jeden koupit, a pak jedou do Německa, přitáhnou ho domů a tam napíšou 5 samyc... LOL - lidé propapgující kvantový počítač vědí asi přibližně stejně jako růžičková, k čemu a jak taková věc vlastně funguje.)
Je divné že v Egyptě taky nepotřebovali ke stavbě pyramid nějaký kvantový počítač a přesto byli schopni odhmotnit nebo levitovat neuvěřitelné tuny z kamene. Či přímo uměli kámen zkapalnit a pak ho odlévali jako dneska umíme odlévat asfalt. Moc strojů k tomu nepotřebovali, protože používali svou mysl. Ale hlavně Qanonisti potřebují kvantový počítač podle kterého si můžeme každej uprdnout, kvantový mobily a celosvětově řízenou umělou inteligenci která bude rozhodovat, které prodeje a nákupy jsou spravedlivé a které nejsou že? A že přesně NWO plánuje zavést stejný kreditový systém pod rouškou Eko keců, tady zvonky nezvoní že.

"Kdybych jim začal pokládat otázky, aby mi vysvětlili, proč se děje „to“ a „tohle“ a jak je možné, že se stalo „tamto“, tak se sami vyřadí ze hry hned v prvním kole K.O. Škoda, že nemá nikdo odvahu mě k takovému souboji vyzvat! Klidně si to písemně rozdám s kýmkoliv a na jakékoliv téma, rozstřílel bych jim ten jejich skepticismus na kusy a sebral bych jim poslední zbytky sebevědomí! Jsou to nedouci a bezvěrci! Dělají alternativu nedůvěryhodnou a apokalyptickou."

za 1) velikost tohohle Ega by se dalo měřit na světelný roky.
2) výzva přijata, prozatím si dovolím tak lehce naťuknout pár faktů níže.
3) opět super že i ta jeho křesadlovská alternativa si sama umí udělat tábor "všichni proti všem" - kdo nevěří v bílé klobouky, trumpetku, Dianu, Mlaska a jiné, tak je bezvěrec a hned tam jede řadu nálepek 😆 - zároveň ale vyzývá ke spojení a ke spolupráci. Trošku protimluv a pokrytectví jako prase - neumět se zamyslet nad jiným názorem a tlačit tam svou pravdu a pak rejt do médií která dělají totéž.




"Neměli bychom se takhle náhodou raději zabývat tím, jak rychle sesadit vládu, než ona sesadí nás? " - ano, přesně tihle chytráci totiž VĚDÍ koho dosadit místo nich pak že? a že se přihlásí nějaký Trumpík, CIA neokoukané loutky a budou nám tady žvanit zase odněkud z dálav, to je divné že u EU vám tohle vadí ale kdyby to byl Trumpetka a spol. tak vám to vadit nebude?
Kdo viděl scénář NWO, ví že na řadě jsou vyvolání občanských nepokojů, které si sesadí vlády aby oni se pak mohli tvářit spravedlivě a že přijdou všechny spasit. Vždyť NWO samo ten seznam plánů netají! A to, že scénář covidu a náhlých demonstrací v číně je sobě dost podobný, to také opětně nikdo nevidí že? Covid byl už od první zprávy jasně zaměřenej, protože první zprávy byly totiž o nějaké neznámé nemoci někde v prdelákově světa na pár jedincích. Podezřelé bylo, že ačkoliv se neznámé nemoci musejí objevovat v kdejakých prdelích světa mnohokrát do roka a vědci pod mikroskopem ještě pak deset let zírají co to je a nevědí o tom nic, tak tady se novináři trefili na první dobrou, zatímco o jiných zprávách tohoto typu běžně ani pes neštěkne...to je divné asi jenom mě. A v číně zrovna tak, celou tu dobu se o nich mlčelo a najednou zničehožnic jsou udáváni za statečný vzor! Jasný, v tomhle se křesadlo trefilo v té fotce dvou novinářů jak v rouškách u nás nazývají demonstranty dezoláty a bez roušky zase čínské občany hrdiny. Není to okatá propaganda kterou nám tady zase předváděj? Oni ty nepokoje chtějí a my jim na to budeme skákat?

Ty kecy o dvojnících jsou taky super! Jaký je rozdíl v tom, když vládnou zlí původní náckové v realných pozicích, a když tam jsou nějací kloni, loutky nebo zástupci tzv. bílých klobouků? Zločiny pokračují naprosto stejně, nevidím v tom rozdíl. A je krásně zaslepené omlouvat že vlastně bílé klobouky takto chrání lidstvo před globálním vyhlazením, ale za cenu...no, globálního vyhlazení? Ale to je v poho, dělá to někdo kdo si říká Bílej klobouk, to je hodný hoch že. Ne, když lidé umírají, smrt je to stejně. Ať už za to může pravá ruka nebo levá, Vesmírné zákony počítají jenom s konečným výsledkem. A to je zákon vyššího řádu, samotné stvořitelské energie a to neomluvíte nějakýma kecama že to dělají hodní hoši.

Zemana nám tady taky už vyměnili Xkrát, stal se tím pádem nějakým hodným hochem? Pomohlo to naší zemi nějak? Jaký to mělo výsledek v realitě? No žádný.
-> kloni nejsou ti "hodní" dosazení hoši kteří mají dohrávat divadlo pro ovečky. Klony mají pokračovat v tom co ta loutka na té dané pozici nezvládla, proto žádný změny po nahrazení klonu i dalším klonem nenastávají. Naopak, klonem si podle mě NWO udržuje ty pozice - Zeman už zemřel, ale protože nechtěli a nepotřebovali v té době nové prezidentské volby (však vidíme jejich kolosální přípravu na ty nynější, a Zeman by jim do toho hodil vidle kdyby si dovolil umřít v době kdy nebyla kampaň nových loutek připravená... nene, raději uděláme klon, potřebujeme více času). CIA pak díky Qanonu vymyslí parádní výmluvu aby to akceptovali i lidé, kteří už prokoukli masku, nebo dokonce i nacítili, že ta vyměněná bytost má jinou energii - jednoduše jim řekneme že to v potají dělá ta hodná strana...a je to. Oni nebudou dělat rozruch, sice si toho všimli ale budou nám ještě fandit. Zase se tu lidi opíjejí rohlíkem, ale hlavně že mají naději. A hlavně nic nedělejte, do plánu nám nesahejte, my něco uklohníme v zákulisí a až to bude připravené tak vám to přinesem na zlatém podnose.

A znovuoživená Diana, Kennedy nebo Michael Jackson... může mi prosím nějaký Onanista vysvětlit, jak specificky oživená Diana pomůže spasit tady náš svět? Jen by mě to zajímalo jak to hodlá prakticky udělat, když je tolik vykreslována důležitost okamžiku kdy se objeví na veřejnosti. Bude rozdávat lidem po ulicích chleba až budeme chcípat hlady nebo jak to bude? Já jen že Gates vlastní i bez nějaké Diany polovinu polí v USA, v Indii pálili zemědělcům produkce jídla už dva roky zpátky, v Evropě se taky vozí žrádlo sem a tam a kdykoliv nějaký celník si může usmyslet že když chybí nějaké razítko nebo je to ze státu který nám nevoní, tak se to musí zlikvidovat. Takže co hodlá s tímhle nějaká Dianka dělat? To vystoupí v televizi a řekne lidem aby na sebe byli hodní, to nám bude opravdu prd platný když globalisti sypou na pole těžké kovy že. A to málo co vyroste tak se dostane na talíře lidí jen z 50% protože zbytek musej zemědělci zničit, vláda jim za to platí jinak nedostanou dotace.
Jasný, já zapomněla, Dianka je velmistr kterej nás tady zasype svou láskou a z toho se nažerem že. Super 👍🏻🤣


Ano, Qanon sice přiznává, že historie není taková jakou jí propagují ve školách. A přiznává, že jsou stínové vlády které řídí politiky a média jako loutky - to všechno není problém přiznat před lidmi, kteří už to prokoukli. Těm se to už nedá rozmluvit. Ale kdo viděl film Erin Brockovich, tak přesně pozná hlášku "připustí, že to není stoprocentní, ale dodají že je to nezávadný..." aneb tam si dosaďte - vypustíme další matoucí informace, budeme je vodit ještě chvíli za ručičku aby byli zmatení. Celý ten film je o tom, jak vlastně někomu podsouvat pravdu, tak jak chce protistrana. A to je Qanon z USA, ze CIA. Je to doslova pouhá onanie nad falešnou nadějí pro lidi kteří sice prokoukli, ale psychicky tu realitu neustávají a kdyby jim někdo nesliboval Dianku a spásu, tak si to jdou už sami hodit. Onanisti padnou do pasti NWO úplně stejně jako běžné ovečky sedící u televize, nevidím v tom rozdíl. Takže člověk který propaguje Q onanii, je stejná nemyslící ovce jakým se běžně vysmívají.



<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 9.12.2022 > Kiki_> S tímhle souhlasím, včera jsem ten článek taky četla, ale nesedí mi opravdu spoustu věcí. Ještě chybí ťuťu ňuňu ask. Z kvantovýho PC a gesara a nesara, je mi opravdu na zvracení.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Kiki_> 



Popravovat doktory někde na náměstích je blbost, za tohle by museli být popraveni členové globálního spiknutí a to bychom je nejdřív museli mít pochytané a vše prověřené a do toho máme daleko.
Ostatně, doktoři skapou, stejně jako ti, kterým tuto sračku doporučovali a pro které tvořili usměvavou mediální tvář utkanou z myšlenky "však na tom nemůže být nic zlého, když i ti doktoři tomu věří".

Holt, už je pozdě, tahle bitva už je za námi.

Teď už není žádný zájem ze žádné strany šířit informace o očkování. Už je po akci. Pokud se prokáže umírání, bude se umírat na všechno, i na prdy a sluníčko, jenom ne na vakcínu. Všem je vyhlášení takové pravdy už platná jak mrtvému zimník.
Tiše pojdou ve lži, takovou cestu si zvolili.

Když si vezmu, že západní Evropa je kvalitně proočkovaná a plná totálních kreténů, kteří se zřejmě v brzké době ocitnou pod mořskou hladinou, říkám si, proč ne.

Asi není dobré ani šířit to s tím zatopením západní Evropy, musíme doufat, že stihnou zdechnout dřív, než to bude aktuální.

Jinak souhlas s kvantovým počítačem, taky je mi to krajně nesympatické a celá ta myšlenka je vlastně technoratický horor NWO. Hlavně mi v tom překáží ta věc, že se v tomto vidění vytváří dojem jakéhosi stresu, spěchu, kde není čas na rozmysl a kde je potřeba vše udělat tak rychle, že je nutné využít výdobytky všech těch černých vládních projektů, rychle rychle počítač. Vše se připravuje v zákulisí. Lidstvo k tomu netřeba. Žádný tlak na kontakt atd. Je to kulišárna a podvod na první dojem.

" kdo nevěří v bílé klobouky, trumpetku, Dianu, Mlaska a jiné, tak je bezvěrec a hned tam jede řadu nálepek 😆 - zároveň ale vyzývá ke spojení a ke spolupráci."

To je přesně řečeno, to je typický projev těchto falešných alternativ, v tom jede i Křešovka. Ta taky pomluvila všechno okolo, tehdy ještě s Elenkou, vykopala kritiky ze skupin a pak se chtěla spojovat. prostě provokují a vytáčí, hlavně že rozhádají lidi a všechnu pozornost odtáhnou doslova do prdele.

"Jaký je rozdíl v tom, když vládnou zlí původní náckové v realných pozicích, a když tam jsou nějací kloni, loutky nebo zástupci tzv. bílých klobouků?"

To si říkám taky, protože ta teze, že jsou ty lidi klony, umělá těla, dvojníci, nebo jsou to originály předělaní na kyborgy, je i podle mé GF pravda. Myslím si, že to je určitě pravda, že tohle se dělá, tak to je. Ale co je mi platný údajně už pětkrát popraavený Gates, když furt mektá ty svý nesmysly a dokonce ještě krvelačněji a s rozšklebenější tlamou? Pak by byli doopravdy jen děsivé divadlo, vykrývací herci, kteří nás mají přimět otevřít oči.
Možná. Stejně tak to může být jen zastírací teorie pro to, že realita už je za hranicí zlého snu, že už se nedá racionálně přijímat, že se nám začali náckové vyloženě smát do ksichtu.

Probíhá obludná show, NWO je na konci, jejich škleb je příšerný.

Stejně tak mi připadá děsivá vrácená Diana, Kennedy, Elvis, či cokoliv, co už zdechlo, nebo odlítlo v TR3B.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 9.12.2022 > ma.ni.> 

Gesara Nesara...přesně, to hlava nebere... je to opětně zase taková nálepka která uchlácholí lidi aby neměli strach že příjdou o možnost si něco nakoupit. Nikdo není schopen vysvětlit, jak ten systém bude fungovat aby to neomezovalo práva a svobody lidí. A kdejakej chytrák si u Křešový může blekotat co chce, mele zase jen levohemisférový kraviny, jenže nový člověk se bude muset nechávat vést instinktem, bude dělat věci, které žádný přístroj ani počítač nebude chápat.
Viz Matrix systém - UI vypočítává možná rozhodnutí lidí na základě třeba jejich povahy nebo dostupných informací. Jakmile se ale člověk probudí a začne mu fungovat intuice, bude mu radit zdánlivě šílené, nelogické a hlavně NEVYPOČITATELNÉ věci. UI je nebude moci chápat, protože kreativně nemyslí. Takový člověk je nepředvídatelný pro stroj, protože intuice která ho vede, má víc vstupních informací - různá kolektivní pole Vesmíru, přístup k minulosti i budoucnosti. Takovému člověku nebude žádná Gesara nařizovat, co má nebo nemá dělat, protože Gesara bude pro něj omezená. Ale právě proto jí chtějí zavést, protože je to zase jen kontrola pro masy lidí kteří podle nich nedovedou samostatně myslet.

By mě zajímalo, jak by zastánci Gesary vysvětlili fakt, že dvě jablka mohou stát pro člověka rozdílnou cenu - podle Gesary by měly stát stejně, ale nestojí. Dejme tomu že jedno jablko bude z farmy která bude plná těžkých kovů, nebude na ni svítit slunce jak je rok dlouhý protože tam budou stříkat chemitrails a samozřejmě bude vyhnána pomocí různých urychlovačů růstu atd. Nakonec to jablko utrhne stroj, pak se to bude 2 týdny posílat v kdejakých přepravních kontejnerech a na stůl k někomu to dorazí jako polomrtvý produkt prázdných látek. Takové jablko člověka nezasytí - proto má západ takový problém s přejídáním a obezitou, lidi mají hlad protože nejedí skutečně vyživené produkty, samý polotovary a když už ovoce, tak taky není zrovna dvakrát bohaté na živiny.
No a pak bude jablko, které vyroste někde kde je slunce, čistých vzduch, daleko od města i nadbytečných těžkých kovů. Utrhne si to člověk, který se o zahradu stará v péčí a rovnou ho sní. Takové jablko je plné živin a zasytí ho na mnohem déle.
A každý člověk, který pracuje s energiemi, tohleto cítí! Pozná, co je vyživující a co ne, nebo se to respektive učíme poznávat.
Chci vidět vzorec UI, který bude u nějaké přiblblé Gesary tohle brát v potaz - protože jablko s větší výživovou hodnotou bude mít větší cenu než to polomrtvé. Tohle ten stroj sám instinktivně pozná? Jaké zboží má tu cenu a jaké ne, nebo nám bude jenom zakazovat transakce kvůli nějakým emisím? Tenhle systém funguje i bez počítače, protože ten počítač je v naší hlavě, je v našem šestém smyslu a sám nám řekne, co má tu cenu a co nemá. Ne nějaká technická kovohovadinka u kreditní karty. Co tu cenu nemá, by člověk nové doby už prostě kupovat neměl, nepotřebuje k tomu celosvětový transakční systém aby mu to nařizoval.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 9.12.2022 > Kiki_> Ironie, z tadesca:
K příspěvku mel v 11:03. Slova, že „nemáme nic dělat, jen si připravit popcorn a sledovat show“ používal často náš tomáš. Nevěřím, že by on byl podvodníkem Q. Každou zprávu je třeba přefiltrovat přes své srdce a svou intuici.
....
Má poznámka, René Koukal je veliké podvodník. I já byla blbá a bláhová. Nevěřím tm ála René Koukal.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Kiki_> 


Nad každou technologií je zákon ducha, kosmický zákon. Je v tom úměra, čím jednodušší a přízemnější technologie, tím méně funguje duch v bezprostředním slova smyslu.

Na železné okovy na ruce duch moc nepomůže, jedině formou nápadu, jak se z toho dostat.

5G už je na pomezí mezi hmotou a reálnou dimenzionální technologií, je fakt, že proti 5G nás chrání prakticky Galaktická federace a vím, že to i cíleně kolikrát neodklání, prostě proto, abychom se poučili. Třeba včera jsem dostala pořádný salvy, když jsem usínala, prostě poznám elektrický, technický útok, má to ten zvuk, nějaká pulsní zbraň. Ale dejme tomu, GF dokážou zabránit tomu, aby tím někoho vyloženě odpálili do nebíčka. Ale nebudou ty útoky blokovat právě proto, abychom je zažili a věděli, o čem je tu řeč.
Tenhle druh technologie, jako je 5G, by měl jít teoreticky překonat i na bázi ducha, ve smyslu živého zázraku, no ale prakticky nám pomáhá GF, na bázi zázraku by to byl opravdu zázrak, jinak je to extrémní svinstvo.

No a nejcitlivější na sílu ducha jsou dimenzionální technologie a ty jsou koncipované velice rafinovaně, většinou potřebují souhlas, svobodnou vůli. Když jde o nepřátelskou technologii, tak to hypnotizuje, manipuluje a traumatizuje, aby se udržoval vědomý souhlas formou zmanipulovanosti a pocitu viny. V případě současného lidstva se toto dělo extrémně.
Nejvíc formou manipulace v mytologii.

Kupř. Jehova dobrý, Satan zlý atd.


<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 9.12.2022 > ma.ni.> 
Onanysty už tím popcornem zadávit 🤣🤣🤣, to maj fabriku na popcorn že to tak prosazujou?

No, ona to není ironie, doufám že to trkne víc lidí. Vždyť je to požadavek který vlastně říká úplně všechno! Někdo nám říká co máme dělat jo? Respektive nedělat nic? Hlavně říkat "sledovat show" ...jasný - šou s vlastním scénářem že jo...NWO má svůj scénář, mají přesně dané pořadí své salámové metody jak to chtějí lidem předhazovat, jakmile by se jim narušil jeden krok, u dalšího jim ten plán už plně fungovat nebude... tak hlavně popcorn a sledovat šou 😎😂



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 9.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
No právě, ta manipulace už podle mě sama o sobě je za hranou svobodné vůle - člověk jenom jakoby souhlasí s něčím o čem nemá více informací. Je jako pes kterého vycvičili za pamlsek stisknout tlačítko... a co to tlačíko dělá je už psovi ukradené, třeba shazuje někam bomby nebo spouští gilotinu... Je na vině cvičitel psa nebo pes samotný?

Když někdo nastaví ze své vůle, že nesouhlasí s jakoukoliv manipulací, hypnózou nebo že si nepřeje aby ho na dálku někdo otlapkával z jakéhokoliv důvodu, tak mu to funguje.
Bohužel, zrovna lidi kteří se ještě nevyprostili z háčků manipulace tu Gesaru stále baští. Je to hodně viditelné, že spoléhají na technokratický scénář který je jim opětně podbízen, sice jinou oklikou ale naběhnou si na tom stejně.

člověk ze 3D -> stačí mu říci že EU nařizuje elektronické peníze kterými bude chtít vyřešit globální finanční a energetickou krizi

člověk "někde na pomezí 4D?" -> jemu se nakecá cosi o Gesaře - budou zlaté cihličky pro všechny svobodné lidičky

Rozdíl? nula. Vlastně možná jeden - že každému člověku se řekne ta varianta, která mu bude znít přijatelněji. Provedení ve hmotě bude jedno a totéž.


Hele teoreticky, když si člověk obnoví a navýší nějakou svou vlastní přirozenou hladinu elektromagnetismu, tak to 5G by na něj mělo mít snížený účinek že? Proto se vlastně lidi oslabují především zevnitř - jídlem, vodou, stresem... S myšlenkou, že jeho posílená a zalepená aura by se vibračně minula s účinky 5G, by pak člověk měl být méně náchylný tomu podléhat?



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Kiki_> 


Manipulace byla krutá, bez inicativ GF a dalších vesmírných a kosmických sil by byla planeta svržena do nižších světů, formou ceremoniální ubíjející, nikdy nepřestávající debility a podprahové hypnozy by zkrátka spící lidstvo spadlo do pasti a planeta by podlehla temným strukturám, zkrátka by nějak doslova dimenzionálně propadla do jiného typu vesmíru, to už jsou věci, kterým úplně nerozumím, ale prostě by to nastalo.

GF a tyto pozitivní síly jsou něco jako zdravé tělo, NWO, satanistická struktura něco jako nemoc, poškozená tkáň, kde je příčinou škodlivý vir.

Vir byl poražen, došlo k procitnutí na takové úrovni, že byla prokázána lidská schopnost chápat tyto věci a aktivně zaujmout stanovisko, což jsem třeba dokázala já a věřím, že i další lidi, kerým se toto stalo. Stačí jeden dva, aby záchrana a svobodná vůle druhu byla přijatá v rovině kosmického zákona, má to váhu.

To byl stěžejní moment. Jinak vůči zbytku lidstva je to krutý proces, protože povědomí o realitě je stále malé, nikoliv však mizivé a může se to zlepšit. Očkování a vakcinace bylo síto, které prošlo kosmickým zákonem a když jsem viděla reakci lidstva, jsem si jistá, že to je spravedlivé.

Lidstvo si zkazili Drakoniáni a vytvořili z toho podrazáckou labilní rasu, se kterou se dá jako se spícím rukojmím vydírat na superdůležité planetě. V realitě na doraz jde v první řadě o planetu a lidstvo jako rasu, která se zbavila pozice toho rukojmího a je odhodlaná si vážit planety a držet basu s GF, ne s každým šmejdem, co letí kolem a uvědoměle pracovat na zdokonalení svého DNA, a teď pozor, formou spirituálního růstu, nikoliv umělých vědeckých manipulací.

Jedině GF nám dá záruku, že nezkriplovatíme a stabilizujeme se na důstojné a vědomé úrovni, na této planetě.

A když se to vezme řeznicky, platí na to pravidla chovu a tyto metody.
Když chov zkriplovatěl, je potřeba vzít zdravé jádro.
A zbytek pojde.

Já věřím, že ve chvíli, kdy přistane GF na zemi a začne civlizační spolupráce, budou se hledat metody, jak dostat svinstva z krve a že se část očkovaných ještě touto metodou zachrání.

Ale jestli hrozí scénář té samovolně vzniklé mapičky, tak to možná tak ještě rok dva nemusí být ...



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2022 > Kiki_> 


Já tohle 5G vnímám jako těžkou urputnou, ubíjející energii, tupou, která jakoby zpomaluje a uspává, dělá člověka apatického. Mě se do toho stále promítají i konkrétní entity a inteligence z té protistrany, de facto jde o nějaké nacistické NWO komunity satanistů. Je to ale už nějaká kombinace toho 5G a dimenzionálních jevů.
Občas se mi před očima technicky zavlní vzduch, jsem si dost jistá, že to do nás perou.

Před usnutím jsem včera zase cítila na energetickém těle pulsy, jde to do mozku, člověk doslova cítí, jak mu jde puls do mozku, děje se to na takové té úrovni mezi usnutím a bdělostí, kdy člověk tyto jevy nejvíc vnímá. Má to technický, elektrický - magnetický zvuk. Prostě je z toho slyšet, že je to technika. Není to nic okultního.

Do toho ale funguje ta planetární energie, která je nyní na našem území už trochu vylaďená a odpočívá, dostává se jí pomoci, je vysvěcována atd., naštěstí nad Ruskem a Slovany a dalšími, které chtějí pohltit a zničit šílený fašouni globalistů, drží GF a vyšší síly ochrannou ruku, takže by vše nemuselo přes to všechno dopadnout katastrofálně.

Nejlepší obranou proti 5G je být ve spojení s vyššími léčivými světy a planetární energií a kdo je nakloněn mimozemské pomoci, tak je fakt, že oni nám pomáhají a že zločiny NWO skrze tuto technologii jsou schopni korigovat, právě ve vztahu s kosmickým zákonem. Kosmický zákon je prvotní.
V tom všem je právě stěžejní pochopení, že kosmické síly jsou nejmocnější ze všeho, že inteligence Stvořitele je mocnější, než jakákoliv technologie. Tím si člověk otevírá cestu té nejmocnější pomoci. Upnout se technicky na GF je sice taky dobré, protože pořád funkční, ale v tom "poli" méně funkční řešení.

Hlavně - myslím si, že není smyslem tady takto v tak extrémních podmínkách šaškovat s takovou bestialitou dlouho. Prostě to chce sdílené vědomí - až dostatečně velkému počtu lidí zazvoní v kebuli a uvidí nařádkované nebe a podobné věci a budou ochotní to sdílet jako svědectví, tak pak se s tím dá logicky teprve něco začít dělat. Hlavní je, že lidi budou chápat.


<reagovat 
ma.ni. (Občasný) - 11.12.2022 > Tohle mě fakt dostalo, to je ale bordel 🤣
MUSK a ZELENSKY jsou největší a nejdůležitější postavy celého osvobození a úspěchu války, oba jsou vojenská operace.

https://vitazstvosvetla-org.translate.goog/spravy-10-12-2022/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs
<reagovat 
DELTA 2 (Stálý) - 10.12.2022 >

Tvl ty maj v tý palici fakt vyjebáno 🤣😅🤣😅😅



"já jsem přesvědčená o tom, že ti údajní AZOVÁCI jsou normálně bílí klobouci v utajení. Samozřejmě vše slouží k probuzení lidí.
Sledujeme film pod taktovkou bílých klobouků, mějme to na paměti."

😅😅😅😅😅😅
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2022 > DELTA 2> 

Kde a kdo to říká?
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 11.12.2022 > DELTA 2> 

🤣🤣🤣 vždyť jo. Však říkám ať mi nějakej onanista vysvětlí, co je dobrého na tom, že původního člověka s krví na rukou nahradí klonem, který má na rukou krve ještě víc... Ať mi to vysvětlí tak, aby to dávalo smysl i podle hermetických, Vesmírných a nějakých karmických zákonů. Protože občas ty klony byli i přeoperovaní lidé a to fakt jako chceš udělat dobrovolně - jít se vydávat za člověka který je hajzl, masový vrah a ve volném čase papá dětské mozečky... to by určitě šel s láskou každej Bílej klobouk dělat že... a pokračovat v tom aby nebylo podezření a pár lidí rozlepilo očička.

Ale Tadesco je prostě výplach mozku a jdou se modlit za Dianku a Kennedyho. A už jim plánujou svatbu, nebo půjdou do trojky s trumpetkou... hlavně kopec lásky a vůbec si nenamáhat mozečky 😂 to NWO fakt ubije.




<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 11.12.2022 > DELTA 2> Prostě je to ťuky ťuk na čelo. Chodím tam jen se jen podívat. Ještě jsou tam moje starý příspěvky, divím se že je nesmazali. Účet mi bl9kli v květnu nebo v červnu. Prostě je tam naivita, ale sem tam se najdou tací, kteří prostě už tomu začínají nevěřit. Mě by zajímalo s tím černobylem, tam něco dole, hodně dole musí něco bejt. Zajímavý že jsem se tam vždycky chtěla ject podívat do pripjatě.
<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 11.12.2022 > PřilítliMimozemšťani> Na tadescu jedou bomby. Ty komentáře někdy fakt stojí za to.
Byly by to skvělý články o reném koukalovi alias tm alias carsten.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.12.2022 > ma.ni.> 



Já to tadesco nijak neznám, občas si tam něco přečtu, ale jinak do toho nejsem nijak zaangažovaná, nikdy jsem tam nebyla ani v diskuzi atd., takže nemám důvod toho člověka nějak pronásledovat, či posuzovat.
Takže to asi ze mě nevypadne :-)

Jinak ten článek je taky docela pořádný maglajs, já to úplně nedočetla, ale považovat E. Muska, či Zelenského za spásu je fakt těžce ujeté.
Já se na Muska ani nevydržím dívat, tuhle jsem si říkala, podívám se na video, kde vysvětluje ty svý čipy do mozku, ne, to je sliz, já se nevydržím na něj dívat.
Úplný humus.

Nevím, kde autor vzal, že Zelenský je něco dobrého. To už jsou asi úplně vyšinutý Amíci, ti do toho tak vidí. Všechno tohle jsou kecy a je to svým způsobem jedno.
Jestli je Zelenský andělíček, nebo čert, stejně jako Elon. Vypadaj na pěkný zmetky, ne na andělíčky.

Ale nikdo nás takhle jako nezachrání.
My musíme chtít komunikovat s GF, mluvit s nimi a pokud se konečně nenajde ve vědě, či v mocenských složkách někdo, kdo má odvahu a svědomí, tak se neotevřou zásadní otázky.

Takže se zřejmě tímto stylem, co je teď, dožijeme vymírání očkovaných, přírodních katastrof a budeme jako Slovani rádi, když uhájíme naše území proti západním sviním, které možná vědí o tom, že se potopí.





<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 26.11.2022 >

zdá se že Válková se probudila k životu

https://www.indigovyzpravodaj.cz/clanky/clanky/aktuality---23.11.22.html




další zajímavé video - o mimozemských chobotničkách v lidském těle

https://otevrisvoumysl.cz/nahla-umrti-dokument-o-devastujicim-dopadu-covid-vakcin/

opravdu, jako kdyby natáčeli pokračování od filmu Vetřelec a rozhodli se udělat kampaň přímo v očkovacích centrech - vypěstujte si vlastního aliena, bez nutnosti facehuggera...
z těchto videí se může zvedat kufr, a je smutný uvědomění, že to plave i v krevním řečišti těch, kteří vedle nás denně chodí, pracují nebo jsou dokonce naši sourozenci, manželé, rodiče...
prostě...dneska zastávám názor, že snad raději vykrvácet, než jít na transfuzi...
a že si toho všimli na transfuzních klinikách dávno, to už víme... ale ticho po pěšince co? spíše vznikne video od balzamovačů mrtvol, než od doktorů kteří by si mohli vzít sítko na prosévání krevních odběrů... A neříkejte, že si toho nevšimli ještě na operačních stolech když dělají klasické operace.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.11.2022 > Kiki_> 


Jo, já už to četla. Jakoby se vrací k tomu, co doopravdy vnímá a nesere novinky Eleny Danaan s nějakou zjebanou Aštarskou základnou a nepomlouvá Galaktickou federaci.
A něco se, jak za starých časů shoduje.
Taky jsem zažila silný moment pozvednutí ČS prostoru, kdy se vzedmula základní civilizační provázanost a probudila se vnitřní síla a taktéž se dá souhlasit s jejím opisem konce nižších světů.
Ta představa Stromu života podle nějakých severských mytologií de facto opisuje základní princip čistoty sjednocení s přírodními, planetárními silami.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > Kiki_> 

Dívám se na ten dokument, to je síla, fuj.
To je na blinkání. Aspoň se těch očkovaných zbavíme. GF to tvrdí pořád, ještě nikdy netvrdila nic jiného, než že prostě zemřou.
Bude pokoj.


<reagovat 
 ma.ni. (Občasný) - 10.12.2022 > Kiki_> Tady je taky zajímavý článek. I když je v aj.
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter