Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jaký ještě důkaz...
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 8.3.2004 (16:34:56), v časopise 10.3.2004

pán na terase

nevěří tmě

že ráno vrátí město

tam kde ho večer nechal

 

hlídá protější dům

jako by jeho obrys mohl

znovu stvořit svět

 

bojí se deště

že je tím provazem

co pouští do výběhu

opuštěné

 

pán na terase

nevěří mně

že kapky stečou

po skruži zábradlí

a na jeho břiše

se olíznou



Poznámky k tomuto příspěvku
Chemical man (Občasný) - 15.3.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
Shammann (Občasný) - 24.3.2004 > Mezi náma jako Hrabě to nejni...něco tomu chybí & nějáký klišé tam má taky růžky...jinak nejsem vůbec proti...
Body: 4
<reagovat 
Bebitka (Občasný) - 8.6.2004 > to je hooodně vysoká terasa - bodejť by se nestrachoval... btw. to lehce devalvovaný "stvoření světa" mi vyvažuje roztomilost nanebevzetí "nabřišeolíznutí"... :)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2004 > Bebitka> OK, devalvovaný stvoření jako criticu beru :o)
<reagovat 
 Bebitka (Občasný) - 8.6.2004 > Kelly> OK, kladélko na vysoké nároky ;-)
<reagovat 
antikval (Občasný) - 3.6.2005 > Tahle už trošičku zafungovala, aspoň tim tématem.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > antikval> téma je stejně mimo jako u všech ostatních :o)
<reagovat 
 antikval (Občasný) - 9.6.2005 > Kelly> A to bych si dovolil trošilinku nesouhlasit. Téma básně přece nemůže být mimo. Mimo čeho? Pokud nepřistoupíme na tvrzení, že téma může být mimo takzvanou realitu (a na toto tvrzení by se snad přistupovat nemělo), pak není žádné téma mimo.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.6.2005 > antikval> ty to bereš moc vědně, viď??? třeba mimo děk ;o)
<reagovat 
 antikval (Občasný) - 9.6.2005 > Kelly> 

Jo, já literaturu beru setsakramentsky vážně (a teď to nemyslím tak jako z legrace). Já si totiž myslím, že literatura patří k těm několika málo věcem na světě, které mají opravdu smysl, kvůli nimž stojí za to si lámat hlavu, kterejm stojí za to různě sloužit a podstupovat podobný nepříjemnosti.

No, to jsem ňákej patetickej. Tak rychle něco musím udělat, aby si ten patos tak nelesk. Třeba: brekeke a huhly huhly.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.6.2005 > antikval> :o)) tady se teda dopustím velkého nadšeného souhlasu - ano ano, literatura má smysl a stojí za to něco pro ni a kolem ní dělat... buhehe muhehe!! ;o)
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter