Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jsem majitelem nože
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 1.4.2004 (16:18:18), v časopise 2.4.2004
Chtěl bych umět něco
vyřezat
zatím jen hryžu dřevěnou lžíci
a lámu dny jak párátka
někdy je slunce oprátka
číhající
na kohouta

Chtěl bych umět zůstat
potichu
něco si vyřezat
jako když světlo zastaví na zdi
siluetu kočky

Proč jen se stále pletu
vrhačům nožů
do řemesla


Poznámky k tomuto příspěvku
 Kelly (Občasný) - 2.4.2004 > no-next> tak to mám smůlu :o)
<reagovat 
no-next (Občasný) - 2.4.2004 > enom esli jí nemam spíš já:o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.4.2004 > no-next> no, to taky :o) tak si přečti něco jinýho a bude! :o)
<reagovat 
no-next (Občasný) - 2.4.2004 > už si to píšu...
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 4.4.2004 > Moc hezké
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 4.4.2004 > chtěl by umět
vyřezat si tlukoucí srdce
ze své hrudi..
a zatím jen kreslím světlem
na různé živoucí objekty
před objektivem..
a pletu se jim
do všech kočičích životů..
vždyť je jaro:-)
co se raději pomilovat..
než si hrát s nožem?

<reagovat 
yenda (Občasný) - 4.4.2004 >

tak jsem psal nepřihlášen.. a zdá se, že se to ztratilo..

a neztratilo:-)

 

chtěl bych umět

vyřezat si tlukoucí srdce z hrudi..

vždyť je tu jaro:-)

 

nebo tak..

 

 

 

 

 


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.4.2004 > yenda> jojo, make love, not war - hezká mírová alternativa ;o)
<reagovat 
guy (Občasný) - 5.4.2004 > První sloka hodně frustrativní, druhá je krásná a třetí je povzdechem nad tím vším ... takhle mi to přijde ... když se vžiju do pocitu někoho, který vyšel odněkud a šel někam a zjistil, že je to stejný, jako kdyby zůstal tam, kde byl předtím ...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.4.2004 > guy> ajvaj, z toho mi vychází hezkej kruh ;o))) dík, pěkná poznámka
<reagovat 
 guy (Občasný) - 5.4.2004 > Kelly> někdy některý (k)roky prostě choděj v kruhu ... :-))
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 2.4.2004 >

To přijde, Kelly! S kočkou a čarodějnou knihou (poezie) na klíně, v chaloupce na muří nožce....bez vrhačů nožů...

 


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.4.2004 > HáDé!> Dík, ale fakt to nemá být o mně :o) ich forma pouze kvůlivá zvýšení naléhavosti ;o)
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 5.4.2004 > Kelly> 

To je jedno, koho, komu, kdo - jen jsem chtěla připomenout, že vše má svůj čas! :-)

A ničeho se nemá člověk odříkat...to je život!


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.4.2004 > HáDé!> Too jo, to máš pravdu :o)
Hlavně ten život jen tak neodříkat! ;o)))
<reagovat 
 HáDé! (Občasný) - 5.4.2004 > Kelly> Přesně tak!
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 5.4.2004 > líbí moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 6.4.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 6.4.2004 > Tak mě se tahle básnička líbí. Vrhání možů se mi tak nějak spojuje nejvíc s tí obrazem vrženého světla, které je také ostré a krátké, až zastavuje na zdi stín. Nůž ale zůstává pořád v kapse nežezajíc, neletíc nebo co :o)
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.4.2004 > tichotam> Hezká poznámka... no, možná je nůž v kapse nejbezpečnější - kdo nic neřeže, nic nepokazí ;o) dík
<reagovat 
Ciri (Občasný) - 6.4.2004 > naléhavá
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 6.4.2004 > jako když světlo zastaví na zdi
siluetu kočky .................... jianak se v tom trochu ztrácím....

<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.4.2004 > mefisto> nehledej v tom nic, co tam není :o)
<reagovat 
merman (Občasný) - 6.4.2004 > Dědoma mísa
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.4.2004 > merman> chi, dobrá asociace ;o)
<reagovat 
probably (Občasný) - 1.4.2004 > Hodně pěkný, ale nemůžu se zbavit pocitu, že jsem to už někdy četla. Snad jen podobná jiné:-))
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.4.2004 > probably> I mě by zajímalo jaké :o) dík
<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 7.4.2004 > Kelly> Jo hezké..........
<reagovat 
Maynard (Občasný) - 7.4.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pjer (Občasný) - 1.4.2004 >

krásná! čtu stále dokola, hryzaje si nehty


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.4.2004 > pjer> aano, tak nějak to bylo zamýšleno ;o) dík moc!
<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 7.4.2004 > Kelly> Jo hezké.....
Body: 4
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.4.2004 > am_brosia> díky...
P.S. Své poznámky uvidíš, když si dole pod komentáři v nabídce Zrušit obrázky Zapnout větvení Novější>>> klikneš na Novější ;o)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.4.2004 > mám tě zařazenou, dělá to každej, tak neplkej, a to psaní jen o sobě je trapnej nepovedenej útok... měj se fajn a dej mi pokoj, já jsem se čtením tvých věcí tímto přestal.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.4.2004 > stanislav> Já se to snažím nedělat, aspoň se SNAŽÍM neškatulkovat - viz tvoje básnička o šamanovi...
Psaní jen o sobě - no, jak sis to vztáhl, tak to chápeš, žejo... já to tak nemyslela.
Ad útoky - nojo, už mě nebaví furt jenom do sebe nechávat šít, víš? :o) Je zajímavý, že mám dávat pokoj já tobě...
OK, hezkej den :o)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 5.4.2004 > Kelly> Co to řešíte¨? Každej autor píše o sobě, protože byť píše o někom jiným, stejně do toho promítá kus sebe.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 5.4.2004 > Adina> Jo, promítáš nějakým způsobem svoje vidění světa, svůj názor - ale téma nemusí být nutně tvé - co když si nějaký příběh totálně vymyslíš? co když si zkusíš představit něčí uvažování, vžít se do toho, jak by to mohl vidět někdo druhý?
Všechny básně nemusí být deníkové záznamy pocitů autora. Existuje i fantazie... ;o)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 5.4.2004 > Kelly> O.K. souhlas, už mlčím a pro dnešek se stahuji. A odjíždím marodit za přítelem.
<reagovat 
 Čtenář - 7.4.2004 > Kelly> Je fakt, že brát to takhle, tak by asi nevzniklo moc třeba hororů... autoři by byli rozsápáni, než by se rozepsali.
A tímto brambůrkem kalambůrkem pro dnešek končíme Ciao Chips, dobrou noc.
<reagovat 
Čtenář - 7.4.2004 > proč ne. ale vždycky si nad takovou básničkou vzpomenu i na labutí šíji, ňadra, buben a činely a na cestu do Singapore. Proč do Singapore? Asi proto, že tam žijí Malajci.
A to auto bylo samozřejmě hnědý.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.4.2004 > čtenář> Hmm, jestli na tuhle básničku potřebuješ návod k použití, tak to fakt nevím, co s tebou :o)) a zkus se příště podepsat ;o)
<reagovat 
Levity (Občasný) - 8.4.2004 > Tak ta S-K výměna mě tak vykolejila, že jsem zapomněla, co jsem vlastně chtěla napsat...Bylo to něco o těch věčnejch rozporech...Ale radši to zkrátim..:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.4.2004 > Levity> díky :o)) nějak už mě ty S džouky nebavěj nebo co ;o)
<reagovat 
adelka (Občasný) - 8.4.2004 > zajímavý ! i ta debata pod tím:)
Body: 5
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 2.4.2004 > :) výborná báseň...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 8.4.2004 > egil> úplně souhlasim....zařezává se mi ta báseň do mozku...musíš napsat ještě nějakou...
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 8.4.2004 > skoda, ze temhle vecem vubec nerozumim... Verim, ze je to moc dobre, ale ja na to proste nejsem :) Jedine, co se mi tam nejak nelibi je tohle:
"a lámu dny jak párátka
někdy je slunce oprátka"
Ani nevim proc... (jen pocitove)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 9.4.2004 > rudeboy> dny jak párátka, slunce oprátka - podle mě to přesně takhle někdo může cítit :o) dík za komentář...
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 2.4.2004 >

tim koncem jsi to zachranila - a povznesla do vyse aneb jak amater koucuje mistra poezie


Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.4.2004 > P.i.k.o> zajímají mě všechny názory, dík :o)
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter