Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Chvíle ... zařvala z kolekce duševní průjmy
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 19.4.2004 (10:21:55)
další ve sbírce>


Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 20.4.2004 > ve statistice se doporučení projevujou, pod příspěvkem ne... Napsala jsem Dušanovi
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > Kelly> Dík moc, ale ukazují se ne zcela. Buď Standa, Am brozie, Delikt a Dommi kecaj, nebo jim tam nešlo dát Déčko + neni ani ve statistice.
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 19.4.2004 > už se mi po těch tvých kolážích stýskalo...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > Přeslička> Pochvala za dobrý vkus
<reagovat 
delikt (Občasný) - 20.4.2004 > Hm, tak pokus o nové míče s déčkem..
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 20.4.2004 > ... opět nevyšel... .. A nejde mi to ani u jiných příspěvků.. A Dušanoj sem to psala už fčéra.. a nic... A do statistiky se to moje ani Staníkovo už nedostalo..
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.4.2004 > Mně dneska šlo D dát i vzít + ukázalo se i zmizelo ze statistiky - ale v komentáři se to neprojevilo. Jak to bylo včera s těma ostatníma, to samozřejmě nevím, musel by teď někdo z nich udělat ten samý test co já :o)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 20.4.2004 > Kelly> ne e e, nezobrazujou... testovála fčéra i dnes.. Je tam furt těch sedum, co se jich tam dostalo fčéra před velkým třeskem.. A uložit mi taky nejde.. A Dušanoj napsala už včera.. A problem nenastal jen tady..
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > delikt> Mě déčka vkládat dou - to je gól, co?
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 20.4.2004 > Luk Malér> 

Hihi, tak si je tam nasázej sám, dyž my nemužem, ne?! :)))

Klíd, Dušan už na tom jak je vidět pracuje..

Podivej se sem, tam je to eště veselejší! :)

http://www.totem.cz/enda1.php?a=62601&c=0&ao=&up=azxwYEofaxzwI5355


<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 20.4.2004 > test
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > Dusan> Co s tim je? Po každým napsání se mi ukáže Stránku nelze zobrazit ... atd. když kliknu zpět, připomínka tam je. Plus ty déčka.
<reagovat 
 Dusan (Občasný,Správce) - 20.4.2004 > Luk Malér> resim to...zatim nevim cim to je...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > Dusan> 

Díky za ochotu.

 


<reagovat 
čtenář aaa - 20.4.2004 > test4
<reagovat 
Čtenář - 20.4.2004 > test
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 20.4.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 20.4.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 20.4.2004 >

Po přehlédnutí názorů snad nemám co dodat

 

Jdu se jen stydět do kouta , páč mi ten obrázek vůbec konkrétní nepřipadá


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > BlueSky> Naopak se nestydět, konkrétní chápat špatně.
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 20.4.2004 > Uz by to psani poznamek melo fungovat...Vecer doresim zbytek a vysledne prepocitani hodnoceni...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > Dusan> Fajn díky, nejvíc si mě dostal tim, že pořád nějakej test a nakonec pětibobek.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 20.4.2004 > působivý, úplně se bójim :-)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.4.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.4.2004 > doporučuju už zas a zase... :o))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 21.4.2004 > Nó, tak teď snad konečně to D.....
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.4.2004 > na mě až moc výkřik... ale hlavně že to Dušan spravil :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > Kelly> Sláva Dušanovi, dík za napsání.
<reagovat 
nude (Občasný) - 20.4.2004 > Ahojky, chtěl jsi hodnocení, tady ho máš. Trochu a na tebe snad až příliš jsi se stylizoval na "Mekýho Mesra". Myšlenka je dobrá, dobře promyšlená, slova volené s vytříbeností tobě vlastní. Nádherný konec. Zamyšlení.
Co mi vadí je poměrně hodně konkrétní obrázek, který ten text posouvá do jednoznačné roviny. Snad to byl, tvůj záměr, ale nevěřím, že bys myslel jenom tak jednoznačně.
Promiň, že jsem nenapsala více, mám konzultace z fyziky:)
Body: 5
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 21.4.2004 > nude> Hmm... mě teda obrázek neposouvá do žádné jednoznačné roviny... Pro mě za mě by tam klidně mohl bejt nějakej ouplně jinej, a úplně jiným námětem, ale musel by bejt stejně stejně wostrej... Tendle chlápek mi nepřijde ani trochu "jednoznačnej"..
<reagovat 
 nude (Občasný) - 22.4.2004 > delikt> Ok. Taky názor, já ti ho neberu. Já jsem jenom napsala jak to vidím, ať si to Luk přebere. 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > nude> 

Tak to víš, že si to přeberu, v pohodě, spíš mě ten výklad, že v tom pár lidí vidí gangstera, resp. Mekýho Mesra, překvapil, ale vidět to v tom lze.

Možná sem měl ten vobrázek eště víc ještě profiltrovat...

Viz QB.

Ale takhle vypadali všichni chlápci ve čtyřicátých letech, zvláště pak v Americe. Faktys ;-))


<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 22.4.2004 >

nechápu, jak jsem to mohla přehlídnout... obrázek mýho největšího oblíbence... na první kouknutí neoslovilo, po druhém přečtení jásám, opakuju si... hmmmm... když si to šoupnu tak, abych neviděla první dva řádky, stačí... no dobře, já vim, že s těma dvěma ses asi vymazlil nejvíc


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > nin-ex> Největší oblíbenec??? Hmmmmmmmmmmmmm taky pěkně podkuřuješ
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.4.2004 > nějak se nezobrazuje doporučení, himlhergot! :o))
<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 19.4.2004 > stanislav> Himlhergot....:o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.4.2004 > stanislav> nojo někam se podělo...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.4.2004 > am_brosia> To vypadá tak, jakoby zmizelo i tobě.
<reagovat 
 am_brosia (Občasný) - 19.4.2004 > Luk Malér> Ne zmizelo.....ale nejde dát....ani u jiných příspěvků....FAKT!!!!!   :-)
<reagovat 
 Čtenář - 19.4.2004 > am_brosia> podivejte do statistiky, stanislavovovo D tam je.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > am_brosia> Tak už to snad de.....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.4.2004 > čtenář> jo jo, statistika - ta nikdy nelže, ale já jsem přišel na to, že nějaká existuje asi až před tejdnem, a museli mi to říct... ech. :o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > čtenář> Není...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > stanislav> Jenže ono tam není.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.4.2004 > Luk Malér> Jsem si dělal legraci, když selže systém, těžko to nějaká statistika napraví, je to tady zle poruchový... ale co naděláš, aspoň je to trochu dobrodružný... ale třeba se tam časem vyjeví, v té statistice, kterak bezmezně adoruju toto Tvé dílo...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 > stanislav> Potěšilo.
<reagovat 
Gorn (Občasný) - 22.4.2004 > ... jako vždy.
<reagovat 
Thorus (Občasný) - 22.4.2004 > Co to ksakru je?
Body: 1
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > Thorus> 

Jéééééééééééé, čípak ty si xtej a rychlopečenej nick?

Ctí mě, že se ti to nelíbí, adoruješ-li Jolaniný ruční malovánky.

Můžeš bejt konkrétnější, v čem trapný, co by se mělo změnit? Apod.


<reagovat 
Levity (Občasný) - 23.4.2004 >
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 13 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter