Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Insomnia
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 1.10.2004 (10:32:37), v časopise 3.10.2004

Město je slepec Dáví tmu

Za okny mizí cizí létavice

Bílý pes

ztrácí se ve stanu deště

 

Září je veršotepec

Leskle prší do kaštanů

V okně busta

luští morseovku kapek

 

Čeká až naprší

Létavice

Bílý pes

bez masa a kostí

 

její báseň

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 drfaust (Občasný) - 1.10.2004 > Kelly> ještě že ne cílenýho padáka:)
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.10.2004 > drfaust> dyžtak zlatýho - ale Morgana ;o)
P.S. koukám nová ikonka, máš tam sexy ušiska ;o))) deš do hells??
<reagovat 
Pes (Občasný) - 4.10.2004 > moc tomu nerozumím

ale je to ale zajímavé
Body: 4
<reagovat 
Pes (Občasný) - 4.10.2004 > moc tomu nerozumím

ale je to zajímavé
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.10.2004 > poměrně ne... absolutně bez invence... nuda...
Body: 3
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 4.10.2004 > stanislav> to bych se spíš lekla, kdybys v tom ty něco našel, Stáníku - naštěstí nepíšu proto, aby se to líbilo tobě :o)))
a vůbec, deš do Hells? :o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.10.2004 > Kelly> jo. zejtra se tam stavím. přídeš též?
<reagovat 
Pes (Občasný) - 5.10.2004 > dobrá řemeslná báseň
<reagovat 
noa (Občasný) - 5.10.2004 > příjemná čistá věcička - takový leskle podeštěný kaštanový list před opadem. busta mě taky cvrnkla přes ucho, ale v takovéto stylizované žánrovce proč ne... kdyžtak ji můžeš vyměnit za "poprsí" :-)
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 7.10.2004 >
čeká až naprší
a uschne
bez masa a kostí
její báseň
***
to by mi stačilo, ale ženy více mluví

<reagovat 
veršoun (Stálý) - 5.10.2004 > Velmi civilní a sympatická báseň, a tak mi trochu vadí ten název. Nespavost je hezké slovo a jiný význam cizojazyčného názvu mi nedochází. Naopak mi evokuje velmi srágořitý stejnojmenný hollywoodský film s Pacinou, který jsem bohužel měl tu čest.
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.10.2004 > hanýsek> nojo, když mně se insomnia líbí víc než nespavost - je taková víc zaklínací :o)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 27.10.2004 > Jo, líbí. Podzimní melancholie? :o)) Jenom uv tý poslední sloce mi přijde ten styl vyjádření takovej ,, umírající,, což možná není špatně, ale mně to tak nějak na stopro nesedí. Létavice, bílý pes - nejseš náměsíčník?
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.10.2004 > Adina> nejsem, jen jsem občas zmatená jak Goro před Tokyem ;o)
a ta slečna vezla bílýho pejska v noční tramvaji...
<reagovat 
flipmóde (Občasný) - 9.11.2004 >
Body: 1
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 30.11.2004 > Řekl bych, že Samuela Morse se přípustnost psaní vyslovovaného "z", kde se dříve psalo "s" (muzeum, pulz, socializmus, ba i "tfujtajxl" renezance), tak rozhojněná "novými" PČR přeci jen tak docela netýká... a tedy bych trval na morseovce  ...kdyby mi to tedy bylo, co platné... nic netrvá věčně.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.12.2004 > miroslawek> aale jo, máš praudu :o) dík
a zapni si, že chceš zobrazovat víc reakcí . mně to stačí napsat jednou ;o)))
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.12.2004 > Kelly> pardón, my máme v práci takový dost hnusný firewall... a myslel jsem, že je to tím
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.12.2004 > miroslawek> nic si z toho nedělej, my máme v práci zas takovou dost hnusnou práci ;o))
<reagovat 
agronaut (Občasný) - 2.1.2005 > nevim, no.............
Body: 3
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 9.2.2005 > Haj-Hou
Body: 5
<reagovat 
antikval (Občasný) - 3.6.2005 > Kelly, todle je taky ňák hnutý. Ta pointa do toho do všeho -její báseň-. É. Slepec dáví tmu. Já nevim, Kelly. No zkusim další.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > antikval> hnutý - to je hezká, výstižná charakteristika :o)))
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 10.10.2005 > tak si tě zase prohlížím, teda tvý básně... tahle je moc pěkná (Insomnia je taky písnička jedný mý oblíbený kapely, ale ten text jsem si ještě z němčiny nepřekládala, já ostuda).
asi to vezmu odzadu. ty tvé básně.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter