Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODERNÍ DĚVČATA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.2.2005 (10:12:55)

 

"Jdu se vychcat, už toho mám plnou piču"

(Nika 19)

 

"Musím si na chvilku skočit domů, protože u sebe nemám tampóny a mít tam ten poslední osm hodin je dost marast"

(Alenka 20)

 

"Náhodou, s mojím taky můžeme šukat mezi kozy, akorát si je musím držet u sebe."

(Ája 24)

 

"Obarvit konečky? Ses zbláznila, bych vypadala jak ségra. Ona je blond a nechala si udělat zrzavý konečky - vypadá to jak kdyby měla na vlasech krámy."

(Míša 21)

 

"Pepu jsem zaujala svým říháním"

(Nika 19)

 

"Když jsem začala šukat, tak jsem si vedla takový seznam (vytahuje z peněženky a rozkládá z obou stran hustě popsaný list A4), ale ve dvaceti mě to přestalo bavit zapisovat.

(Ája 24)

 

"To mi chceš říct, že si za rok a půl nepamatuješ jak se jmenuju?

(Míša 21)

 

V hospodě mezi přáteli:   "A co sex, děcka?"

(Nika 19)

 

V posteli svému klukovi:  "Miláčku, opíchej mě."

O chvilku později:             "Já se na to těším celý týden a ty ses musel ožrat jak prase."

(Nika 19)

 

"Jsem čekala na zastávce na autobus a zastavil mi bývalý autem. Tak jsme asi hodinu jezdili a marně hledali nějaké odlehlé místo, že si jako někde užijeme. Nakonec z toho teda nic nebylo."

(Katka 21)

 

"Já mám ráda, když mě Pavel líže, ale pak už se s ním nechci líbat, protože mi vadí jak z něho táhne ta píča."

(Alenka 20)

 

"Ha ha, no Olina jednou měla ve vlasech zaschlé sperma - vůbec to pak nešlo dolů, prostě hrůza. Sme málem přišly pozdě do školy."

(Nika 19)

 

"Včera sme šukali a když už jsme konečně začala něco cítit, tak se udělal. Já už měla kolikrát chuť tomu Pavlovi říct, ať si ho nejdřív vyhoní na záchodě a pak jde za mnou. Bo by víc vydržel a já bych si užila orgáč."

(Alenka 20)

 

"Hele jsi hodně chlupatý? Já mám strašně ráda chlupaté chlapy. A máš chlupaté péro? (rozepíná mi kalhoty a sahá mezi nohy) Proboha proč si ty chloupky stříháš?"

(Ája 24)

 

"Holky byly free, nešlo jim o zachovávání společenských konvencí, takže jsme všechny čtyři mohly naplno dávat průchod svý přirozený ženský hrubosti, kterou chlapy kdovíproč tak neradi viděj."

(Lada Niola 27)

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rambonaut (Občasný) - 14.2.2005 > Takže zdravím Niku a její sestru Juli:))))..koneckonců o ní si mohl taky napsat :-). Na svůj věk je to celkem borka:-))))
<reagovat 
jop (Občasný) - 14.2.2005 > V rubrice Co? Kdy? Kde?
Doporučil 
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > Na to si dám trochu víc času ....moment ozvu se za týdenn....
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.2.2005 > Tom.Black> koukám, že pomalu čteš :-)))
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > Emmet_RAY> 

to je na mě moc husta věc musím si to nechat v hlavě nějakej čas ....:)

 


<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > Tom.Black> skoro sem se posr...al v křečích na podlaze !!!!! to mě nedělej je to docela dobrej masakr....ještě tam zcházelo nějaký to pozadí ..víš taková ta ženská romantika jak se o ní často zminují ...a potom by se človek zaměřil na text a zjistil by .....nějakou zkutečnost která je mu neznámá ale taky by to asi odroivnalo kdejakýcho panice :))
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > Tom.Black> myslel jsem jen barvu pozadí ....
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 >
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 >
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > chtěl bých dát víc ale neni tady 6 :(
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.2.2005 > Tom.Black> Ď :)
<reagovat 
 Tom.Black (Občasný) - 14.2.2005 > Emmet_RAY> Máš zač!!
<reagovat 
dadaska (Občasný) - 15.2.2005 > říkám naprosto, ale naprosto sqělé !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 15.2.2005 > ono je vždycky ošemetný vytrhávat hlášky z kontextu...mě to teda nijak nepobuřuje...spíš mě fascinuje, že taková mluva pobuřuje tebe, eméťo, specialisto na piči i píči :)))))))
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 16.2.2005 > Jestli ti šlo o diskuzi, tak jsi vedle. My vedem sice řeči na tohle téma, ale ne takhle hrubě. Umíme to vyjádřit i jinak. Vy chlapi si fakt myslíte, že jsme prostoduchý pipiny, který myslí jen na vaše pinďoury. Zásadně nikdy si nezapomeneme vyměnit tampon, nejsme prasata. A co se týče sexu, máme sice jiný pohled na jeho nutnost, ale když je dobrý milenec, nemusíme ho posílat na záchod ať si to udělá sám. Ostatně nejsme žádný slepice, který jen roztáhnou nohy a nic nedělaj,protože jinak by vás to nudilo a nemuseli by jste nás nahánět a balit za tím účelem. To by jste všichni byli asi gayové. Stejně si myslim, že by vám to vyhovovalo, protože pak by jste nikde nemohli hledat chyby.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 16.2.2005 > Rony Rubinek> tvá reakce mi přijde poněkud ustřelená, až antifalická, řekl bych .-)

ty výroky není můj výmysl a mužský pokus o pohled do dívčího nitra - to jsou reálné citáty reálných dívek
<reagovat 
 fff (Občasný) - 16.2.2005 > Emmet_RAY> dneska nám na cvičení řekla cvičící: protože mi před minulou zkouškou jedna slečna ukradla test, budete za to trpět... jen jsem ti to chtěl říct. ženský jsou nečestný a nesportovní:o)))))))
<reagovat 
 fff (Občasný) - 16.2.2005 > Emmet_RAY> jo a s těma avízama už jsem to pochopil. od soutěžních příspěvků nechoděj.
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 16.2.2005 > to bude asi aj moderný priestor, kde tieto čriepky zbieraš
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 16.2.2005 > Nojo, lidi plácají úžasný hovadiny, to je známá věc :)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 17.2.2005 > jako známý feminista jsem zde dnes opublikoval povídečku "Ukaž jí Prahu", kde je vylíčen svět mužského vnímání sexu end podobně kapku bez příkras. doufám, že tě to potěší, budeš-li mít čas a nahlédneš na ono výše zmíněné dílko. :o)))
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.2.2005 > stanislav> pokud vím, tak jediný žijící feminista je syn Olgy Sommerové .-))

zrovna teď koukám na nějaký dokument o zebrách, takže krom zajímavostí že dospělá zebra je schopna ubránit se krokodýlům v řece, mi přišlo hezké, jak každé pohlaví repsektovalo a přijímalo svá práva a povinnosti bez zbytečných řečí.. což je věc, která mi u lidských klisniček mnohdy trochu chybí.. hi
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.2.2005 > veselé převelice.
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.2.2005 > stanislav> děkuji pěkně a taktéž přeji šťastné a veselé převelice - je to krásný svátek :-)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.2.2005 > Emmet_RAY> nevim jak ty, ale já z oslav nevyjdu, v neděli narozeniny půlky rodiny, pak věčně zamilovanej valentýn, a do toho včera oslava propuštění z pakárny kombinovaná tříletým výročím seznámení se s Janinkou, fakt se uslavim do polomrtva, chystám se ale slavit furt a furt, nešetřit se!
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.2.2005 > stanislav> no já pro jistotu dostal další hnusnou angínu a je mi tak blbě, že i k internetu sedám pouze pokud mám peřiny na balkóně

ale těší mne, že jiní lidé jsou ve víru veselých oslav, zatímco já trpím .-)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 17.2.2005 > Emmet_RAY> hele, angíny je svinstvo, od toho dál! jsem jich koncem roku měl několik a letos v lednu zase, pěkně mě to zhuntovalo, rači se šetři a moc nelez ven, hezky se vylež! já ale stejně budu slavit dál, jářku: tvý angíny mě nezastavěj.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 17.2.2005 > stanislav> tož cheers! :-)
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 17.2.2005 >

"Mě se strašně líbí, jak v Prcičkách to tu holku bolí, a přesto pokračujou... já jsem taky hodně úzká, říkaj to, cejtil jsi ty stahy?"

(Kačka 20)


Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 17.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 18.2.2005 >

Trochu souhlas s Ladou, ale i takhle je to docela zajímavý. Anebo by to chtělo prokládat něčím úplně jiným, např. jak to má Hrabal - sakra teď nevim, jak se to menuje - střídá tam citáty od soudu - někerý faaaakt dooost dobrý - a barokní texty o svatých - vytváří to slušný napětí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.2.2005 > Luk Malér> kurňa, dobrý nápad!

možná by stačilo jenom proložit tam výroky dívek cudných, jako kecy ve stylu "čekám na toho pravého" .. jenže to už dnes moc neletí a takové holky znám asi jen dvě

nebo ty blbinky z historie či příruček
"zavři oči a mysli na Anglii" :-))

jasný, mohlo to být lepší, ale mi tady o nic velkýho nešlo..

je to jen taková (snad) celkem zajímavá srandička s malým zamyšlením
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.2.2005 > Emmet_RAY> 

když dobrej - tak ho teda zrealizuj...

Zajímavý je že každej ten výrok má sám o sobějakoby několik dalších vrstev


<reagovat 
coronell (Občasný) - 19.2.2005 > chááácha:o)) jak přesné
Body: 5
<reagovat 
coronell (Občasný) - 19.2.2005 > Naozaj pekné:o)))
<reagovat 
coronell (Občasný) - 19.2.2005 > zaujímavé
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > já opravdu zírám z čeho jste tak pobouření. z něčeho tak povrchního, jako jsou slova, nejde hrubost poznat...

proč se ty Emmete nad tímhle tak pozastavuješ? ty sám často na Totemu používáš vulgarismy a mně to nevadí, naopak mi to připadá vtipný.
včera jsi mi psal, že rozdělovat lidi podle pohlaví je blbost. a v tomhle najednou rozděluješ až moc.

i žena má právo si ulevit sprostým slovem. ani žena nemusí předstírat, že neexistuje sex a základní fyziologický pochody.
svojí jemnost dává najevo jinak, než tím, že se bude chovat dokonale podle bontónu.

seřadit ty věty byl dobrý nápad, jak jsem už řekla. ale lkát nad tím, že dívky využívají celé slovní zásoby prostě nebudu!!! jsem proti podobným předsudkům a generalizacím.





<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> já nerozděluju - jde mi jen o tohle: jestli se do toho ty holky vyloženě netlačí prostě pro svůj pocit že jsou stylové a free

až budu chtít chodit s někým kdo si v hospodě mohutně usere se zvoláním "letí sojka", tak si vyberu chlapa
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> 

Já jsem si říkala, že se tu nebudu míchat. Ale přesto - něco jiného je otevřenost, a něco jiného je zbytečná hrubost. Nechci mluvit jak prvorepubliková dáma - taky si občas s babama u hajzlíku, jak tam tak tajně kouříme, řeknu ledacos, co není úplně z příručky pro slušnou  a jemnou dámu. Je to o určitých hranicích, a ty hranice má každý někde jinde, já když čtu tohle, pomyslím si něco o snížené inteligenci, a vůbec to nemusí být pravda, jak mi vysvětlil Emmet, tobě se to zdá naopak košer. A proč ne? Taky jsem tak daleko, že nějaká prudérnost je pro mě jenom směšné slovo. Myslím si, že to není o odsuzování, kastování.  Jenom, že prostě feminizaci nevnímám  v právu užívat volně oplzlosti. Nikdo ti a žádné jiné dívce, paní, nebrání mluvit, jak se ji zlíbí. Pokud ponesou všechny důsledky - mou zaslepenost... znechucení mužů.

 

Já osobně jsem vždycky obdivovala jadrné baby - sama k ní mám dost daleko, snad proto. Takové ty, co jsou od rány a pro nějaké "do prdele" nejdou moc daleko. Ale tady je ještě jedna věc, která je vošajstlich - ty dívky mluví o sexu - a to by měla být hlavně láska v tomhle věku, nebo se mýlím?


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> Tady musím podotknout, že v případě ulevování si sprostým slovem bych nedělal rozdíly mezi pohlavími, a myslím, že jen málokoho to pohoršuje. Je to ovšem něco úplně jiného než mít takový styl mluvy celkovitě, a to pak mám pocit, že aspoň pro mně opět nezáleží ani tak na pohlaví.
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> podle mě se do toho tlačí mnohem míň než do nutnosti mít kluka a poslední model topu. sprostá slova jsou zábavná, uvolňující, vtipná a proto oblíbená...

jistě, záleží na kontextu. říct chlapovi při prvním setkání to, co jsi právě napsal, zavání sociální ezpůsobilostí :)
ale říct něco sprostého z legrace kamarádovi, kterého znám pět let, nepovažuju za nic strašného.

pamatuju se na opačný extrém. jeden éterický spolužák z VŠ se nám na jednom večírku svěřil, že mu vadí vědomí, že si ženy holí nohy.
na to mu velmi trefně jedna dívka odpověděla: chlap, kterej si není schopnej připustit, že i ženský rostou na noze chloupky, není chlap...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > ouvej> sex versus láska, to už je na nové téma :)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > ouvej> jen ohledně té lásky

možná je to tím, že o ní se takhle otevřeně prostě nemluví

dvacetileté holky přece nebudou sedět u piva, hulit marlborka nebo brko a povídat si o lásce

ale je fakt, že na té výšce jsem poznal dost holek, které tyhle citové věci moc neřešily a i na vztah se dívaly čistě pragmaticky

ale to už je individuální, nějakou obecnou platnost bych tomu asi nepřisuzoval
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> Musím říct, že ani když se někdo z kupmánů jde vychcat, nepoužívá podobné uvolňující vazby jako příkl. 1.:-))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> no třeba Ája je citována z naší druhé schůzky, Nika taky

ostatní holky jsem většinou znal tak půl roku

ale jako ony to ze sebe zase nesypou furt - to ne, ale kdybych to chtěl fakt zapisovat, tak mám minimálně jednu hlášku denně

mi nevadí že holkám rostou chloupky, taky mi nevadí že mají vagínu, že chodí na gyndu a že krámujou

akorát mi vadí, když se se mnou o tom kámošky neustále baví.. a to stylem který působí jako maximální otevřenost, ale osobně mi přijde trochu křečovitý
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> Jo? ty to máš takhle rozdělené? Respektive ty dívky?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 22.2.2005 > Lada Niola> 

třeba mu nevadí chloupky, třeba mu vadí, že si holí nohy.


<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > Lei> z tvých kumpánů jsem viděla jednoho jediného pár hodin, a to mě teda dokázal svými silně hulvátskými výrazy celkem velmi pohoršit. ;-))

zde citovaná dívka mluví pouze o sobě a nikoho druhého se tak alespoň nedotkne...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > Emmet_RAY> jo, že se o tom baví neustále, to chápu, že ti vadí. třeba to bude tím, že si umíš maximálně získat jejich důvěru :)
takhle zpřesněné to beru, v některých situachích to není to nejlepší chování. ale v jiných je to OK a patří to k přirozenosti. nebuďme takový maloměšťáci...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > ouvej> jak to mají rozdělené ty dívky, to se musíme zeptat Emmeta :)


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter