Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODERNÍ DĚVČATA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.2.2005 (10:12:55)

 

"Jdu se vychcat, už toho mám plnou piču"

(Nika 19)

 

"Musím si na chvilku skočit domů, protože u sebe nemám tampóny a mít tam ten poslední osm hodin je dost marast"

(Alenka 20)

 

"Náhodou, s mojím taky můžeme šukat mezi kozy, akorát si je musím držet u sebe."

(Ája 24)

 

"Obarvit konečky? Ses zbláznila, bych vypadala jak ségra. Ona je blond a nechala si udělat zrzavý konečky - vypadá to jak kdyby měla na vlasech krámy."

(Míša 21)

 

"Pepu jsem zaujala svým říháním"

(Nika 19)

 

"Když jsem začala šukat, tak jsem si vedla takový seznam (vytahuje z peněženky a rozkládá z obou stran hustě popsaný list A4), ale ve dvaceti mě to přestalo bavit zapisovat.

(Ája 24)

 

"To mi chceš říct, že si za rok a půl nepamatuješ jak se jmenuju?

(Míša 21)

 

V hospodě mezi přáteli:   "A co sex, děcka?"

(Nika 19)

 

V posteli svému klukovi:  "Miláčku, opíchej mě."

O chvilku později:             "Já se na to těším celý týden a ty ses musel ožrat jak prase."

(Nika 19)

 

"Jsem čekala na zastávce na autobus a zastavil mi bývalý autem. Tak jsme asi hodinu jezdili a marně hledali nějaké odlehlé místo, že si jako někde užijeme. Nakonec z toho teda nic nebylo."

(Katka 21)

 

"Já mám ráda, když mě Pavel líže, ale pak už se s ním nechci líbat, protože mi vadí jak z něho táhne ta píča."

(Alenka 20)

 

"Ha ha, no Olina jednou měla ve vlasech zaschlé sperma - vůbec to pak nešlo dolů, prostě hrůza. Sme málem přišly pozdě do školy."

(Nika 19)

 

"Včera sme šukali a když už jsme konečně začala něco cítit, tak se udělal. Já už měla kolikrát chuť tomu Pavlovi říct, ať si ho nejdřív vyhoní na záchodě a pak jde za mnou. Bo by víc vydržel a já bych si užila orgáč."

(Alenka 20)

 

"Hele jsi hodně chlupatý? Já mám strašně ráda chlupaté chlapy. A máš chlupaté péro? (rozepíná mi kalhoty a sahá mezi nohy) Proboha proč si ty chloupky stříháš?"

(Ája 24)

 

"Holky byly free, nešlo jim o zachovávání společenských konvencí, takže jsme všechny čtyři mohly naplno dávat průchod svý přirozený ženský hrubosti, kterou chlapy kdovíproč tak neradi viděj."

(Lada Niola 27)

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> Dost slabé pozitivum, že mluví aspoň jenom o sobě:-))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > Lei> vidíš a třeba pro mě je snažit se nikomu neublížit mnohem větší pozitivum, než volit slova, která se momentálně nevyskytují ve slovníku vulgarismů ;-)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> To zavání demagogií:-))
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > Lei> jen říkám svůj názor a peru se za něj :)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.2.2005 > Lada Niola> Pereš, ale nefér:-)) Stavíš otázky velmi černobíle - ublížit vs. mluvit jak dlaždič.
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 11.2.2005 > Lei> neboj, nestavím to proti sobě jako nějaké dvě jediné možnosti. :)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 22.2.2005 > a fakt ze života, jo? tý vole. jdu si číst červenou knihovnu, abych se z toho dostal.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.2.2005 > jop> chi.. Díky :)
<reagovat 
medii (Občasný) - 8.3.2005 > Dost antieroticke a vlastne ani ne moc vtipne. U nekterych vyroku mam pocit, ze je pronesly divky neprilis studovane (nic proti) a mnohem mladsi, nez lze vycist z udaju pod citaty.
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 13.3.2005 >
Body: 3
<reagovat 
voslik (Občasný) - 15.3.2005 > Týjo, já ešče nejsem plnoletej a cítím se být psychicky narušen... NOJO, kdo moc čte, moc se dočte:)
Navíc sem kliknul na bodíky a ta tečka už nejde odendat, tak máš 5 bodů...
Body: 5
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 18.3.2005 > takhle se ale nabavěj jenom 20ti letý holky ale taky holky z 9 třídy a to už je teda hustýkolikrát když to tak poslouchám
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 19.3.2005 > vyborne. super.
Body: 5
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 23.3.2005 >

Tak to je marast!

To je reálný?:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 23.3.2005 > ukláádám
<reagovat 
skaven (Občasný) - 31.3.2005 > čus emmete, teda já ti raděj říkat nebudu jakože jménem, když jsi tady inkonginto, ale stašovka tě práskla, tak mi nedalo, a početl jsem si, no hezké to je, jen co je pravda, aj děsivé. Toš sa maj. Někdy jukni na www.nokturno.net, ať mi uděláš návštěvnost. čuz. jrk
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 22.4.2005 > skaven> dík, už jsem se díval, visela na to svého času reklama na pánských hajzlech :-)
<reagovat 
 skaven (Občasný) - 10.5.2005 > Emmet_RAY> Ha! Takže moje hajzlové nálepky slavily úspěch! Tak to musím zase vyrobit další várku, ty nenechavé uklízečky všechny (až na tu u vchodu v přízemí, ta se drží) sežužlaly savem.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 11.2.2005 >

Co na to říct? Svůj k svému? Moje kamarádky takhle nemluví, ani nejsou takhle sebevědomý a nejdou za svým (v sexu) a vůbec. Každej se stýká s lidma, co mu nějakým způsobem sednou, já se s takovejma holkama nepotkala, a to mám kámošky na vejšce a je mi 24. Takže co? Nad čím se mám zamyslet?

Nicméně pobavilo


Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.2.2005 > Lian> seš ňáká mladá.. ty jo.. já myslel že je ti daleko víc

no spolužačky si tak nějak nevybírám, že jo

a řekněme že já své kamarády nikdy nenutím k nějaké změně chování - já mám v tomhle dost malý nároky .. jen už se na takové holky pak nedívám úplně jako na ženské - prostě pro mne holka která za pět minut chůze čtyřikrát flustne na chodník přestává být přitažlivá
<reagovat 
 mperdik (Občasný) - 12.2.2005 > Lian> Lian, Ty jsi intelektuálka?
Musím si lidí na Totemu víc všímat....
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 20.4.2005 > Emmet_RAY> Naprostý souhlas Lian. Já takovéhle holky taky vlastně neznám. Je mi 21. Chodím na vejšku jako Lian a s tímhletypem holek jsem se potkala jen jednou, když jsem v osmnácti jela do lázní, kde jsem se ocitla mezi "dorostenkama" všeho druhu. Tam jsem si teprve uvědomila, že neexistujou jen normální fajn holky, ale i pěkně vypatlaný -píp-. Nechci nikoho urážet a nejsem žádná intelektuálka s brejličkama a drdůlkem. Mám ráda vtipný holky, ale stejně jako se mi podobné machrovské řeči nelíběj u kluků, neberu je ani u holek. A chápu kluky, co tohle nemusej, ale jinak pobavilo :-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 20.4.2005 > Xam> tvá reakce "není" vidět z prostého důvodu: u příspěvků se zobrazuje vždy jen prvních padesát poznámek, další si musíš nalistovat
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 25.5.2005 > Emmet_RAY> Jo jo - promiň za zblbnutí (moje)
<reagovat 
Mohamed_PRAY (Občasný) - 13.7.2005 >
Body: 3
<reagovat 
delikt (Občasný) - 13.7.2005 > Tak teďs´ mě přesvědčil, že skutečně žiju jinde.. :) takže to své dnešní hodnocení Želvího krunýře skutečně vidím v jiném světle.. a jdu ho poopravit.
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 27.7.2005 > Taky jsem si zaznamenávala hlášky svých spolužaček a spolužáků ze střední, stálo to za to, ale blok jsem ztratila. Na vejšce už všichni byli moc vážní
Body: 5
<reagovat 
annandale (Občasný) - 12.1.2006 > :-) Ja teda ziram, jakou skolu to navstevujes, Vaclave?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 12.1.2006 > annandale> FFI/OU OStrava
<reagovat 
annandale (Občasný) - 12.1.2006 > Tak to bys mel lokalizovat ta moderni devcata uz v titulku nebo za jmeny:-) To je docela relevantni informace, ten prostor.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 12.1.2006 > annandale> není, protože v podstatě každé to děvče je úplně z jiného kouty republiky
<reagovat 
annandale (Občasný) - 13.1.2006 > No dobre, ja to taky nemyslela tak, ze by to mela ta devcata vrozene, ze... Genius loci na citlive jedince pusobi, to snad nezapres:-))
<reagovat 
Ciri (Občasný) - 9.5.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 30.8.2014 > ta fotka není špatná
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter