Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Večeře na terase z kolekce Vyhráváte soutěž o nejdrsnějšího operátora
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 26.5.2005 (11:33:22), v časopise 27.5.2005
další ve sbírce>

Večeře na terase

kde slunce žvýká zbytky mraků

a den jak vinný sud

pobitý žízní

 

Ve větvích kotví kostry vraků

ticho je díra po drozdech

zaskřípej aspoň nožem o talíř

noci si hryzni!

 

Dnes krmí tě masem

podřezaných ptáků

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > Petr Vaněk> tady se vůbec málo hulííííí ;o)))
<reagovat 
Kul (Občasný) - 2.6.2005 > tadyti lidi jsou všichni hnusní, nikomu jim nevěř, není to ani dobré, ani špatné, je to tvoje!!

<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > Kul> nooo, sice dík, ale to by se dalo všeobecně říct o každém dílku, a takhle bychom se daleko nedostali :o))) takže radši ať jsou hnusní, třeba si to zasloužím! ;o)
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 2.6.2005 >

no to se Ti nedivim, me po ptackach je taky vzdycky spatne .o)


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.6.2005 > P.i.k.o> :o)))))))) výborná poznámka, pikoušku!
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 2.6.2005 > Kelly> tak snazim se, abych zapad, a nevycnival
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.6.2005 > P.i.k.o> zapadáš se sluncem? (o: mmchdm, co moje White Widow? ;o))
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 2.6.2005 > Kelly> tak jsem si myslel, ze jsi se preklepla, ale nakonec jsem zjistil, ze jsem uplne negramotnej a neusporadanej aspon co se tyka makovice. Racte si zasypat do dlane.  Mam ji pro Tebe prirychtovanou, jen si domluvit vazny termin nasi schuzky  ???? a mozna i prijde kouzelnik.  Nuze, kynu Ti .. jsi na tahu.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > P.i.k.o> :o))) co třebááá 14.6.2005 18:00 kdesi u piva? a teď táhni ty! ;o)
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 9.6.2005 > Kelly> ouky douky, tinky binky, paa paaaa
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 8.6.2005 > docela se mi líbí.... ticho je díra po drozdech... den jak vinný sud také, ale výrazně méně
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.6.2005 > miroslawek> jupííí... tvé oko na mje už dlouho nepopatřilo, raduji se!! ;o)))
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 14.6.2005 > Kelly> radujte se a množte se
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.6.2005 > miroslawek> :o) připouští se varianta klonování?
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 14.6.2005 > klínění a vklíňování připouštím raději... jsem-li připuštěn
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.6.2005 > miroslawek> :o) pozor ovšem na klíněnku!
<reagovat 
g morr (Občasný) - 28.6.2005 > tam se změnily. mraky na vraky. kdyby to ovšem byli podzimní papíroví draci ...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.7.2005 > g morr> nemohou být. já to vidím. chcíplý větvi vypadají jako mtrvá lodička kývající se ve větru. drak být moc veselý na toto, draka nevidět. ledaže by jeho potrhaná kostřička - ano, šla by. ale Kelly vidět lodičky, kaput.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.7.2005 > Kelly> jistěže, vrak draka. třebas i přes zimu a jaro se tam depapírující juž.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > g morr> no, asi málo hulím, ale já furt vidím chcíplý loďky, bárky dřevjený... o druckách to zkrátka není :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.7.2005 > Kelly> hlavně málo čteš o vikinzích. doporučuju třeba viking vike, to jsem obejvil nedávno a je to hodně dobrý. to fakt nevíš, že bojová lodice se jmenuje drakar... a co má asi na špíci?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > g morr> to fakt nevím... ale dráčka papíráčka tam asi nemá ;o) to by už mi přišlo překombinovanee, jako asociace na druhou. já si vystačím s lodiškou, a od dejvický sračkárny sem stejně zaznívá jenom křik racků :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.7.2005 > Kelly> 

to málo hulím já, já tam totiž nic nevidím (taky jsem tam asi ani nikdy nebyl). a tak si představuju, co takve větvích může být vidět. a ta kostra draka... se tam jednak hodí jako materiálově, jednak i význam mi sedí. protože papírovej drak... to s sebou nese nějaký kila aluzí.

s vikingama jsem  jenom tak žertovala samozřejmě. jakože linka se dá najít mezi čímkoli a čímkoli... a tady to ani moc nebolelo, ba nabízelo se to.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > g morr> nojo, jenže ono to asi není o tom, co tam vidíš ty - jakože je samozřejmě pěkné, že si tam sázíš dráčky, to si mi líbí - ale já je tam prostě nacpat nemohla, ani kvůli haluzím, neb je tam zkrátka nevidím
jde o to, že se snažím nějakýma možná nepříliš obratnýma slovy zobrazit svůj dojem z toho samozřejmě velmi imaginárního místa... a snažím se ti, čtenáři, říct, že jsou tam stromy se skoro holýma větvema, který na mě dělají dojem kostřičky lodičky ztroskotaný (nemohly by tohle být taky náký aluze? hihi), kde se žebrouma prohání větérek stejně jako mezi větvi stromů. A dřevěná lodička tam materiálově taky sedí, a významově némlich, už tam máme obláčky plují oblohou neb jinde plouti nemohou.

zkrátka tím chci říct, že díky za dráčky - ale ty se máš zkusit podívat a představit si tam lodě ;o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.7.2005 > Kelly> 

Dyk řikám, že nevidim:))

Já jsem děsně empirickej a i v těch slovech dycky nejdřív hledám analogie s vlastníma zkušenostma... a s tím, o čem si myslím, ž jsou nějaký zkušenosti obecný... no, národní, třeba.

 

A hlavně -- dyk já ti neřkám, že to máš přepsat, to si můžu přepsat sám :))

 

Každopádně... loďka vzbuzuje všelijaké asociace. Námořníky, rum (to dokonce dvojnásob... a přes ty etikety vlastně i Sparty... a přes Sparty aji staré řecké, aji kouřící parníky), blinkání, Leo di C.... toho je nekonečně.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > g morr> jo to je jasný, že nejdřív se hledají analogie s vlastníma zkušenostma - ale to bych pak nemohla napsat nic, protože já nevím, jaký zkušenosti má zbytek světa - a i kdyby byly stokrát obecný a národní, já musím psát o tom, že vidím vraky, protože kdybych psala o dracích, lhala bych, páč je nevidím

já vím, že to po mně nechceš přepsat :o)
a loďkový asocie jsou pěkný, jojo, námořníci, rum, blinkání, to sedí... Jack, I`m flying! a jsme zas u drozda ;o))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.7.2005 > Kelly> Na lhaní, paní, nic není. Ani špatného. Napsat pravdu... člověk asi může, aniž by se držel jaksi skutečnosti, toho, "jak to bylo," pohádko.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > g morr> nee, tohle není přeci pravda ve smyslu "psát pravdivě jak to bylo" - ono to přeci nebylo, já si to vymýšlím - ale když si vymyslím lodě, se nebudu tvářit, že vidím dráčky - ten výmysl musí bejt můj a pravdivej, to se ti snažím celou dobu říct :o)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.7.2005 > Kelly> 

ha! pravdivej výmysl :))

ale jo, dyk já vím.

 

pak už jde jen o to... aby to ještě celý fungovalo.


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > g morr> jasněže pradvivej výmysl... upřimnej! ;o)

aaano, fungovat, na někoho ano, na někoho ne, tak to asi bývá...
<reagovat 
Biri (Občasný) - 8.7.2005 > skvela, moc
ticho je díra po drozdech...pripomenlo mi to Lynche, ani nevim proc...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 8.7.2005 > Biri> :o))) no tos mě potěšila, zřejmě to zní dostatečně ujetě! ;o)
<reagovat 
nic (Občasný) - 9.7.2005 > podřezaný ptáci sou hnusný
Body: 2
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.7.2005 > básnílek> :o)) jo, takhle kdyby to bylo o růžičkách, to by se ti líbilo? copak báseň je hnusná, když je o hnusnejch věcech?
nejde o body, ale pobavil mě tvůj důvod k bodování :o)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 19.7.2005 >

nevim, esli sem četl/hodnotil, ale líbí velmi, tohle mi sedí přirozeně mi sedí přrozeně mi sedí. :o)

pjekný. jo.

jojo.


Body: 5
<reagovat 
miruna (Občasný) - 17.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 7.9.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Stálý) - 13.9.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Květoděj Šmatlák (Občasný) - 25.1.2006 > Věta "Ve větvích kotví kostry vraků" si dle mého zaslouží lepší okolní text
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.1.2006 > Květoděj Šmatlák> možná jo,,, ale přepisovat to kvůli tomu nebudu :o)
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 3.3.2006 > Tady mám konečně dojem, že se ti podařilo, co chceš (i u jiných básní).

Kolekce má hrozný název.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.3.2006 > Nemocný> no vidíš - a jiný mi zas ty podřezaný drozdy vytýkaj ;o)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 7.3.2006 > Kelly> Nežaluj. :-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.3.2006 > Nemocný> nežaluju, nýbrž popichuju tě ;o)
<reagovat 
carisimo (Občasný) - 9.4.2011 > no toto?
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter