Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce co? kdy? kde?
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 28.4.2000

Tato kolekce obsahuje následující:

Amatérské snímky v PONREPU - 29.6.2000
Studenti FAMU i samozvaní režiséři uvádí své nejlepší snímky v BIO KONVIKT PONREPO!

Festival FAMU dva tisíce - 28.4.2000
Včerejší slavnostní zahájení festivalu FAMU pohledem opilého režiséra.

Ledová bouře postihne ČR ve 21:40 na ČT2 - 5.2.2002
Tohle musíte vidět! Je to film který mě udržel v sedadle bez jediného hnutí. Je to film na který jsem koukal s otevřenou pusou a na jeho konci jsem tleskal jak šílený. Ocenění: 1997 Festioval v Cannes: James Schamus nejlepší scénář. Rok výroby: 1997. Délka (min): 113. Země: USA. Režie: Ang Lee. Scenář: James Schamus. Hrají: Kevin Kline (Ben Hood, Otec), Joan Allenová (Elena Hoodová, Matka), Sigourney Weaverová (Janey Carverová, Matka), Jamey Sheridan (Jim Carver, Otec), Christina Ricciová (Wendy Hoodová, Dcera), Tobey Maguire (Paul Hood, Syn), Eliah Wood. (seznam / cinema)

Motýlek - dnes prima 22:30 - 6.2.2002
Tenkrát ještě málo znám Dustin Hoffman společně s Steve McQueen v jednom z těch dokonalejších filmů minulého tisíciletí. Kdo neviděl tak rozhodně dnes nemůže propásnout tuto dokonalou hereckou dvojici.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter