Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce Bílý kruh bezpečí
Autor: toyenka (Občasný) - publikováno 26.5.2015

Tato kolekce obsahuje následující:

To chceš jít z tý mateřský rovnou do důchodu? - 26.5.2015
Jak vybrat otce pro své děti? Jaký muž bude ideálním otcem? Kdy mít vlastně děti? Dopředu to nikdy nepoznáte, někdy se pak nestačíte divit....

Se kterou z těch blondýn spíš? - 29.5.2015
"Holka, když chlap nosí domů peníze, tak mu ženská musí odpustit všechno", říkávala mi kdysi moje zlatá maminka - stará škola. "Ale nevěru ne!" Bránila jsem se a všechno se ve mně tenkrát dmulo.....

Osvobodíte otroka, svobodu mu stejně ale nevrátíte - 3.6.2015
Přál jsem si k narozeninám otroka, tak jsem ho také dostal. Byl to chlapec asi stejně starý jako já, ale já byl pán a on otrok, i když vlastně pak až do dospělosti žil v mé blízkosti....

Přefiknu ji..!! - 17.6.2015
Ani v naprosté beznaději se nevzdal, svlékal ji jako hada, pečlivě vyndal všechny sponky. Rozepl, co se dalo a uchopil ostrou pilku. Za chvíli se již ostří zubů bez zaváhání zakusovalo do korpusu. Jeho tvář se rozjasnila úlevou...

A pomažeš domu, ty couro! - 12.7.2015
Tygr, úžasné zvíře. A teď si zkuste představit, že tím tygrem jste vy a že vás zavřeli do klece s pevnými mřížemi a vy chodíte pět kroků vlevo, pět kroků vpravo - a nic.. Nic víc nemůžete - a přitom toho tolik moc chcete..

Nesvéprávná - 24.8.2016
Prožila jsem si tu despocii a ovládání, jaké si prožívají ženy, ovládané ideologií zvanou "islám". Žena bez vlastních práv, bez jakékoliv hodnoty. Obtížný hmyz. A zažila jsem si to v Čechách, ta ideologie je velice nakažlivá...



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter