Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce Portrety a akty
Autor: oliver () - publikováno 9.1.2000

Tato kolekce obsahuje následující:

Oliverova Galerie Portretu a Aktu - 9.1.2000
V této kolekci jsem se rozhodl spojit dvě své galerie...Galerii Sophie Marceau a Galerii Krásek a zařadit do nich to podle mého názoru nejlepší, co Vám mohu nabídnout. Věřím, že má tvorba svým obsahem nikoho nepohorší ani nezklame. Kompletni tvorbu pak můžete vidět na mé stránce.

Moje kamarádka Walča - 9.1.2000
Znám ji už od prváku...občas se sejdem a pokecáme. Už ani nevím, jak došlo na to, že bych ji mohl kreslit.

Iceman nese led - 9.1.2000
Jistě znáte tu skvělou reklamu na BAILEYS, jak chlap nese po schodech pytel s ledem...

Kamarád byl nervózní - 9.1.2000
A opět jedna slečna z reálu, konkrétně bývalá holka mého kamaráda. Odjížděla kdysi na delší dobu do ciziny a kamarád si řekl, že lepší jak fotka bude portrét.

Slečna z Internetu - 9.1.2000
Tuhle slečnu jsem našel na internetu. Jen tak jsem si procházel favoritky soutěže miss Internet a tahle se mi zkrátka strašně moc zalíbila...

Jeden obrázek známe krásky - 9.1.2000
Pro dnešek končíme se slečnami, s kterými jsem se setkal v reálu nebo přes internet...možna Vám tato slečna bude připadat povědomá...

Sophie Marceau - 9.1.2000
Francouzská herečka, u nás prišla do podvědomí diváků až ve svém prvním filmu s anglicky mluvenou rolí "Statečné srdce", z kterého je i předchozí obrázek.

A ještě jednou Sophie - 9.1.2000
Tak a ještě jeden a ne poslední obrázek téhle skvělé herečky. Pro mě je tohle krásné stvoření ztělesněním snu o ženské kráse, inteligenci a půvabu.

Nádherná spící Sophie - 9.1.2000
Nezbývá než Vám popřát tímto obrázkem dobrou noc a poděkovat Vám, že jste mou malou presentaci v TOTEMU dokázali projít až do konce...



Poznámky k tomuto příspěvku
TOTEM (Občasný) - 7.3.2000 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter