|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Jura (Občasný) - 15.7.2005 > Emmet_RAY> No, podbarvovat to hudbou mi přijde už hodně brutální, nejen kvůli tomu, že si to případný čitatel připojený přes telefonní linku musí pěkně odčekat. Já ti nevím, jediná knížka poezie, kterou jsem četl, byla ginsbergova Karma a tam, jestli se pamatuju dobře, zůstalo všechno černě na bílém. Ono by bylo skvělé, kdyby někdo nějak umně skloubil obraz a poezii do nějákého vyšinutého příběhu. Taky může pomoct, jenom báseň nějak přikrášlit, lehce, nějákýma barvama. Já osobně bych si ale žádnou pestrobarevnou poezii nekoupil. Já jsem si totiž i tu karmu jenom půjčil.:-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| Ewonne (Občasný) - 17.7.2005 > Emmet_RAY> ty píčo zjebaná
sexy po 8. pivu?
cha!
PS "on se jen těžko dá najít takový kompromis, aby holkám slastně vlhly kundy a zároveň tě chlapi neměli za buzeranta"....hodne uspechu..at se ti dari ke tve spokojenosti
zdravi
zkurveny kozlomrd
| | | <reagovat |
|
|
|
|
ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > ten úvodní textík s tím "noc je mladá" je fujky, fuky, abych použila tvou terminologii
jinak se mi líbí moc moc moc ty zrzavé textíky, a ty černé jsou další fujky fujky - takové blbé dovysvětlovací a moralizující textíky, to je zajímavé, jak si držíš tu linii - zrzavá - to je poezie, černé, probudil se pragmatik se sníženým IQ, co nás oklobává frázemi.
Ani se nedivím, vlastně se ani nedivím, že vnímáš sex jako boj, chudáci podrobení, a je náhoda, že se jedná o dívku?, jsou vždycky v nevýhodě, vždycky mávají směšnými zbraničkami, nikdy nemají šanci své území ubránit.
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
| ouvej (Občasný) - 19.7.2005 > Emmet_RAY> může být kompaktní - neberu ti to - jen, že ty černé textíky se mi zdají o několik tříd horší
znalost autora (byť třeba povrchní jen na základě virtuální komunikace) je jedním důležitým momentem při analýze díla, těžko je mi oprostit se od toho, kdo ten text napsal, těžko
"velmi dobře napsaný celek" :-))))) ach ty ješito.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kelly (Občasný) - 4.8.2005 > Emmet_RAY> Je fakt, že když se příspěvek líbí všem, je to podezřelý, protože buď je natolik bezpohlavní, anebo nestál za názor té skupině, které se nelíbí :o)
Diskusí je rozhodně potřeba, tu se shodneme.
Nu, takže jsem se svým názorem (kritika to opravdu není) připojila ke skupině, které stojí za to říct, že se jí to zas až tak úplně nelíbí.
Mě spíš irituje tvé nezvratné přesvědčení o dokonalosti vlastních děl - trošku pokory by občas nezaškodilo ;o) - ale snažím se to brát jako zábavnou součást tvé image.
Jinak ze zkrveživa (jakožto ostatně ani z tebe, pták nepták) si já osobně nic nedělám, ale trojka od Zizzi by mě též zamrzela ;o)
| | | <reagovat |
|
|
|
Ewonne (Občasný) - 5.8.2005 > "v očích máš habešské bojovníky
stehna ti kmitají jako bílá polská jízda"
jsem se musel vratit pro tohleto
PS nemas link na nakou dobrou fotogalerii..nejaky dobry kundicky?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|