|
|
|
|
|
čtenář NoTHX - 5.12.2005 > upřímě rečeno, nic světobornýho to neni, z celý kolekce je pěkná první a druhá, z tohodle setu je nej ta čtvrtá, ale jinak mi to připadá nic moc teda. A jak tu koukam na ten flame, tak vám k tomu něco povim, jsem celkem vášnivý konzument, a pojem smažka se mi fakt nelíbí, ale mmiiaa reagovala podle mne zcela zcestně. zombux řekl "smažky dají...", čímž neřekl, že kdo tomu dá plnej počet je smažka, nebo jak je na tom konopí tak je to největší humus.
MMiiaa: celé jsi to překroutila a zbytečně tu nadáváš, jediný k čemu to vybízí je myšlenka, že potrefená husa se nejdřív ozve ;)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| zombux (Občasný) - 4.12.2005 > mmiiaa> jedinej u koho se projevila idiocie jsi ty, já tady do dementů nikomu nenadávám, je mi celkem líto že každej kdo tomuhle nedá zfleku 5+D je podle tebe dementní idiot. bohužel, další člověk kterej podporuje můj názor na vaši "komunitu"...
mám pár známých kteří tohle doma pěstujou a konzumujou, a věř že se řadí k mým nejlepším přátelům. tvoje hysterická reakce mě až tak nepřekvapila. zkus vychladnout, nehodnotím podle toho co je vyfoceno ale to jak se mi líbí.
netvrdím že konopí nemůže bejt krásný, naopak. ale tyhle fotky se mi nelíbí. a to, že provokuju ty kteří ti dají plnej počet bodů jen kvůli tomu, že fotky v nich probudí chuť dát si dalšího špeka, mě jen baví.
asi mám nový životní motto - "kdo nedá plnej počet fotkám konopí, je dement, debil a idiot". děkuji žes mi otevřel(a?) oči...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čtenář NoTHX - 7.12.2005 > mmiiaa: pro tebe malý rozbor :)
"smažky dají všechny body co mají, já na tom nic zázračnýho nevidim, kdyby to byly muškáty tak po tom neštěkne ani pes"
tato věta říká:
- když sem přijde smažka, dá ti automaticky plnej počet
- zombux neshledává tvé fotky nějak vyjímečnými
- zombux uvádí myšlenku, že být místo konopí na fotce muškáty, tak ti smažky nebudou automaticky dávat plný počet bodů (což neznamená že by ti smažka za bodláky nemohla dát plný počet)
tato věta neříká:
- kdo ti dá plnej počet je automaticky smažka
- není z této věty známo kolik sem chodí smažek
mmiiaa: podle mě jen mnoho povyku pro nic, co tu píše zombux zkus přečíst v klidu, emoce zastírají logické uvažování, pak špatně chápeš zombuxova tvrzení, který jsou matematicky neprůstřelný (v tomhle se zase trochu pohybuju já ;), hledáš v nich co tam neni a on se tim očividně dobře baví. Tolik ke zhodnocení situace :)
| | | <reagovat |
|
|
|