|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
PLASTIKA. To je dneska velký pojem, kdo z našich celebrit nemá plastiku jakoby ani nebyl:) Ale copak jim nepřijde, že se ochuzují o sebe samotný? A copak těm, co je obdivujou nedochází, že to na co koukaj je v podstatě jen dobrá práce plastických chirurgů a ne krásy? Krásnej pomocí plastiky může být každý, ale ne každý je hloupý... (Dobře, abychom předem předešli všem negativním reakcím, teď se tady nebavím o plastice, která je třeba v hodná z hlediska zdravotního apod.) Jasně, spousta žen se dnes brání tím, že si nechaly zvětšit prsa, protože chtěly být ženské. Že se prostě předtím jako ženské necítily, ale tady je jedno velké, né-li obrovské ALE! Vždyť pokud si nechají udělat silikonová prsa a zvětší se jim objem a oni si tedy v tom případě konečně lebeděj v podobě "ženský", tak si neuvědomují, že v podstatě právě o tu ženskost přišly!!! I sebemenší prso má schopnost kojení, ale jak je to u silikonů? A jaký jiný že důvod mají prsa na ženě? Nejsou snad určena ke kojení dětí? To víte, že se nám tam nehoupaj jen tak pro ozdobu, jak nás o tom chtějí někteří chlapi přesvědčit:)) Takže žena, byť s velkými prsy, ztrácí pocit být ženou. A nebo ne, ale v tom případě asi neví nic o mateřství apod. (Zase podotýkám, že v mezních situacích -např. žena nemůže mít dítě apod.- je to něco jiného) Ale uvědomují si ženy, které si nechávají zvětšit prsa především kvůli kráse tuto svou životní ztrátu??? A co zbytek našich plastikových (pardon:)) lidí. Co si osoba, která už od 35ti neví, jak vypadá ve své přirozené tvorbě, říká ráno u zrcadla? Snad ne to, že je hezká? Ona totiž tahle krása neni její, tak snad se ani nedá hodnotit. Jen i mě samotnou zajímá, jak budu vypadat v 60ti, ale co tyhle lidi? Chudáci nikdy nepoznaj sebe jako bytost skutečnou a tim se vlastně sobě sami musí uplně odcizit. Škoda slov... Ale je to každého věc. Jen bych jednou nechtěla, aby můj velkej rypák zdědilo moje dítě a to se nemohlo dopátrat, kde k němu chudinka přišlo, když maminka má takový malý roztomilý nosánek:))
- pozn.: toto je jako všechny mé články zde, výplod mého aktuálního stavu mysli, kdy jsem momentálně špatně naladěná apod. Neřešte to! :))
|
|
|