|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Kdysi jsem prováděl hypnotickou psychoterapii dívky a jejího partnera. Po zhypnotizování jsem sugescemi vyzval jejich nadvědomí, aby vytvořilo léčivý proces. Přitom jsem si uvědomil, že jsem ponořen asi čtvrtinou vědomí do intuice, takže dokážu vidět do jejich stavu a účelně je vést. Bylo zajímavé pozorovat, jak vyprávění jednoho o pohnuté, několik tisíciletí staré minulosti ovlivnilo druhého, takže prožíval stejné děje i s výrazným emočním doprovodem. Objevily se i ní silné psychosomatické bolesti ledvin, které symbolizovaly řešený problém soužití, až se svíjela po zemi.
Oba prožívali opakované problémy mnoha životů v čele ostrovní civilizace. Nedokázal jí jako náčelník kmene projevit lásku, protože ji neměl, ale ani ona ne. Byli si dokonalým zrcadlem. Uměl projevit jen svou dobrou vůli. Tu však přijímala jako nátlak. Nemohla ji odmítnout přímo, tak si vybíjela vztek na poddaných. Později se přidávala do magických spolků a končila temnými praktikami obětování lidí mezi šlechtici středověké Francie. Při rituálních popravách vybíjela agresi a prožívala sexuální orgasmy. Svému manželu škodila alespoň v politice, s úspěchem se pokoušela vyvolat války, aby ho zničily. Za to ji popravil mečem, nebo jinak odstranil.
V období mezi životy se však měli velmi rádi, v duchovním světě doslova splývali, ale v dalším životě se problémy opakovaly a objevily se i v tomto. Kameny naší duše nás dostanou až do údolí, ze kterého už nejde uniknout a jsme donuceni je konečně prozkoumat.
Dívka však odmítla další regrese, protože by ji příliš rozrušily. Je to jako předčasně ukončit návštěvu zubního lékaře. Přestože oba mluvili o nutnosti nápravy, libují si ve svých zlozvycích a berou je jako svůj styl. Je pro ně nepřijatelně bolestné si uvědomit, že k nim došlo jejich chybou. Opět chtějí jeden druhého stáhnout do staré hry. Snahu o nápravu nevědomě berou jako útok. I v tomto životě mezi nimi dojde k boji o moc. Je možné je na to upozornit, aby škody byly co nejmenší.
|
|
|