|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ireversible (Občasný) - 19.2.2006 > shotek> já jsem si jen dělal:)
Jasný, že mrkový tvar nemá žádná cigareta, ani ta balená, pokud ji někdo nebalý na poprvé:))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| ireversible (Občasný) - 23.2.2006 > Dredatej_kluk> Fetáci?
to je vtip?
Si myslíš, že jsem omámenej každej den, jen aby ten svět byl hezčí?
hahahahaha
fakt výsměch
| | | <reagovat |
|
| ireversible (Občasný) - 23.2.2006 > Dredatej_kluk> a navíc znalost jednotlivých drůhů marihuany může být způsobená pěstováním.Ono totiž spousta lidí to pěstuje pro okrasu a to rozhodně není vtip.
Tohle je povrchní názor a nepromyšlenej.
Než začneš odsuzovat, tak si pořádně zjisti objektivní pravdu a pak si rozmysli co řekneš
| | | <reagovat |
|
| sveřepes_umřetý (Občasný) - 23.2.2006 > ireversible> ja vedel ze zareagujes nejak podobne..
mrkni na mou galerii a bude ti to jasny:)
ja se tady se Shotekem ucastnim bobko zroustvi a podobnych zabavnych aktivit.
fakt smich.
| | | <reagovat |
|
|
| sveřepes_umřetý (Občasný) - 23.2.2006 > ireversible> a jeste, ja nikoho za nic neodsuzuju, tady si delam srandu hlavne ze shoteka, protoze vim ze to pobere.. a myslil sem ze ty teze:)
Znalost jednotlivych druhu marihuany mam pomerne zevrubnou, stejne jako jinych zabavnych latek, takze ten fetak sem ja.
muheha co na to shotek?
| | | <reagovat |
|
| ireversible (Občasný) - 23.2.2006 > Dredatej_kluk> aha.Tak to promiň.
Nechal jsme se unést.
Ono taky dradatej kluk viď:)
Já naspal 3 h tak to moc nemyslí, ale většina co to takhle myslely, tak to myslely vážně.
Ty jsi z toho udělal ironii.
Dobrý.
Hlavně, že se to vyjasnilo:)
| | | <reagovat |
|
|
|
| sveřepes_umřetý (Občasný) - 23.2.2006 > ireversible> to je fajn..:)
ja naspal 5 hodin 30 minut a pak me cekala cesta ze šumavy pres prahu a hradec az ke chrudimy.. behem cehoz sem stihl bejt nekolik hnusnej na tu svou.. takze mi to taky nemysli..:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|