|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Šílená svině (Občasný) - 25.3.2006 > kalais> ale já nějak nepolemizuju. Vlastně jsem jen napsal, jak to na mě působí. Prostě kapající voda může být dost depresivní, znám to - zvlášť v noci. U kiávovaru to nechápu - tu rytmický bušení do spánku. Toť vše. Třeba máš nějakej specifickej kávovar doma, ale nevím, jestli je to pak obecně srozumitelné (ten obraz). Pro mě moc ne. Krom toho, kdyby mě nějakej kávovar hodně sral, tak bych ho asi vypnul. Což u kapající vody není vždycky možný - když máš kohoutek vygvajdanej a nemáš třeba zrovna na novej. Můj pocit. Se sněhem a přívlastkem asi jo, teď jsem si to četl a vadí mi to míň.
Čím je poezie nepřesnější tím je u mě zaměnitelnější. Ale to neznamená, že nějaký pěkný přesný obraz nemusí "házet" další konotace, nebo pocit "hlubokosti", že to souvisí s mnoha dalšíma věcma - to asi si myslíš , když mluvíš o "nepřesnosti". (ale já ti samo do hlavy nevidim) Ale jak sem řekl, báseň je mi sympatická.
| | | <reagovat |
|
|
rohoz (Občasný) - 25.3.2006 > Tak přemýšlím, co na to říct - první sloka bez výhrad. Má přiznání v těch zrcadlech, má nálada - kávovar akapající voda, stejně tak druhá sloka, snad se mi vymyká slovo masa. Možná rozumím tomu vyjádření, co to je můj rozbitý ret oproti skutečným problémům, a přesto v tu chvíli byl největší, ale jaksi to slovo masa je syrovější než by bylo potřeba.
Poslední sloka znovu bez výhrad, až na samotný závěr - my. Ačkoliv až do posledka netuším, co přijde, tak když to přijde, pak mi to přijde, jako by to bylo jasné, jako bych to čekal. Samozřejmě subjektivní vnímání. V poslední sloce se mi také líbí to téměř hovorové - čtu, pořád čtu, jedno a to samé, líbí proto, protože je to vnímání nejbližší.
Nicméně jako celek působí pro mne až na tyto dvě připomínky uceleně, obyčejně, jako by psána z prázdného bytu.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|