|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Umíme se ještě mít rádi? Autor: DiVla () - publikováno 21.10.2001 (21:05:45)
|
| |
Poslední dobou mám pocit, že lásku nahrazuje závist. Mnoho lidí se slepě žene za vidinou bohatství, kariéry nebo moci. Lidem ztvrdly nejen lokty ale i pohledy a z tváří se vytratil úsměv. Někteří vypadají (nebo jsou?) jako roboti - bez srdce.Bohatého robota nebude mít nikdo rád, ať je sebedokonalejší.
A ta "Nesmrtelná teta" je všude a láska sedí tiše v koutku a čeká, až si ji někdo všimne a vezme na vědomí. Nestyďme se říkat slůvka vyznání "mám tě rád, je mi s tebou dobře, rád tě vidím, záleží mi na tobě, nejsi mi lhostejná, vážim si tě, miluji tě".
Je jich spousta!
Nebolí to!
Už to bude rok, co mi navždy odešlo moje "sluníčko". Všechápající, milé, úsměvavé, šířící kolem sebe klid a pohodu. A já si uvědomila, jak málokrát jsem babičce řekla, jak moc ji mám ráda a jak si ji vážím.
A proto, neodkládejme vyznání na zítra! Mohlo by být už pozdě. Nedá se to napravit. Nikdy!
Láska se nechá vyznat i beze slov. Pohlazením, pohledem, úsměvem. Nic to nestojí a přesto za to dostanete to nejkrásnější. Zkuste to. Je to jakoby se rozjasnilo a začalo se lépe dýchat.
Všichni potřebujeme lásku. Bez rozdílu věku a pohlaví.
Dojde nám to?
Na světě jsme přece jen jednou a nevíme jak dlouho!
|
|
|