hermit (Občasný) - 10.4.2006 > a až teď jsem se podíval na název obrazu. tam je vlastně všechno řečeno. tak si myslím, že by tenhle obraz posílilo, kdyby byl bez takto popisného názvu.
jste dobrá, ba, ba. :-)
| Doporučil
| | <reagovat |
|
hermit (Občasný) - 10.4.2006 > paráda. to je něco z antických orgií? nebo je to jen náhoda, že se mi to tak zdá?
vyvážená kompozice, slepenec mušliček (pěna zrodu) a spirály (evoluce, život) tmavý oční důlky (temná hra pudů) roh z čela, kterej je vlastně další spirálou (jde tedy snad o Pana, správce stád? nebo jen o dívku-berana-kozlici-ďábla? nevíme..) obraz zklidňuje centrální tmavá linie, levá strana je tma nevědomí, pravou prosvětluje krásná, ale neproniknutelná tvář, k obraz svou tomu rozmlžeností působí, že se odehrává ve vodní hlubině - pro to svědčí i nejostřejší část obrazu - stín ulity vržený světlem shora - tvář proto může být utonulá, nebo symbolizovat jenom navždy hluboko uloženou vzpomínku.
pro mě skvělý. možná někomu může připadnout jako nepůvodní kýč, já s ním ale rezonuju. je to obraz, kde ožívají důvěrně známý věci hudbou symbolů. je to vlastně romantická scenérie.
i´m nadšen.
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > Bell> jo, jo, chapu.. je mi jasne, ze je spusta lidi, co daji prednost temhle jemnejsim motivum, ale tvorim tyhle grafiky pro sebe, pro vlastni poteseni z tvorby a vysledku (az na vyjimky, kdy jde treba jako tady o darek) a tak netvorim tak, aby se to libilo sirsimu okruhu divaku, ale hlavne mi :) samozrejme pokud se to pak libi hodne lidem, je to parada! ;)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 10.4.2006 > cigy> tech je! ;)
od tech klasickych, co rikaji vsichni - Pulp Fiction, Paty element, pres treba Vesmirnou odyseu, 21 gramu, Blade Runner, Magnolia, K-Pax, Piano, Mlceni jehnatek, Gorily v mlze, celeho Formana (ceske i vse americke od Taking Off) po Zemanovy pohadky/horrory a stareho Woodyho Allena. je toho moooc! ;)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|