|
|
|
|
|
|
|
dawe.zb (Občasný) - 20.5.2006 > rozhodně se mi na tom líbí ta atmosféra... snad historického původu
působivá studie
+
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minimalista (Občasný) - 20.5.2006 > První, co je velmi nápadné, je nerealistické zakřivené obličejové části. Jinou osu mají očnice s horní čelistí a jinou (jako pohled z jiné strany) dolní čelist. Celá dolní čelist je podivná. Na dospělého člověka je malá, dolní úhel čelisti (vpravo dole) je moc zdůrazněný - před ním je jemná prohlubeň, zde je příliš hluboká. K tělu dolní čelisti se připojuje rameno v tupém úhlu (asi 120-125°), zde je skoro pravý. Pravý výběžek ramene je nesprávně nakreslený, není ostrý, ale má mít hlavičku pro kloubní spojení,...atd...., nedobře umístěný lícní výběžek spánkové kosti včetně napojené lícní kosti (jsou moc dole),.... pozor na zobrazení švů v mozkové části lebky; čelní kost má nějak moc otvorů a ubíhá hned moc dozadu, postrádá lisdké vyklenutí (jakoby to byla lebka šimpanze), málo vyznačené nadočnicové oblouky, samotná mozkovna je moc stlačená.... atd.....
Vidím tam sice plno chyb, ale samotná kresba je zajímavá, dobře plastická se snahou o vyjádření kostního materiálu. Autorku čekaji další studie - rád si počkám na jejich další zveřejnění.
| | | <reagovat |
|
| Estel (Občasný) - 21.5.2006 > Minimalista> Děkuji
Byla to má první studie lidské lebky a spoustu chyb tam vidím...teď už jich sice (děkuji) vidím asi 2x tolik :D ale moc si toho cením, že mi někdo umí až takhle otevřít oči :)
Lebka byla z nějaké mladé ženy...je asi 150 let stará....za tvar zamozřejmě mohu...ale co se týče děr po nervech- musím se ospravedlnit-ty jsem si z prstu nevycucala...
Moc děkuji za komentář... o takovéhle komentáře mi zde jde :)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|