|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ztratila (Občasný) - 5.8.2006 > Čekanko, že ti někdo něco vytkne, není ještě znakem nepřátelskýho prostředí. Pravda je, že tenhle tvůj krůček byl minimálně diskutabilní, čili jsi musela podobný (pobavený, udivený, odmítavý) reakce čekat. K pozitivní prezentaci sebe a svý knihy to nebyl nejchytřejší krok. Do rubriky recenze/rubrika to v žádném případě nepatří. Jinak je to čistě tvoje věc, která mě nezajímá. Tvůj odchod z Totemu jsem zaregistrovala, každý si to tu může v dávný historii dohledat, já nemám tolik času, zájmu ani energie. Měj se hezky a polepši se:)
| | | <reagovat |
|
|
| čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> ano, čekala jsem leccos, byla to provokace, ale polepšit se nehodlám, jen jsem se přesvědčila o tom, co už jsem věděla
a muj odchod... :-))) trvám na tom, že jsem měla pravdu :-)
nechodim sem, nebrouzdám tady, nevyznám se tady, donedávna jsem nevěděla, jak najít konkrétního autora, třeba by mi bodla pomoc, tim nechci říct, že ji chci, ale je smutný, že vás to nenapadne :-) vytknete chybu, ale nepomůžete ji napravit :-) je mi líto, polepšit byste se měli vy, ne já
a času na zbytečnosti máš, jak je vidět ažaž :-)))))
pa
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| čekanka_učekaná (Občasný) - 5.8.2006 > ztratila> Vhodnější rubriku jsem bohužel nenašla a nikam se necpu, jen jsem doufala, že trošku zčeřim vody, což se mi, jak je vidno, daří. Tak hloupá a drzá, abych psala "recku" na svou vlastní knihu, to nejsem. A Totem mi nepřijde, jako lednice, spíš jen mrazák, je mi líto. Nevim, co ty víš, nebo nevíš o mým odchodu z Totemu, nejspíš nic a nejspíš tě, ani¨nikoho jinýho můj náhled na věc nezajímá. No to nevadí, nečekala jsem tu demokracii :-)))))
| | | <reagovat |
|
|
| Adina (Občasný) - 6.8.2006 > Václav Mráz> Vašku když chceš, zvládáš lecos perfektním dvojtaktem:o)
Nicméně bacha, když je mičuda nahuštěna duchem "bezduchého" děsně moc to skáče:o))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ztratila (Občasný) - 6.8.2006 > Ano, delikt, odkaz na tohle slovníkový heslo jsem sem dala včera:) Jinak (Adino), "polepši se" je ironie, někdo to používá i jako standardní pozdrav:) A dál - je to taková smršť několik na několik:) - tahle rubrika je vyhrazená reckám a názorům, který sepsali uživatelé a vloží je sem formou příspěvku. Není to prostor pro reklamu nebo odkazy na cizí texty. Pokud se čekanka chtěla pochlubit, měla několik jiných, poměrně výrazných možností: rubriku knihy, kterou najdeš v horní liště, fórum, nějakou formu spolupráce s redakcí... Na redakci se mohla obrátit i v případě, že systému Totemu nerozumí, jak uvedla výše. Tohle prostě není nejvhodnější způsob sebeprezentace, mně navíc není sympatický to, jak afektovaně tu (obrazně řečeno) rozhazuje ručičkama a jak si "konfliktnost" tohohle svýho kroku užívá, vypadá to spíš, jako by se snad ani nechtěla pochlubit, že se jí něco povedlo, ale spíš si před někým načechrat peříčka, prostě jako by si léčila nějakej mindrák. Což je její věc. Každopádně není první zdejší tištěná a drtivá většina autorů to zvládla s větší noblesou.
| | | <reagovat |
|
|
| Adina (Občasný) - 6.8.2006 > ztratila> Jo a jak se projevuje to, že čeky to s noblesou nezvládla? :) Ironii jsem celkem i pochopila jen mi prostě přijde dost nepřiměřený tady řvát fuj fuj čekanko styď se :) No nevím, ale čekančina kniha byla uvedena na trh zhruba před třičtvrtě rokem a za tu dobu tady zas až tolikrát zmínka o tomto díle neproběhla a sama se tu prezentuje poprvé. To už teda spíš byla víc prezentována na liteře kde publikuje převážně. Tady jsem četla jen toto. A navíc se fakt podle mýho názoru má čím chlubit:o)
Navíc ten náznak afektovanosti co tu figuruje prostě má to svý.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|