|
|
|
|
|
|
Rambonaut (Občasný) - 16.8.2006 > tak teď už nezbývá než zbavit se i redaktorství Poezie, he he
...ach trochu jsem zavzpomínal na ty živé začátky:)
se sestrou si taky vzájemně nedáváme dárky, tak u tebe nebudu jiný!!!:)
| | | <reagovat |
|
|
|
| Rambonaut (Občasný) - 16.8.2006 > Václav Mráz> Když mi slíbíš, že z těch 913ti korun, které sis nechal poslat na můj účet, odpočítáš 3kila, co mi dlužíš, + daň (kterou budu muset zaplatit v březnu), tzn.že to nebude 700, ale tak něco málo přes 500, tak by to šlo:) Došly mi i mé vlastní:))) Klíďo pošlu výpis!!!:) Ne ne, tu daň necháme být. Je to směšná sumička, aby to stálo zařeč...
A déčko nedám!!! Držím se zásad!!!:)))
Poslyš nepokazil jsem ti to teď??? :)))))))
| | | <reagovat |
|
|
| Rambonaut (Občasný) - 16.8.2006 > Václav Mráz> ne ne, chtěl jsem se dnes odvážit a poslat něco z mých zážitků:) Ale ty by sis na mně čertovsky zgustnul:))) Ve financích se moc nevyznáš, ale tady by si mě roznesl na kopytech:)
Já ti to někdy zazpívám:))))))
Mám to uloženo, tak jako výraz obdivu to stačí, nééé??? A taky že nemusím tvé nejlepší kusy pracně vyhledávat!:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
cirrat (Občasný) - 16.8.2006 > Za Rozehranou terapii chytej... to je můj favorit
Ad zbytek - Neúcta k zemřelým se mi taky líbila, Konzumace jedů a Rekonstrukce ano, Spíš už spíš ani moc ne, Včerejší holka - naprázdno.
O dalších si brzo popovídáme, doufám. Pokud nebudeš za oněch okolností považovat rozebírání svých dílek za perverzi největší - ale u mě bys na to měl být už zvyklý. "0)
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lhostej (Občasný) - 17.8.2006 > Verzálky se mi líbí.
Vlastně je to fajn kolekce, protože není tam nic, co by se mi vyloženě nelíbilo.
Spíš naopak :-)
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
MiKa (Občasný) - 19.8.2006 > takhle z celku se mě stejně nejvíc chytil ten křeček, kterej si váže smyčku :)
koukám, že bilancuješ :), čéče, musím říct, že co se mé poetické tvorby týče, mám podobný pocity jako ty - prózu ještě teprve zkouším, možná brzy dorazím na konečnou jako v básních, ale proč to nezkusit, proč nerozrazit jiný dveře :)
| Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
| Emmet_RAY (Stálý) - 16.8.2006 > sköld> Dík. Ono v poezii je to i dost demotivující co se týče ambicí, já sice žádné výrazné neměl, ale bez nich by to znamenalo stát na místě, a to se mi taky moc nechce. Někdo dokáže, jako třeba Naty, psát takřka jednu báseň denně po mnoho desítek let a stačí mu to, já bych to začal vnímat jako rutinnu a příliš mnoho plev vůči občasnému zrnu.
Když si člověk jenom pročítá sbírky těch, kteří v poezii udělali jméno - já vím, že na tohle nemám. Prostě pokud bych chtěl někdy vydat knížku, tak aby něco i trochu znamenala, ale u poezie by to skončilo jen víceméně bezvýznamnou sbírečkou, kterou už má dneska za sebou každý druhý.
U prózy jsem ten pocit neměl tak často (pokud jsem zrovna nečetl geniální rané povídky Capoteho atp) a navíc je to mnohem lepší odbytiště a víc si v tomto směru věřím.
Howgh :-)
| | | <reagovat |
|
| Naty (Občasný,Redaktor) - 20.8.2006 > Václav Mráz> Jó, jedna báseň denně, to už je hluboká minulost.
S tou rutinou a plevama máš samozřejmě pravdu. Když mě to hraní se slovama a jejich významy pořád neskutečně baví. Občas rutina převáží na obsahem, injekce nápadů by nezaškodila.
Ale zpět k tobě.
Asi až na dvě z téhle sestavy jsem všechny hodnotila už při prvním publikování a dávát body celku, se mi nějak nepozdává. Každopádně jako soubor si to zaslouží doporučení.
| Doporučil
| | <reagovat |
|
| skold (Občasný) - 16.8.2006 > Václav Mráz> no asi ták ňák ... myslím, že ve většině věcí, cos napsal souhlasím. A proza má ještě jedno lákadlo - větší satisfakci ( alespon já si to mylsím), ale to je už na rozsáhlejší diskuzi, která by byla stejně oničem ,) ....
takže taktéž Howgh a at sa Ti daří v proze...čejst
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Cum-ley (Stálý) - 16.8.2006 > Jako pásmo se mi to líbilo a sedlo mi to do nálady, takový pošmourný, černej humor a tak, to mám ráda. Dokonce bych si to jako takovou sbírečku, klidně zařadila do knihovničky Jinak s těma sbírkama mi to připadá dost relativní. Internetovou poezii si přečte daleko víc lidí, než by kdy měla nějaká sbírka šanci najít čtenářů a kdo je schopnej objektivně zhodnotit, jestli tím pádem nemá větší vliv a význam než ta knižně vydaná. Mně taky vždycky připadalo, že vydat knížku je úplně nejvíc, ale doba se mění a kdo ví, jak to bude za pár desítek let...? Je ale pravda, že mě nikdy ani nenapadlo mít s touhle poezií ambice, to je spíš jako zábava a duševní hygiena. Co se týče prózy, mám na sebe zase úplně přemrštěný požadavky, takže Tě docela chápu
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
Lhostej (Občasný) - 16.8.2006 > zatím jsem přečetla jen část,
ale fakt musím říct, že se mi moc líbí, jak to vypadá - modrá, bílá, černá, to písmo nádherný - vzhledově paráda.
jsem nadšena :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|