|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Komu mám podat tu správnou dlan, abych sám neutonul ve lžích... Autor: L.P.G. (Občasný) - publikováno 31.12.2001 (00:45:22)
|
| |
Stojím na rozhraní nenapočitatelno otázek a stále, již přes miliony let, nenacházím odpovědi.Jsou snad tolik složité, že rozluštěním jejich skrytosti, skončila by moje cesta pouti?Zmizel by ten opravdový důvod, proč žít vlastně na téhle půdě?Nač a opět pokládat si tolik hříšných zapeklitostí, když vyřešením jen ztratil bych žití a ty nenahraditelné důvody, kdy chutˇ lhát stává se silnější, než já!Každý podvádí a každý lže.Po narození a hrstce uběhnutých let, se tomu říká fantazie.
Z jakého světa jsme přišli na tuto planetu?Jedině svět beze jména a slovesné nečistoty je nám bližší, než přítel.Nyní se fantazie proměnila v lež a lež v zabíjení!Vždytˇ za smrt jsme zodpovědni pouze my!To stvůry popudily všechno živé ke vspouře.Jejich otupený mozek vynalezl toto, za jedinou možnost, jak přežít.Nemyslel na druhé a ve skutečnosti vlastně ani sám na sebe!!!Pohřbil své tělo a zahubil též pokrevní rasu.Rasu, která nezná jiné!!!
Já už nechci slyšet ty užírající nářky a naslouchat přibližující se smrti našich duší!A to i přesto vím, že byl, je a bude vedle nás vždy stát stín, jenž naučí jednou ty nenarozené skutečné, bez zahubení předpověditelné cestě života!....
|
|
|