|
hermit (Občasný) - 7.2.2007 > líbí se mi to dost
ne že bych tomu asi docela rozuměl, ale nějak to pociťuju
neduní, mlaská
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kamil Štabla (Občasný) - 12.2.2007 > Prokletý Filip> hele chlape jde to i bez školy, musíš hledat ty správné lidi, kteří tomu rozumí. Mi se to jednou poštěstilo. Zašel jsem do vydavatelství v Ostravě s několika obrázky a dostal jsem šanci ilustrovat knihu.Je to jen o štěstí.Školu jsem nedodělal jen kvůli nemoci, ale nakonec bych jí asi vzdal právě kvůli lidem. Jedna profesorka mne dávala za vzor a druhá přišla po nemocenské a řekla, že to stojí za prd.Hlavně si tam dost lidí šlo po krku. Mám spoustu kamarádů vátvarníků a akad.malířů a téměř každý z nich ti řekne jedno.Škola tě většinou pokazí, odvede tě od tvé podstaty a ty pak celou dobu někoho napodobuješ a snažíš se být dobrý jako tvůj profesor. Proto jsem rád, že jsem to vzdal a jsem na volné noze. Dělám více méně užité umění-sklo, mozaiky atd. Ale malování je můj život.
Pokud budeš hodně chtít a nevzdáš to, tak to dokážeš. A to mi věř, já to zažil už několikrát a to jsem byl už párkrát pěkně nadně. Všechno jde jen se o to musíš přičinit. Já taky myslel, že už z invalidního vozíku neslezu a vidíš nakonec jsem slezl a rok na to jsem objel na mašině celou centrální Evropu-no skoro celou ( 9.000km)
Když to budeš hodně chtít, dokážeš to.Pouč se z chyb, které jsi udělal a použij to v dalším tahu na bránu.
čus a držím pěsti
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|