|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Něco o nás, o lásce a životě! Autor: GIGG (Občasný) - publikováno 6.3.2002 (23:49:37)
|
| |
Milovat je rozkoš vidět, dotýkat se, cítit všemi smysli v největší možné blízkosti milované osoby, která nás též miluje!!!
CO je život?!
Život je krásný, život se mění, všeho, i bídy do času, s temnot se dereme na světlo denní z nejkrkolomnějších zápasu, bude i to co není!
A co je láska?!
Láska je nepokojná vlna, láska je jenom spívající žena, láska je polibek a sladké chvění, láska je jenom sen a probuzení!
A co je žena?!
Žena je věčně nedopitá číše, vrozená něha, dokonalý tvar a báseň kterou nikdo nenapíše, žena je něco jako boží dar!
A tak jako potok hledá řeku a řeka hledá oceán, i větry běží ve stálem spěchu v střety sladkým spojením. Nepárné nic nechce být, to zákon světa je, jeden duch, jedno tělo, nuž my dva proč né?!
Přesto že se oba milovali a žádný to nepřiznal, ač chtěli zemřít láskou, přec mračili se dál. Pak viděli se zřídka, jen ve snu, jenom tak, byli už dávno mrtvi, nevěděli to však! Však dokud Ti z vlasů blesky jasu bijí, jež zlato v slunci marně dohání, dokud se pyšně, jako svítání Tvé bílé čelo sklání nad lílií, dokud i ten, kdo první růži míjí, k Tvým rtům je váben mání nemání, dokud se křišťál skromně uklání k Tvé jemné, křehce vykroužené šíjí, užívej šíje, vlasů, rtů a čela než to, co v létech lesku bylo víc, než zlato, křišťál, nežli růže skvělá, změní se v mdlobu zvadlých slunečnic, a potom - jako nakonec Ty celá- v prach, v hlínu, v bláto, v popel, v přízrak, v nic.
Však jedno vám pofím, mít víru to važaduje odvahu, schopnost riskovat, být připravený příjímat bolesti, sklamání i strasti!
Tak žíjte a užívejte života!!! :-))))
|
|
|