|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hermit (Občasný) - 29.5.2007 > já jsem si trochu střílel, asi vím, co je koncept. :--)
ale jo, řekl bych: vyfotil jsem vrata, protože mi přišlo, že by ty vrata mohly být pěkná fotka, viděl jsem na ulici pěknej obraz - vrata - - tak jsme je vyfotil. ale dokumentovat jsme tím nechtěl nic víc, než ty vrata - ovšem na druhou stranu je jasný, že jako vrata to na první pohled nevypadá, to až na druhý pohled, tudíž si myslím, že když to nazvu Vrata - jsou na tom spreje a šablony a blablabla co ještě, tak je to vlastně dílo konceptuální - ovšem bez pokračování, jenom jedna fotka. :-))
tak nějak.
díky ti. :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
kafka (Občasný) - 5.6.2007 > štetečka > tak aby bylo jasno, ty vrata jsou pěkně hnusný, vůbec nejsou hezký a kdo říká, že to jsou hezký vrata, neví nic o estetice. Ono totiž nejde jen o ty nastříkaný ksichty. Má to i kliku, která taky není zrovna dokonalá, říká třeba něco o tom, kolikrát ji už asi někdo stiskl, nebo kolik lidí tudy prošlo... vrata mají patinu, která říká, kolikrát už někoho přiměly k zastavení, zaměření, namíření a... :-)
Aneb - nastříkat pár ksichtů na zeď (pardon, vrata) není žádný umění, umění je zachytit (a zdaleka ne, jak ty říkáš, blbě!) ten čas a vůbec... zamyslel se někdo, jak to musí bejt ve skutečnosti "krásně" barevný??? Že by autor snímku něco opomněl?
| | | <reagovat |
|
|
|