|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Mandaly božského Tvoření Autor: romann (Občasný) - publikováno 15.3.2002 (15:45:12)
|
| |
|
Proč se mandaly skládají výhradně z čar? To jsou tunely, proudy archetypů. Co je v nich? Pocity.
Jako energie, jež jimi proudí? Ne, ony jsou pocitem, myšlenkou Boha. Jedna čára je jeden pocit? Tak.
A co je bod na čáře? Ten obsahuje archetyp, složeninu z dalších archetypů, je to fraktál.
Celá mandala je pocitem Boha? Ano, je vlastně kódem tvořivého příkazu. Tak tvoříme v Mysli to, co se realizuje i ve vašem hmotném světě. Co si Bůh pomyslí, to je.
Vy si tedy stvoříte abstraktní představu a ta se pak realizuje? Ano, vždyť i vy něco podobného děláte v myšlenkách i pocitech a trochu to i působí. Naše jsou však silnější, mocnější.
A co znamená barva a tvar shluků čar? Vše má svůj konkrétní význam, ale složitější, než lze vysvětlit, to je ten přesah Boha nad člověkem, vše je daleko dokonalejší.
A jakou mají obrazy spojitost s Vašimi pocity? Ty jsou podobného rázu, opět fraktály archetypů.
I v hudbě jsou proudy zvuků, tj. archetypů? Ano, jako ve všem, to je víření. Vlastně vše co existuje jsou mandaly. Usilujte o jejich ladnost a souhru i ve vašem světě tvarů. To je také váš úkol.
Jsou to však nejen Vaše myšlenky, ale i vše co vnímáte, že?Ovšem
|
|
|