|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| SatyamJ (Občasný) - 2.7.2007 > Prokletí> vazeni priatelia! oznamujeme vam, ze na totem mozu prispievat len tito umelci: Leonardo DaVinci, Michelangelo, Rafael, Gogh, Picasso a : Prokleti. Ostatni sa roztruste kade tade, jedno kde... len nie na totem, lebo je psaaaano predsa, ze:
Totem je internetový kulturní magazín a zároveň prostor pro všechny, kteří chtějí prezentovat svá díla, výtvory, články, recenze i jakékoliv nápady v oblasti poezie, prózy, fotografie, grafiky, výtvarného umění, hudby, filmu, divadla, mystiky, filozofie a dalších. Své příspěvky může kdokoliv sám vložit, zařadit do rubriky, určit datum zveřejnění, obohatit je o obrázky nebo zvuky a to vše přímo přes tento WEB.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arid (Občasný) - 8.7.2007 > Diskuze jsou tu leckdy zajimave: zda se, ze to zde na totemu opakuje - nekdo tvori jen tak pro radost, nemysli to zle, chce se pochlubit s lidovou tvorivosti a esteticky narocnejsi divaci to zamitnou jako nevkusne a tvurce se citi dotcen. mel by tedy na zacatku rict, ze si nepreje byt kritizovan, nejde mu ani tak o umeni a rozvoj v nejake technice a chce se jen tak pratelsky pochlubit a potrebuje pratelsky poplacat. zda se je toto tema se tu bude mockrat opakovat v ruznych obmenach. v podstate jde o toto: Hodnotit nebo Nehodnotit? (Napriklad deti se nemaji pri vytvarne vychove kriticky hodnotit, protoze jde hlavne o to, aby je to bavilo a byly spontatnni.) Pak by mel autor prispevku rici: nepreji si byt hodnocen, davam to sem jen tak, diky, nechci aby me dilko bylo jakkoli kriticky hodnoceno, nejsem na to zvedav nebo stejne budu jakoukoli kritiku apriori zametat pod koberec nebo ji rigidne vzdorovat. K tomu se poji zasadni otazka: 1) Je totem esteticky /umelecky/ zamereny web - nebo 2) slouzi ke sdileni "souboru" - obrazku, ktere se tu systematicky hromadi. Nevim to jiste, ale zrejme ma totem ambici c.1.
| | | <reagovat |
|
|
|
|