|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
"A pak následuje poslední část studie o aberaci náhod. Jestliže hodíme směrem k zemi kočku, jenž má na zádech připoután chleba namazaný máslem, dopadne kočka na všechny čtyři nebo chleba namazaným na zem?"
Krátká odmlka.
"Dochází k jevu podobnému jako u Schrodingerovy krabice nebo kvantové sebevraždy. Přibývá tu ovšem ještě třetí možnost konečného stavu. Kočka a chleba dopadne současně na bok. Tato třetí rovina dodává celé teorii ještě mnohem větší hloubku..."
Vítězoslavný úsměv.
"Mohu mít otázku?"
"Jistě."
"V celé teorii berete chleba s máslem jako jeden prvek. Ale co když jsou to dva prvky ? Co když je máslo samostatný prvek nezávislý na chlebu ? "
Dlouhé ticho.
"Odpovíte mi prosím?"
"Pane kolego, je vidět, že jste si dobře neprostudoval přiložené materiály. Chleba s máslem je integrál drobků chleba krát množství másla závislé na hodnotě x,kde x je míra fixlace másla margarínem."
"Nechoďte na mě nyní s tak narychlo spíchnutými výmluvami. Jenom tím přiznáváte propastné mezery v těchto pochybných teoriích. Mám sepsán stoh připomínek k vašim posledním dílům!! "
"Vaše poznámky můj výzkumný tým smete ze stolu jako papír od sekané a vy skončíte tam, kam už dlouho patříte. V propadlišti dějin!"
"To byste ovšem musel mít nějaký tým. Tedy pokud nepočítám vaše imaginární přátele."
"Nevyprávějte mi o imaginárních přátelích. Doslechl jsem se, že jste předváděl nové metody těžby vycpaným panákům na uhláku s uhlím!"
"Že se nestydíte takhle podpásově zneužívat trémy jiných! Nechtějte, abych zařídil to, že nedostanete grant na svůj nový výzkumný projekt Fraktálový model podojené kozy!"
"Aaaa... už je to tady... závist nad tím, že váš ekologický projekt byl uzavřen. Pro obvinění od ochránců zvířat, že jste opakovaně znásilnil mrože..."
"No dovolte! To je žalovatelná urážka na cti!"
Milosrdenství přesného času v rádiu.
Předpověď počasí.
A pak chvilka poezie pro tři pilníky, hoblík a skřípající vrata...
|
|
|