MÁM RADOST Z MOTOREK A POUPAT
Možná že patříte mezi pravidelné návštěvníky motorkářských srazů a k fanouškům rychlých a silných strojů, ke kterým motorky bezesporu patří. Já motorkám na rovinu nerozumím vůbec, přesto ve mně vždycky budily obdiv, stejně jako jejich majitelé.
Představte si chlápka s motorkou v černém, koženém oblečení, těžkých botách. Z helmy mu prokukují dlouhé vlasy, má obě ruce potetované a v uchu jistojistě náušnici. Co má ještě na sobě?
Napadlo vás taky tričko s motivem nějáký lebky, nebo podobně provokující doplňky? K těmto lidem takové představy jednoduše patří.
No a teď upněte pozornost k mladé dívce v „mini“ s velkou blýskavou kabelou v růžovém tričku uprostřed se zlatou lebkou…
Před dvěma lety byste se smáli a považovali mě, jako autora článku za člověka s hodně rozvinutou fantazií. Dnes mi dáte pravděpodobně za pravdu, protože pohled na tyto slečny se nám naskytuje denně. Ano, módní trendy, respektive návrháři sáhly po „smrti.“ Akorát s tím rozdílem, že se zde neočekává obdiv, ale podiv a co se týče již zmiňované provokace, ta zůstala na bodu mrazu. Nechci se jednoznačně přiklánět na stranu pirátů silnic nebo křehkých poupat, ale mám-li si vybrat tak motorkáře. Přeci jen v jistém smyslu znak smrti na růžovém pozadí u sličné bloncky semnou nic nedělá.
Příště se vám svěřím s číslem symbolizující počet lidí, kteří mě následně určitě osočí ze zakomplexovanosti a závisti vůči poupatům.
|