|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > mrtvýmouchám> to je zajímavý nápad (chodíš běhat i v hodně velké zimě?)...Já jej někdy používám jako tepláky, dám si navrch jen tričko, šíleně jsem lidi štvala tím, že jsem se válela v otrhaných riflích v posteli...(Pořídila jsem si měsíc zpět běžecké tepláky, také bych chtěla chodit s někým běhat, brzy ráno, po parcích, švihadlovat...)Bojuju s cukrem, učím se nesladit, je to řehole...kdysi jsem běhávala jako ďas, milovala jsem tu euforii z vyčerpání...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 15.3.2008 > tanečnice Dina> naše maturitní fotky byly stylizivoané do pyžamového komanda-"čím míň vím, tím líp spím"...Strašně mě zajímá, kdo z literátů, čmárařů nosí pyžamo a jaký typ, je to takový můj knoflíkový fetiš...Všichni se umí nakolorovat v pre nebo v postprodukci,... promazat,lesknout, vyfintit, našpulit a vzpřímit prsíčka studenou lžičkou, ale kdo se umí zasmát sobě po ránu? Pořád samé intošské šály, mančestrová sáčka, dýmky...her drek...V pyžamu je z tebe takový "nahý člověk"
| | | <reagovat |
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> Já mám jedny boty již sedm let//měním barvu tkaniček, nikdy nebyly bílé//, sadu asi deseti černých košil, triček většinou z Druhé ruky, povětšinou tmavých (černých a ještě šedších barev, bez potisku, nápisů, dvoje kalhoty, obměňuju stále dokolačka, dokud je pračka nesežere nebo se neseperou), ponožky se ztrácejí samovolně. Kolekci mého unylého šatníku rozbíjí jen to pistáciové pyžamo a jedny šaty ušité ze závěsů...Já na sebe hážu ksichty do mobilu, nemáme na privátě zrcadlo, tak ať vím, jak vypadám. Jinak mě fotí poslední dobou přítel, co si pořídil foťák kvůli práci před pár týdny. Až budeš slavná vatařka-tak budeš celá ve vatě.-)
| | | <reagovat |
|
|
| Janele z Liků (Občasný) - 16.3.2008 > čtenář> No právě, ten zbytek-to je to mé garde,vyšívané lněné košile,dlouhé svetry, sukně podivné(přízemní), róby taneční, oddechové i výdechové, mošny---ale není to mezi lidi, spíše to mám pro radost, až si otevřu ten kabaret, noční cukrárnu, ať mám dekoraci, většinou se hodím někomu, když se potřebuje nababušit na nějaký výstup, roli... do té doby se na to bude prášit, stejně se do hodně věcí teď nedostanu, část jsem darovala postarší ženě, která má fůru dětí a ona nám za to zase dala nějaké zásoby do spižírny...ani do mechových kalhot po otci se nevejdu, zvonáčů z gymplu, nějak jsem chameleónímu období stejně odrostla, množím jen naušnice, a rolničky, zvonky na klíčích...Jediným mým výstřelkem je tmavěmodrý námořnický kabát, abych vyjádřila solidaritu s pošťáky a nádražáky a jeptiškami od sv.Františka, které mě od té doby zdraví, novicky nosí také takový, do jedné tak krátké vlasy jako já teď...Takže někdy slyším "Pochválen Pán Ježíš Kristus", když jdu mlčky s pohledem zaraženým do země, po ulici...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|