|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Po 40 let se řada věcí v této zemi svalovala na fašismus a díky tomu byly mnohé suroviny odváženy bratrsky na východ. Dnes, 20 let po revoluci, v naprosto stejném duchu vláda své neúspěchy a slabost svaluje na komunismus. Tato úvaha tedy logicky směřuje k otázce, kam zmizely rozum a ochota vidět věci v pravém světle v čase přítomném?
Narážím totiž na některé neuvěřitelné diskuse po emailech vyvolané mými fotografiemi z květnové demonstrace proti radaru, za něž jsem byl v osobní poště označován za bolševika. Nebyl bych náhodou stejně tak v srpnu 1968 označen za podobné fotodokumenty za imperialistu? Což každý, i dnes, komu není lhostejná svoboda národa a kdo s něčím nesouhlasí, musí být nutně spjat s prakticky vymřelou politikou? Což se nesmí demonstrovat za svůj svobodný názor? Pokud v Polsku rakety odmítnou (viz. například článek zde), bude snad tímto každý Polák bolševik? Nebo je pravda někde jinde?
Přikládám fotografie z dnešní Prahy k zamyšlení. Na demonstraci jsem nebyl bohužel až do konce, budu rád, pokud přidáte odkazy i na své vlastní fotky. Kontakt na organizátory protestů, foto, zprávy a jejich webovky jsou - klikněte sem.
|
|
|