|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Věza (Občasný) - 23.11.2008 > A vidíš, v tom je rozdíl nás dvou. Ty říkáš že rá pomáháš lidem, kteří vypadají nadějně....., já naopak odjakživa ráda pomáhala všem lidem a o to víc těm slabším, ať už se to týkalo čehokoli. Není umění vyzdvihovat do nebes umělce, ale podat pomocnou ruku těm slabým je záslužná věc, ne? A nemluvím jen o tom tvém umění. I já ho mám ráda, ale nesnažím se ho tvořit, "vytvářím" jen oddychové úsměvno. Nevím proč sebe i život bereš tak vážně, život sám o sobě je vážný až dost, měli bychom se občas jen pousmát, to je někdy víc než nějaké tituly a všechno umění. (P.S.: Tento text měl být na konci níže psané konverzace, omylem mi skočil nahoru. Zároveň bych se chtěla omluvit autorovi příspěvku, za ty hloupé žvásty dole, které jsem nezačala já). ;-)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| MiKa (Občasný) - 23.11.2008 > Věza> kdybys ale ořízla ruce, tak bys amputovala to, co je na snímku zajímavé -- právě fakt, že jde o portrét a přitom není klasicky na výšku, tady způsobuje jiskření -- další věc: ona zvedá ruce nahoru a jakoby se z ní stává stinná koruna stromu, vábivá a tajemná, to gesto je půvabné -- tím ti neberu tvůj názor (ty si ho ani vzít nenecháš) a nechci tě urážet (je to zbytečné), jen přidávám protiargument
mně u téhle fotografie maličko vadí příliš ostrý kontrast světla a stínu, ale to je zas můj problém
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
| skold (Občasný) - 22.11.2008 > Věza> Né, já nemám jakékoli problémy s psychikou- já mám problémy s TVým estetickým cítěním. Co se týče Tvých zdějších příspěvků, je to brak za brakem, to pominu- dám jednoduše jeden bod a odejdu- v tom envidím problém, ale TVé poznámky jak u výtvarna, tak u fotografií jsou naprosto příšerné a s naprostou jistotou můžu tvrdit, ačkoli to dělám nerad, že jsi naprosto nevkusný a kýčovitý člověk, který by neměl co dělat, natožpak psát jakékoli názory na Tebou hodnocená díla....ovšemže to je server pro každého, ale člověk by měl znát své meze a dle nich se i řídit- no, a Ty máš vkus asi jako Antotnín Zápotocký.
| | | <reagovat |
|
|
|
| skold (Občasný) - 23.11.2008 > Věza> Ono to bude spíš tím, že Tvé poznámky jsou bohužel všude. To si nenamlouvej, že mě Tvé pseudopoznámky zajímají. Když už se bavíme o psychologických typech- Ty jsi prozměnu jeden z lidí, kteří se realitě jaksi vyhýbají, schovávají se za umělým úsměvem, když jim někdo vyčte jejich neschopnost a antitalent k věci, které se věnují. Ono, není to jen mnou, příspěvky máš hodnocené průběžně podprůměrně a stále si jedeš svou, bez ztráty elánu; to je stejné jako tady, kdy Ti naprosto upřímně, a de facto pravdivě, ukážu, možná trochu nevybíravým- ovšem nezbytným- způsobem, že nemáš absolutně žádné estetické cítění a ještě se pokoušíš psát své názory a nedejbože hodnotit. To, že se tady směješ je jen důkazem, že jsi tupá piča, která naprosto nepochopila merit věci, a ještě k tomu se pokoušíš o nějakou vesnickou psychoanalýzu.
| | | <reagovat |
|