|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Aine (Občasný) - 3.3.2009 > hloupy ivan> ivane, tím myslíš asi mě, co? ne, já ve Věze rozhodně nevyvolávám pocit, že se dopouští konceptuálního rebelství - tohle sousloví si asi zapíšu do deníčku, mě vězy práce někdy upřímně dostanou, což tyhle její vtipy vždycky a její kresby obdivuju kvůli klidu a preciznosti linky, dost často mě inspiruje. jinak za své výtvory si ručí sama, a spíš je tu braná za debílka jen kvůli tomu, že tu někteří trpí pocitem, že by se nad ní měli vyvyšovat a ukázat jí tu správnou cestu v umění - sami často mainstreamoví kokůtci
| | | <reagovat |
|
|
|
| hloupy ivan (Občasný) - 3.3.2009 > Aine> Ano, myslil jsem Tebe hlavně, nepopírám. Nemám dojem, že by se tu někdo, alespoň v poslení době, snažil ukázat Věze "cestu v umění". Stejně jako autorka sama, mohu-li za ni mluvit, si tu nikdo nemyslí, že se snaží o nějaké umění, tím méně cestu. To, co se mi na tom nelíbí není jistě zrovna absence takové snahy. Vadí mi mělkost, myslím si, že i legrace by měla mít v sobě něco když ne zrovna "vážného", tedy aspoň hlubšího respektive poetičtějšího, tím spíš, je-li vystavována. Vadí mi, když se z toho výsledku pak zpětně dělá provokace, rebelie, stejně jako se mi nepozdává Tvé velkohubé poučení o archetypech. Howgh. Myslím, že už se tu toho nakecalo o mnoho víc, než mělo.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
Věza (Občasný) - 4.3.2009 > Jsem ráda přátelé, že jsem alespoň některé z vás pobavila. Někteří zase pobavili mě. :-) Znovu opakuji, v humoru nehledejte to vaše umění, neslučujte neslučitelné. Mravokárci vystrkují růžky a káží.... - no škoda, že se nedokážete pousmát. Svět není jen umění a cnost, to už pak zavání snobárnou. Jdu si svou cestou, a jsem ráda, že rozmanitou a nejen tou vážnou. Je pravda, že u sebe umění nehledám. U jiných ho ovšem obdivuji. Je fajn, kdyby to třeba jen jednoho človíčka rozesmálo, pak už to splnilo svůj účel. Co se ale líbí jednomu, nemusí se líbit druhému a naopak. To je v pořádku. Jsou fajn i vaše emoce a různění názorů. Podobné vtípky, i když někdy ne až tak peprné, jsem o přestávkách čmárala už na škole. Věřte nebo ne - líbily se a to vesměs i slušňákům...... Děkuji za vaše komenty a přeji všem pěkný den. :-)
| | | <reagovat |
|
|