|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
Důkaz o pravosti channelingu Autor: romann (Občasný) - publikováno 23.9.2002 (14:21:42)
|
| |
Bylo to v době kdy jsem ho ještě neuměl a podkud jsem se chtěl zeptat na své otázky Vševědoucnosti, musel jsem si nalézt ochotné médium.
Navštívil jsem svého známého, který měl právě u svých dcer na návštěvě několik přátel. Nevěděli o tom nic, ale měli zájem se dozvědět, zda je možné hovořit s božskými silami a tak jsem jim stručně popsal oč jde. Souhlasili s testem hypnability a vybral jsem si jednoho dvacetiletého dělníka. Zhypnotizoval jsem ho běžným postupem a napojil na božské síly. Nabídl jsem jeho přátelům, že se ho mohou ptát sami. Dávali mu ot ázky na svoji budoucnost, rady a jiné osobní otázky. Odpovídal velmi zvláštním, těžko popsatelným způsobem, příjemně, jemně a symbolicky. Mnoho odpovědích bylo dost konkrétních. Naštěstí kromě jednoho případu, kdy řekli, že dotyčný bude příkladem pro druhé jak to v životě nedělat, byly docela příznivé.
Pak jsem mu sám položil několik otázek na karmu, neboť jsem se právě zajímal o logiku osudu. Dozvěděl jsem se mnohé zajímavé skutečnosti, jež jsem dosud nikde nečetl. Bohužel jsem si mnohé nezapamatoval a z magnetofonového záznamu byl hlas nezřetelný, což se často stává. Božské ukrývá svá tajemství. Na závěr jsem Jim poděkoval. I My děkujeme, že jste Nás vyslechli, byla zvláštně klidná a jemná odpověď.
Když jsem ho vyvedl z hypnózy, pochvaloval jsem si, jak to pěkně šlo a kolik nového jsem se o karmě dozvěděl. Jaké však bylo moje překvapení když mi řekl, že toto slovo nikdy neslyšel! Vzpomně l jsem si na dr.Kautze, který channeling v 80. letech 20. století zkoumal v Centru pro aplikovanou intuici v San Francisku a je autorem několika monografií. Prokázal, že média dávají informace, jež nikdy neměla a které jsou mimo jejich možnosti i schopnosti.
Dotyčný byl z prožitého dost zmaten, nevěděl jak se s tím vyrovnat a už nikdy se mi nepodařilo channeling s ním zopakovat. Naštěstí jsem měl několik jiných a zanedlouho se vyplnil horoskop a božské nadvědomí mne v meditaci samo komunikaci naučilo.
|
|
|