|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.1.2010 > "...-nehrej si s "...takovými"
slůvky, jestli Ti můžu"...poradit"... ...-nemluvě o tom, že jsou to "...absolutismy", které patří jen Bohu.
...-add Tvůj E-mail... ...-ne, nezapomněl jsem na svůj slib, jen se budu muset probrat "...spodnějšími šuplíky..."; ... .. .
."
| | | <reagovat |
|
|
| kouzelný človíček (Občasný) - 17.1.2010 > Zeanddrich E.> Díky, ale já tím vůbec nic nesledoval, jak to přišlo, tak to přišlo, najednou jsem to měl na jazyku, tak jsem to tam takhle vložil...nechtěl jsem se tím nikoho dotknout a už vůbec ne toho Nejvyššího.. pokud to na tebe tak působí.
Naopak - já ho poprosil, aby mi něco poslal...a přišlo tohle. Nevím jak se to stalo...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| lukáš b. (Občasný) - 22.1.2010 > Zeanddrich E.> Vidím, že se této otázce věnuješ soustavněji, zasluhovala by asi obsáhlejší disputaci, ale to bychom to tu Kouzelnému zaplevelili. Tak jen stručně: je-li Bůh, pak bude asi stejně můj jako Tvůj, to máš pravdu, to byla jen rétorická hříčka; "něco" bez nicoty je zhola nemyslitelné, jak poznali již atomisté... a pořád se to vrací: Böhme, Schelling, Hegel, Heidegger... není to žádný nihilismus, ale snaha myslet bytí v pohybu. No, začínám poučovat, dopiju a půjdu spát, omluva Tobě i Človíčkovi.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|