|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Hyacint (Občasný) - 23.9.2011 > LeaLipszyc> jsi tu krátce, že?
škálovatelnost divnosti může být problematická - skoro divný, divný, divnější než divný, nejdivnější, ...
ale o čem vypovídá? musíš nejdříve definovat normu a pak určit odchylky; dle mého jsou místní divní všichni, vím, píšeš, že jsme s kolegou nejdivnější, ale to ještě nemusí znamenat, že jsme vůbec divní, pokud nemáš definovanou normálnost (což počítám nemáš)
pojďme si to dále rozebrat: např. norma = nemít registraci na Totemu a jen příležitostně se dívat, divnost = přispívat a psát komentáře na Totemu jako registrovaný uživatel => z toho vyplývá, že "divný je ten, kdo umí vyplnit registrační formulář".
to, myslím, hovoří za vše, ne?
| | | <reagovat |
|
|
| LeaLipszyc (Občasný) - 24.9.2011 > Hyacint> Myslela jsem to tak, že jste divní spíš literárně než lidsky, takže je to kompliment,to je jasný, chtěl by snad někdo normální být literárně normální? Pojem "normální" definovaný nemám, nevím, co to znamená, ale myslím, že není opakem "divný" ve smyslu "znepokojivý, způsobující vyrážku", jak jsem to zřejmě původně měla na mysli. Nic, vnesla jsem do pojmů pracovní nepořádek a odcházím seškrabovat plastelínu z dlaždiček.
P.s.: Škoda, že nemám v ledničce kvasničák.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|