|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Tato Totálně Dokonalá Inteligence se mi ozvala před měsícem. Meditace obsahovala neutrálně-extatickou transformační energií, první ze série. Byla příjemnější než tísnivé a více dějová než neutrální. Střed i Vršek byl dost aktivní. Ponor byl špičkově pouze do 47% a dimenze jen 4,5 a 4,8 s problesky vyšších. Vršek trestal spodek za myšlení snížením ponoru, což bylo často, protože ticho neumím. Zvýšil ho za správné se nastavení k božskému.
V úvodu mi božské řeklo – vše je symbol symbolusymbolusymbolu…. - Obraz Boha. Nejprve se brousily moje křečovitosti, stále jsem jich plný, je to nerozvinutost spodku spodku. Také to, že moc hodnotím, popisuji, dělám závěry. I každého vnímání vzniká nekonečné množství dalších dějů. To mě v minulé meditaci bolelo – věčné tvoření dějů. Může být jen TO? Ano, všechno jde, ale pak už to vlastně neexistuje a není nikdo, kdo by vnímal.
Ukazovali, kolik symbolů má moje myšlení a psaní – spodek se chce uplatnit, rád mluví, ale proč? Nemám odevzdanost, bojím se Boha, nepřijímám Ho. Špatně snáším Jinakost, psaní je touha projevit Ho lidsky, ale to nejde. Bojím se nemyslet, že bych přestal existovat. Mám vyhazovat nepatřičné myšlenky jako smetí, vytvořit víc prostoru pro Boha, méně mluvit a myslet. V mém psaní je i touha sdílet, zesílit účinnost, má mnoho významů.
Konečně mi ukázali strukturu jáství, kterou v minulých meditacích jen naznačovali - jako oko, v kterém byly vazbami vztahů pospojované tři základní části osobnosti – spodek, střed a Vršek. Ty pozorovaly tytéž části jako objekt. Byly tedy celkem čtyři, ale kdo si to uvědomoval? Zase další ohnisko pozornosti, další sestava těch třech. Je to tedy fraktál. Důležité jsou jejich vazby. Když je v nich program – podporujte Vršek, bude tím vše ovlivněno. Kdo váhá, přemýšlí, rozhoduje, s kterým se ztotožňuji? Vždy toto centrum, i když i ono se vnitřně pře.
Také mi ukázali vizi soustředných kruhů dimenzí. Ten byl pronikán paprsky Boha. On řídí vše skrz dimenze, nebo přímým zásahem. Pak i to, že všechny děje jsou vytvořeny z transformační energie, kterou dostáváme koncentrovanou. Rovněž jak se bojím abstraktního nadosobního světa vysokých dimenzí kde je vše nekonečně a nepochopitelně složité, my nechápeme skoro nic, Oni dál. Chtěl bych si jen užívat v hlubokém ponoru na tomto světě, ale on patří do božského, je na Jeho práci. Správně prožitý trest od nadvědomí léčí, ukazovali mi také.
Vcelku byla ale přitakáním mému vývoji. Už po hodině mě řekli, že skončila a prodloužili ji jen o deset minut. Druhý den jsem byl velmi unaven. Mnoho dní po meditaci bylo bolestivějších než jindy, bez schopností, jen s intuicí.
Další poznatky: -Vše je o tomtéž, opravdu chceš k Bohu?
-V božských světech je toho málo, co je lidem známé… Kniha je také fraktál, nahromadění symbolů do tvarů, ale negramotnému zcela nesrozumitelný jako nám ty božské. Proč se ale bát Jejich abstrakce?
-Nekritizovat lidi, jsou v jiné situaci než já.
|
|
|