|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
I.kapitola
Ona se probouzela.
II.kapitola
Probouzela se, slastně se přitom protahovala, přehodila si vlasy zleva doprava a nazpátek.
III.kapitola
Probouzela se,...lehla si na okraj postele, dopředu si naplánovala den, týden, život.
IV.kapitola
Ze svého života si ještě naplánovala konec a postupné přibližování k sobě, své poloze na posteli, svým pootevřeným ústům, uvolněným svalům, uvědomělému spánku a všemu, co jí přispívalo k zapomnění.
V.kapitola
Šla bezmračnou oblohou, brouzdala se sama v sobě, blížila se pomalu k Zemi, plakala, smála se, vrážela do lidí a v kapse tiskla tabulku s nápisem Mé sny.
VI.kapitola
Chvílemi seděla, chvílemi stála a nakonec ulehla.Náhle zavřela oči a začala chrápat.Chrápala čím dál víc a náhle zjistila, že je chlap.Než byla přijata do věčnosti, musela se svléknout.Nějaký hlas zašeptal, že je v pořádku.
VII.kapitola
Ve věčnosti si chvíli poležel, potom šel na pivo do jedný putyky, kde se mu nabídla děvka.Nakonec od něj s odporem odešla i s pasákem.
VIII.kapitola
Vrátil se do postele a převlékl se do ženských šatů.Šaty neúčinkovaly tak, jak si představoval.Vyrážel ze sebe jemné vzlyky.Až desáté šaty, ty s ohnivými květy, začaly mít zázračnou moc.Cítil, jak se opět začíná stávat ženou.
IX.kapitola
Konečně, pomyslel, když si lehala, a zašeptal.To byl krásný výlet.Dal si pivo, pomalu usínala a cítila, jak v jejím těle, hlavě, všech pocitech doznívá napětí, závrať a nastupuje neúprosná a přísná normálnost.
|
|
|