|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Do místnosti začali proudit první těžkooděnci.
Vothové byla silná rasa. průměrný jedinec měřil 210 centimerů, měl nazelenalou pokožku s černými nebo šedými vlasy.
Pod ušima jim vyrůstali mohutné rohy, táhnoucí se podel spodní čelisti až k bradě. Tělo měli velmi mohutné a rozložité tak, jak je stvořila evoluce původně horského národa.
,,Zabte ty zrádce!!" zařval Valis a první příchozí postřílel dlouhou dávkou z jeho pušky.
V odpověď mu nahoru přiletěla dávka raket, před kterou včas uskočil saltem vzad a se zaduněním dopadl na podlahu před zábradlím na kterém stál. Zábradlí jež se právě proměnilo ve shluk udštěpků a kusů kamene, jež se rozletěli po okolí.
,,Kryjte schodiště!!".
Schody byli jedinou přístupovou cestou nahoru k nim. Jestli měli udržet pozice, toto bylo místo nejdůležitější.
Prostor mezi nimi a regentskou gardou se stal změtí plynů, rozžhaveného kovu střel a laserů.
Regentských bylo sice hodně, ale měli nevýhodu střelby vzhůru a nedostatečné disciplíny. Ale i přez dlouhé udržování jejich pozic, se začali prodírat po schodech nahoru.
Toto byla ta chvíle, kdy už střelba z pušek neměla cenu kvůli malému rozptylu.
,,Taste meče" Zařval Princ a v pouzrdu na zádech vystřídala meč puška.
Zde se hodila výhoda boje zhora dolů po schodech, protože abě skupiny královské gardy na nepřítele skočili a první řadu doslova rozdrtili pod nohama.
Druhá řada a poté i zbytek nepřátel se začal valit dolů po schodech, drceni a rozsekáváni meči Valisovy jednotky.
|
|
|