|
|
|
|
|
|
|
|
čtenář karhaj - 22.3.2013 > Spominana fotka nie je moja, len predloha, ktoru som nasiel na googli, ked som hladala predlohy ludi rozneho veku na skicovanie a studie.
Praca sa mi paci, je presna, co sa u mna neda povedat : ) Vyprdol by som sa na ostre ciary (vrasky pod ocami a ustami)Vrasky pod ocami posobia akoby ich jedna mater mala, az strojovo, na tvari a prirodnych objektoch sa opakovaniu treba vyhnut (ako ma ucil Minimalista ; ) Velmi sa mi paci, ako si presla do tmavej casti vlavo za portretom a dole, kde boli zopnute ruky. Ked som na to klikal, tak som si vravel wow a nevedel sa dockat, ked sa mi zobrazi cely nahlad.
Budem rad, ked tu bude viac prac vytvarna takejto kvality.
Som rad, ze moja inspiracia inspirovala : )
| | | <reagovat |
|
| alice (Občasný) - 24.3.2013 > čtenář> Já vím, já taky někdy hledám obrázky na webu, horší je, že ne vždy si zapíšu, kdo je autor...což by správně měl člověk uvést...Mně ten tvůj velmi obraz zaujal, hlavně tou zajímavou a jaksi vzdušnou technikou. Jedině se mi moc nelíbí ten nos. Jenomže to je ten problém s akvarelem. Buď to člověk opravuje a pak je to takové upocené a ztratí to švih, nebo se maluje rychle a bez korekcí, ale je to risk, zda se to povede úplně podle představ. No vzala jsem to jako výzvu, jak bych ten portét pojala já. Ono kdyby ho kreslilo dvacet lidí, každý ten portrét by vypadal jinak.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|