|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Probudit se s dobrou myšlenkou Lepší než se špatnou milenkou Tedy chci vás poctít ukázkou Jak je to s českou porážkou Červeně nutili nás vidět Jen k sousedům mohli jsme na výlet Třešničky v sadě pěstovat A karafiáty v oknech zalévat Však rudé do duše vstup zakázán Tam hlídali jsme svůj nadějný záznam Ten nemohl být nikým vymazán Nanejvýš lehce rozmazán Ref.: Správné rozhodnutí dělá z optimisty realistu Stačí si přát a vše špatné se ve zlé obratí Vlastně ne, takhle: Správné přání nás před zlem ochrání Buďme tedy českou zbraní Hleďme, už teď je líp jak kdysi, když šlapaly po nás krysy Tři čuníci šli na popravu Kde nejvyšší jim sťali hlavu Prý že pro dobro mravu Sdělili tu špatnou zprávu Tak tedy Na pódium v řadě za sebou Streichl s hostem jdou Češi vždy další najdou Tu správnou cestu svou A pak bylo zase dobře Mohli jsme osedlat své oře A vyjet směr moře Dokud se to tu opět nezvoře Ref.: Správné rozhodnutí dělá z optimisty realistu Stačí si přát a vše špatné se ve zlé obrátí Vlastně ne, takhle: Správné přání nás před zlem ochrání Buďme tedy českou zbraní Hleďme, už teď je líp jak kdysi, když šlapaly po nás krysy Problém of tudej je diferent Trochu to voře parlament Snad nechytil mě sentiment Když myslím, že už je to fakt URGENT Osvobozena od svobody citím se být Nechtěla jsem do hospody jít Ale už musím vod(k)y se napít A pro jednou pocit svobody mít Toyota ví, že nic není nemožné Tak obraťme mûsli své A řekněme: "Pánové Vždyť jste jen sluhové!"
|
|
|