|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
SPERMATOGÉNNA PÚŤ H. HAPLOIDA Autor: omarion (Občasný) - publikováno 14.3.2003 (22:10:57)
|
| |
SPERMATOGÉNNA PÚŤ H. HAPLOIDA
Je koniec neudržateľného očakávania zrelosti Konečne unikám v prúde bielych bičov a bolesti Vzrušenie mi trhá vlastnú DNA kyselinu Už nevnímam členitosť najdlhšieho tunela Rýchlosť pohltila zmysle každého z nás To nevýslovná túžba sní o čarovnej púti Púti po najkrajšom tele najkratším životom Vidím, ako moje sny telepaticky otvárajú mužný východ A v mohutnom gejzíre si razím svoju cestu Opäť unikám v prúde bičov a bolesti Vzrušenie mi trhá vlastnú DNA kyselinu Snažím sa, veľmi sa snažím o silné vymrštenie sa Zrazu bambusový les chĺpkov filtruje moju výdrž Viem, z nadhľadu niekto vidí krajinu mojich snov Ach, tie kilometre nebezpečia pádu späť Modlím sa k veľkému Falusu Modlím sa o voľný priechod hranicami Hranicami končiaceho sa pohlavného telocviku Ale už teraz cítim úspech môjho úniku nezvyčajného Posledné metre Ústa mi lipnú len na riedky trávnik Posledné centimetre môjho mikrosveta Ach, vzápätí víťazne vychutnávam obzor Erótie Opojne sa vrhám do najhladšej púšte tejto krajiny Skáčem po voňavej plastickej trampolíne S čírou láskou postupujem po zvodných líniach A na kraji priepasti oslavujem nový pupok sveta Objavujem neskutočné, teraz uskutočnené Keď opilecké dvojité videnie spoznáva vrcholy Vrcholy, ktoré dráždia viac než Mount Everest Prvé dotyky, môj zvlnený bič stoporieva Ach, som šťastný, milujem chvíle prieskumov Telografia je vedný obor plný umenia Plazivým šprintom prechádzam priesmykom krčných stavcov A teraz tvárové tvary ma privádzajú do omdlenia S rozkošou trhám svoje viečka Už nikdy nezatvorím svoju studňu dúhovky Napokon s pocitom večnosti spoznávam vlastnú erekciu Keď zrazu zaútočí obrovská ružová veľryba Po stráte slov nečakane pohlcuje moje dojmy Ale topím sa s úsmevom v slinných kyselinách Pretože tie dojmy učinia smrť krajšou Krajšou než najdlhší život bez sexu ...
|
|
|