|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
"Pro to, aby člověk viděl světlo na konci tunelu, se musí dobře postavit -či posadit.. z kolekce citáty Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 17.8.2017 (10:19:58)
|
| |
"((
Motorizovaná
jednotka pěchoty je taková pěchota, která si někde vypůjčila
vozidla. Motorizovaná pěchota je taková,
která si ty vozidla už nechala .. :).
Svoje vzpo.mínky si určité procento lidí nechce nechat vymluvit, i když dobře vědí, že jsou chybné.
Utopické systémy mohou fungovat většinou jen do té doby, dokud je někdo financuje z kapitalismu.
Amerika byla lákavá i pro nejrůznější utopisty, protože si tam mohli konečně vyzkoušet svoje myšlenky v praktickém životě.
Amerika před Kolumbem byla známá např. Číňanům a NormanŮm , ale to Evropané nepočítali.
Válečné vzpomínky vojáků pro nás mají velkou cenu, protože tam nacházíme podobné situace jako ve škole.
Někteří lidé si neuvědomují nevýhody, jaké měli za minulého režimu, a tak se jim po něm pořád stýská.
Amerika před Kolumbem byla známa Indiánům.
Lety do vesmíru se rivalitou mezi USA a SSSR uspíšily mnohem více, než by tomu asi bylo v případě, kdyby tyto země spolu spolupracovaly.
Každá válka znamená velký pokrok ve vynálezech, ale to oběti války nechtějí většinou moc slyšet .
.. .. Pro to, aby člověk viděl světlo na konci tunelu, se musí dobře postavit -či posadit.. . Kupříkladu, takový ..strojvůdce pražského mettra - ten údajně vidí světlo na konci tunelu až čtyřistakrát za jednu svou směnu .. :). .
))."
|
|
|