|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
VYHLÁŠENÍ IGNORANTA ROKU 2018
+ ledna 2019
Upozorňuji a odkazuji čtenáře na můj článek NOVÁ RUBRIKA a SOUTĚŽ o ignoranta měsíce, kde jsem popsal o co zde běží a kterých potrefených BLBů se to týká.
Nyní přišel čas vyhlásit vítěze roku 2018.
ANO, jak se dalo předpokládat, je to anonym, srabsky se schovávající za slepou Anču, Judlýnu z nudlí apod. Její komenty se vůbec netýkají poezie – to vůbec neví, která bije, jen se snaží autory urážet. Mně už se ta blbka bojí, ale zkouší to např. na Analfagota, ten jí ovšem kálí do krku!
Opět se nepoučila a stále se zesměšňuje, takže má HOUPACÍHO KONĚ 2018!
,
Nemá cenu to opakovat, jsou to feťácké výlevy úplné negramotky, najděte si to pod mými básněmi a nově u Analfagota. Bohužel nepochopila, stejně jako Kraus, že opakovaný vtip není vtipný, ani vtipem, takže myslím, že tento rok již nezaboduje. Nemá fantazii, nic sama-sám nepíše, prostě nuda! DOPISUJI--OD TEĎ MÁ JMÉNO--SODOMITA! A OTYLÁ BOHUNA HOUSKOVÁ!
Za leden uděluji, snad ne příliš předčasně, houpacího koně nováčkovi pod nickem poslední-inka.
Mně nevadí, že nepozná poezii, že neví o poezii zhola nic a jak mamlas studuje Pravidla, které jí jsou na prd, protože sama nic nečetla, psát neumí, ALE…
Houpacího koně dostává za neuvěřitelnou aroganci a namyšlenost, které je schopen opravdu jen člověk nesoudný a omezený, jednoduchý a jak jinak-opět bez fantazie, což je znak těchto „učenců“.
Někdo namítl u Anála, že řekla jen svůj názor. To je samozřejmě naprosto v pořádku, avšak, když nic nevím a neumím, tak ať se tu neztrapňuje a nesnaží se dělat chytrou, či ubližovat autorům, kteří jí převyšují, jak Babiš všechny Piráty dohromady.
Je to trapné, je to trapné, je to trapné, jak by řekl ten Tronda, co kandidoval na prezidenta a jehož jméno jsem dávno spláchl do hajzlu vzpomínek!
Ona píše pod básní Hlína od Analfagota, že TO JEJÍMU ČTENÍ NEPROSPÍVÁ.
Huš, zpátky na FB, tady ses uvedla ostudou a jak stále opakuji, komentář hovoří o tvé nevzdělanosti, o tvé zahleděnosti do sebe a pýše, která nemá nejmenší oporu ve tvé jediné „básni“, ale pardon, protože taková vykalkulovanost slovo báseň uráží. Ne ne, nebudu sprostý, jen je ta žena k politování, je patrně urážena doma, tak se snaží ubližovat kudy chodí. Je mi jí trochu líto, ale na druhou stranu – zaslouží si PÝCHA lítost? NE!
Skláním se před Análem, že to ustál s takovou převahou ducha, já, ač o hodně zkušenější, bych ji patrně vyčinil chlapsky. Jako muž Muži!
Ok, zasmějme se tomu, protože hloupost je k smíchu…
Jen Velcí lidé se umí omluvit, což u výše jmenovaných určitě nehrozí!
Jak jsem již psal dříve, budete-li uráženi trotlem, klidně mě upozorněte a zařadíme dalšího blba do Soutěže, ať se točí mandolína! (To nedává smysl úmyslně-jen vysvětlení pro hnidopichy!) to chápe jen estét života bohémského
Zítra sem opět vložím stať O KRITICE! Po kolikáté už na amatérských literárních servrech… Jenže jak vidno, rostou nám další a další diletanti, tak ať se o sobě něco dozví.
Judlýna a inka můžou slavit! Zdarma se dozvěděla děvčátka, že poezie pro ně není, že se můžou vrhnout zpátky na černý nádobí, snad to bude fungovat lépe.
Prý – to neprospívá mému čtení… ty vole, já umřu...
|
a co zkusit nějakou základní školu? Zvláštní, aby na tebe měli dost času a prospělo to nám všem??? teď půjdu zpětně a opravím některá nevhodná slova... víte Malost, hloupost, aroganci, kretenismus a idiocii opravdu neunáším bez ztráty kytičky! Musím se ještě zocelit, ale myslím, že tady to půjde, tady je dost materiálu zocelovat se, když už ne tedy v poezii, tak alespoň charakterově, duševní sprchou své dokola hledané pokory. Je to boj...jfj
|
|