|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Chachachá!!
Dnes s Juliánem slavíme další obrovské vítězství nad ČUČKAŘI, TEPLOMETY SLUNÍČKÁŘI A UDAVAČI JAKO JE VÝBORNÝ, POSPÍŠIL, FIALA, KALOUSEK A VŠICHNI PIRÁTI.
PRÁVĚ ROZHODL OLAF, že Babiše stíhat nebude, neb je čistý jak plž panny a že EU žádnou škodu nezpůsobil.
Poslal tedy všechny ty české UDAVAČE A BONZÁKY DO PRDELE!
VOLÁME HALLÓÓÓ, ať lítaj špunty po celé ČR, doufáme, že Minář tuto prohru neunese a se všemi ČUČKAŘI NA NÁMĚSTÍCH SPÁCHAJÍ HROMADNOU SEBEVRAŽDU!!!
Tak japa to je s tou velikostí duše?
Tož, vážení moralisté a kovaní demokraté, vy kteří již nečtete mé básně, nebo se vám náhle přestaly líbit, protože jsem před časem projevil svůj názor, čekám OMLUVU!
Babiš je zbaven obvinění, takže teď se konečně můžete spravedlivě a doufám, že i veřejně, exhibovat na náměstích.
viz...
JÁ JSEM ZVĚDAV, AŽ BABIŠE ZBAVÍ OBVINĚNÍ, JESTLI TI VELCÍ MORALISTÉ A HLÍDAČI DEMOKRACIE BUDOU STEJNĚ AKTIVNÍ PŘI VEŘEJNÝCH OMLUVÁCH, NEJEN JEMU, ALE I JEHO VOLIČŮM?!!!
KDEPA JE Minář, Bartoš, FIALA???!!!
Doufám, že nezačnou dětinsky a infantilně plácat, ale on...
Demonstrovali jste za zachování této demokratické, nezávislé justice, tak snad nebudete mít žádný problém s jejím rozhodnutím...
Už přestaňte konečně věřit České televizi, která je v područí sluníčkářů a která vás od rána bude opět manipulovat a snažit se vám podsouvat nedůvěru k této, tak zcela předvídatelné zprávě.
Viz mé články dřívější...
|
Ještě dopisuji z článku...
Nyní už čekám jen neuvěřitelnou trapnost celého Demagogického bloku, zpochybnování a kecy o slabosti premiéra a možná přijde i Minářův povel a obrat, tedy demonstrace proti justici, protože nevyhověla objednávce aSLUNÍČKÁŘŮM, SRDÍČKÁŘŮM A OSTATNÍM LHÁŘŮM!
Budu parafrázovat Šalamouna, který píše - ŽIVOT JE MARNOST NAD MARNOST A ZASE JEN MARNOST.
Já volám do světa - Dehonestační blok a čučkaři jsou TRAPNOST NAD TRAPNOST A ZASE JEN TRAPNOST!
|
|