Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 25.11.
Kateřina
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Sagittarius z kolekce Chladné projekce předjaří 2003
Autor: yenda (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Gerhard (Občasný) - 18.4.2003 > Velmi působivé!
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 18.4.2003 >

*


Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 18.4.2003 >

ja su take strelec

libi


Body: 3
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 18.4.2003 > škoda těch veršů, zbytěčně ruší obraz
Body: 5
<reagovat 
řetízek (Občasný) - 18.4.2003 > zbytečně...
<reagovat 
Čtenář - 18.4.2003 > super
Body: 5
<reagovat 
kimot (Občasný) - 18.4.2003 >

Jo, taky me hned napadlo, ze by se mi libil jen samotny vrsek... Ale to by tam pak zase tak nevynikl ten luk a to by byla skoda.

Jinak, ja na basnicky moc nejsem, ale tohle je vazne sila. Ne ze bych mel na to hodnotit to z hlediska formy, ale ta myslenka me uplne vzala... Hluboke, krasne. Nejlepsi je prostredni cast, mozna by stacilo nechat jen ji...


Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 18.4.2003 > povedené
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 18.4.2003 > Tahle opět líbí. Básničky raději nečtu :o)
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 18.4.2003 > moc pěkné, vysloveně mě mrzí, že na fotografii není zachycen celý oblouk luku, hrozně rád bych to viděl s ním, ale co se dá dělat - ty jseš fotograf
Body: 5
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 19.4.2003 > centaur> přej si sám něco domýšlet a představovat... zvládneš to...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.4.2003 > možná, že kdyby byla jenom do pasu, že by to stačilo.... líbí moc, především tedy ty ruce
Body: 5
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 19.4.2003 > Lucie> to by ten "luk" byl už moc osekanej... a takhle je to i "odvážnější"... jako střelec sám:-) rozhodnopádně díky za jednušku, od tebe je pro mne PRAVÁ:-)
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 19.4.2003 > dobrý nápad, hezký zpracování :)
Body: 5
<reagovat 
clau (Občasný) - 19.4.2003 > efektni..
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 20.4.2003 >

spiderwoman?     nohy jsou fakt divny, takovy macaty, basnicka je z uplne jinyho soudku nez fotka,  mozna kdyby byla fikla nad prsama a nebyla strelec, tak mozna.

takle je to takovy ukecany. a i kdyz si odmyslim, co fleky znamenaji, tak ani tak se mi to nelibi


Body: 1
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 21.4.2003 > Nenech si do toho mluvit (což ty by sis stejně nenechal). Pro mne je ta kompozice výborná. Nohy useknutý v tom pravém místě (co by tou bylo za lukostřelce, a obzvlášť lukostřelkyni bez patřičného rozkročení) a hlava vykreslená přesně do té správné hranice. Takhle to působí jakoko když luk je napínán silou těla, které samo připomíná napjatý luk.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pleskot - 21.4.2003 > ...kde na ty napady chodite...fakt pekny... :o) skoda jen nas beranu...na to si pockam :o)
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 23.4.2003 > Není co dodat..
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 24.4.2003 > Prostě kvalitka, jak jinak :-))))
Body: 5
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 28.4.2003 > ....huh bloody hell ,jsi dobrej člověče...
ta báseň je jedna báseň....
Body: 5
<reagovat 
yenda (Občasný) - 30.4.2003 >

v hospodě se toho nakecá...

 


<reagovat 
čtenář XXX - 8.5.2003 > Fotografia je skutocne zaujimava, mozno len mala poznamka k "luku" - keby tam nebolo nic, pozorovatelovi by tak zostal vacsi priestor a nevyznievalo by to tak prvoplanovite. Pripadne mohol byt tento detajl uceleny a tak zoseknuty. Ale to je iba drobnost. Zaber je naozaj posobivy. P.S.: Nabuduce si to nekaz hlupimi versikmi.
Body: 5
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 4.6.2003 > Ty jsi v životě z luku nestřílel. A jestli, tak zatraceně blbě. Drží to jak vegetarián kost od šunky.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 22.6.2003 > Skvostné, co dodat.....
Body: 5
<reagovat 
Arnwald (Občasný) - 14.7.2003 > Za fotku i basnicku...moc pekny...oboji :-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.4.2003 > mé rodné znamení :-))
Body: 5
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 19.4.2003 > Kelly> tak to bych ti tu fotku mohl "věnovat"... nebo ještě jinak, vyměním za básničku:-) k nějaké mé jiné fotce... díky. Jednu už mám od Naty.
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 29.4.2003 > Kelly> Ze ne? Vid ze ne? :o( prosim, prosim.
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 2.9.2003 > Kelly> jéžiš, to jsem neměl vidět, jak to jen přežiju, já stvoření nevyrovnané a plné různých choutek...
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.4.2003 > P.i.k.o> Co vyvádíš, Pikoušku? Náhodou, tohle je jedna z nejhezčích fotek, co jsem kdy viděla... :-))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.9.2003 > hubert> neboj, luk nechám doma!!!!! :o}}}}
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 30.4.2003 > Kelly> to ti neberu, ale ja reaguju na to co si rekla v hospode, ze to nejni pravda.:o((((
<reagovat 
 stanislav (Stálý) - 2.9.2003 > Kelly> no jo no, já se luků stejně nebojim, a vono je už konec léta, a to nejde moc dobře sedět v zahr.restaurantu nahatej nebo něco v tom duchu...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.5.2003 > P.i.k.o> Doufám, že už jsme si to vysvětlili, Pikoušku... jestli ne, budem muset zas do hospody!!!
<reagovat 
silkshark (Občasný) - 14.11.2003 > Je to pekny a ma to stavu, libi se mi i basnicka!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vod (Občasný) - 28.11.2003 > báseň absolutně o fotografii nevypovídá (báseň je lepší), neboť fotografie o ničem nevypovídá, ačkoliv to měla v popisu práce (viz báseň)
Body: 2
<reagovat 
g morr (Občasný) - 16.3.2004 > cha, fakt pěkný!
<reagovat 
Allegro (Občasný) - 6.5.2004 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter