|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
|
Globálně – mocenský systém, satanisti, ilumináti, NWO a kolik názvů to má, Drakoniánské impérium – nenávidělo ženy a kdyby se tu nedejbože ještě někdy rozmáchlo, tak je bude nenávidět zase.
Je to z toho důvodu, že žena je strážkyně života. Prakticky to znamená, že má větší schopnost, než muž, instinktivně a intuitivně vycítit nebezpečí a ohrožení života. Pokud tedy mužský kolektiv vymyslí něco vyloženě hazardního, aniž by to oni sami viděli a uvědomovali si rizika, tak jim to ženy prostě "zatrhnou". Tuto schopnost ženy skutečně mají - doslova to zarazí, mocí čarodějnou. Je to obrovským vnitřním nárokem na uskutečnění svého zájmu, zachování bezpečnosti života.
Pokud je věc diskutabilní, samozřejmě probíhají kompromisy. Ovšem jakmile věc "naroste" přes určitý specifický práh, který je uložen v lidském archetypu, žena se dokáže ozvat neuvěřitelně důrazně.
Vzhledem k tomu, že jsou v útrobách naší planety schovány systémy, které jsou napojeny na planetární pole a snímají všechny bytosti a jejich projevy vědomí, bylo pro ilumináty, kteří o těchto systémech věděli tisíce let, nebezpečné, aby se do těchto systémů dostalo probuzené ženské vědomí. Prostě aby na tuhle záležitost nějaká čarodejnice přišla.
Proto se programově snažili dostat ženu z veřejného prostoru, diskuze a politického rozhodování, aby nemohla cokoliv usměrnit. Žena měla být tou, která rodí děti, stará se o domácnost a je dostupný sexuální objekt. Jakékoliv projevy intelektu, kreativity, vlastního uvažování a nezávislosti, nebo psychického napojení na vyšší dimenze, byly u žen perzekuovány ještě nepoměrně intenzivněji, než u mužů.
Bylo to proto, že s muži, kteří mají přirozeně hazardnější a progresivnější způsob uvažování, se bez žen snadněji manipulovalo. Dali se pak i snadněji vydírat, tím, že přijdou o život jejich nic netušící ženy a děti. Kdyby to ženy věděly, uštěkaly by je. Muži se dali snadněji zpracovat, uplatit, nalákat na projekty, které byly v důsledku pro lidstvo likvidační. Chyběly strážkyně života, aby tomu daly "stopku".
Extrémním příkladem těchto přístupů bylo Hitlerovské Německo s projektem Lebensborn, kde byla filosofie taková:
"Úkolem ženy je být přitažlivá a rodit děti. Když ji odsuneme z veřejného života, vrátíme ji důstojnost"
Dodnes tento misogynský, lidstvo ničící přístup, na našem světě působí ve velkém. Drakoniánskému impériu se podařilo lidstvo do dnešní stěžejní doby doopravdy "připravit". Ženy strážkyně si sotva věřily, po éře inkvizice a novodobé psychiatrie, zavaleny filosofií zlých mužů - že jsou méněcenné, na sex a vaření a NIC spirituálního NEEXISTUJE. To není dávná minulost. Dodnes tady třeba řádí jula - ale ten je sotva viník toho všeho, že?
Jistě chápete, že všechny ty církevní, zbrojní, ropné společnosti nenávidí čarodějnice dodneška.
Naštěstí se však stal monumentální výživný zázrak a spirit nekonečna, věčnosti a bytí nás v čarodejnických multidimenzionálních válkách podpořil.
Plus efekt extrémní přetočenosti misogynským směrem způsobil neuvěřitelný zpětný odpal v hlavách rozzuřených žen, když zjistily skutečnost.
To, že tyto války proběhly přes vnitřní podzemní systémy, znamenalo, že se urovnalo časoprostorové pole žádoucím směrem. A to neviditelné - informační pole - rozhoduje, nikoliv to hmotné. Podle vazby informace formuje tok energie a ta teprve tvoří hmotu.
Vtip je v tom, že Stvořitel není sexista. A je to kosmické vědomí, doopravdy není „muž“.
A myslím si, že lidstvo si nakonec na tento způsob vládnutí "spolu" přijde, že je to nejlepší a dlouhodobě nejstabilnější systém.
|
|
|